Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس ، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با قرار دادن قسمتی از فیلم مصاحبه اش با شبکه nbc از فعالان فضای مجازی خواست پس از مشاهده آن نظرشان را  اعلام کنند.

بر اساس این گزارش، محمد جواد  آذری جهرمی در مصاحبه با لستر هولت  مجری شبکه آریکاگفته است: محدودسازی و فیلترینگ شبکه های اجتماعی راه حل نیست چراکه با فیلترینگ جلوی حضور جریان ساز و اثر گذاری بر جامعه بین المللی گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واقعا ما ایرانی ها مردمفوق العاده ای هستیم و تا کنون کارهای بسیار بزرگی انجام داده ایم به خصوص استارت آپ ها و شر کت های که در دنیا بهترین هستند و توانستند با کاهش اثر تحریم ها غیر ممکن ها را ممکن کنند برای چنین مردمی هر چه خدمت کنیم باز هم کم است.

آذری جهرمی اضافه کرد: ما در دنیایی متصل به هم زندگی و دیگر جزایر منزوی وجود ندارد ترامپ با تحریم هایش اول به آمریکا ضربه می زند نه ما. ماهواره مخابرای ناهید یک ، پارسو ظفر تا آخر امسال آماده می شوند هدف ما مقابله با تهدیدات زیست محیطی و پایش سیل و زلزله است که در این زمینه آماده همکاری با کشورهای مختلف از جمله اتحادیه اروپا ، کشورهای همسایه چین و روسیه هستیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها

صحبت‌های قابل تامل مهران مدیری درباره‌ گرانی‌های اخیر در قسمت جدید اسکار مورد توجه قرار گرفت. این ویدئو در ساعات اخیر در فضای مجازی وایرال شده و با واکنش‌های زیادی روبه رو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • پروانه یکپارچه شبکه و خدمات به سه اپراتور ارتباطی اعطا شد