Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعدالله زارعی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تهران که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: یمن پاره پرافتخار و گرانبهای امت اسلام است که در طول تاریخ خدمات زیادی به اسلام کرده است. هفته گذشته هیئت یمنی با مقام معظم رهبری دیدار داشتند که در آن حضرت آقا ضمن تجلیل بسیار از هوشمندی و مجاهدت و روحیه جهادی مردم یمن در برابر تجاوز وحشیانه دولت‌های عربی و غربی نکات گسترده‌ای بیان فرمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در این دیدار فرمودند هر ملت مؤمنی که خداوند ایمان و به وعده‌های خدا اعتقاد داشته باشد پیروز می‌شود بنابراین پیروزی قطعاً با ملت یمن خواهد بود.   کارشناس مسائل منطقه گفت: انصارالله در یمن به عنوان یک کلمه طیبه که توانسته با حضور در جنگ گسترده از موجودیت یمن دفاع کند یک نام پر تلألوءاست. امروز انصارالله بزرگترین کابوس عربستان، امارات و آمریکا است.
او افزود: بسیاری از ما یمن را از زاویه گرفتاری‌ها و فقر کنونی مشاهده کنیم و امروز دنیا این کشور را فقیرترین کشور دنیا می‌داند در حالی که این ملت دارای ذخایر غنی و توانمندی است که اگر سیطره رژیم‌های فاسد نبود ملت یمن امروز در منطقه و حوزه عربی از پیشرفته‌ترین کشور‌های جهان عرب به شمار می‌آمد.

این کارشناس مسائل منطقه تصریح کرد: حضرت آقا در این دیدار به توطئه تجزیه یمن اشاره کردند و لزوم گفتگو‌های یمنی یمنی برای حل مسائل یمن بر پایه پوشش دادن مذاهب در یمن یعنی رهبر معظم انقلاب راه تازه‌ای را مطرح کردند. یعنی خود متن مردم یمن باید مورد گفتگو و مشورت قرار گیرند و با همکاری تمام اقوام یمنی راه حل سیاسی درون یمنی پیدا شود.

او گفت:امروز انصارالله در یمن به عنوان یک کلمه طیبه که توانسته با حضور در جنگ گسترده از موجودیت یمن دفاع کند یک نام پر تلألوءاست. امروز انصارالله بزرگترین کابوس عربستان، امارات و آمریکاست.

زارعی با بیان اینکه انصارالله چگونه به وجود آمد، گفت: تاریخ پدید امدن انصارالله به تاریخ تجاوزات باز می‌گردد. آمریکایی‌ها به بهانه ۱۱ سپتامبر وارد یمن شدند و مردم را بمباران کردند و در حالی که انواع وحشیگری را علیه این ملت اعمال کردند انان را متهم به مادر تروریسم در منطقه می‌کردند که این برای مردم نجیب و با تاریخ و تمدن یمن نگران کننده بود.

این کارشناس مسائل منطقه و بین‌الملل تأکید کرد: یمنی‌ها یا باید ذلت را تحمل می‌کردند و یا مسیر عزت را برمی‌گزیدند که یمنی‌ها راه دوم را انتخاب کردند که نقش دو عالم بزرگوار در بازیابی هویت تشیع در یمن در اینجا قابل انکار نیست.

او گفت: جمعیت شباب القرآن در پرتو این هدایت‌ها تشکیل و وارد مبارزه شد و مبارزه علیه آمریکا شکل گرفت و اولین درگیری‌ها با عبدالله صالح شروع شد و طی ۶ جنگ این جوانان تربیت شده علامه بدرالدین آمدند و صحنه‌های مدارس، مساجد و مراکز اجتماعی را به دست گرفتند وتبدیل به قدرت شدند.

زارعی خاطرنشان کرد: زیدی‌ها و انصاالله اهل عناد داخلی نبودند و وقتی سعودی منصور هادی را نصب کرد این‌ها بنایشان بر همکاری بود، اما آنان جز نابودی انصارالله و زیدی‌ها را در برنامه نداشتند. از اینجا جنگ ۵۳ ماهه یمن آغاز می‌شود که دو رو دارد که یکروی آن تجاوز و یک روی آن مبارزه است.

او گفت: در سایه قطعنامه یک جبهه غربی عربی را علیه مردم مظلوم یمن راه انداختند.

کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه شورای امنیت سازمان ملل بدون اشاره به تجاوز صورت گرفته قطعنامه علیه ملت مظلوم یمن صادر کرد، گفت: در عملیات آصفت الهضم در ششم فروردین که سعودی وعده داده بود در طول یکماه جنگ را به پایان می‌رسانند.     در حال تکمیل ........ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل

جنبش انصارالله با محکوم کردن سکوت شرم‌آور رژیم‌های عربی و ناتوانی جامعه بین‌المللی در برابر جنایات وحشیانه اشغالگران علیه مردم فلسطین تاکید کرد که ملت یمن به موضع خود در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن در غزه پایبند هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه که جدیدترین مورد آن کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر واقع در خان یونس است اعلام کرد که برای هفتمین ماه متوالی جنایات نسل‌کشی دشمن صهیونیستی در نوار غزه ادامه دارد و آخرین مورد آن جنایت وحشیانه‌ای است که در بیمارستان ناصر در خان یونس مرتکب .

دفتر سیاسی انصارالله افزود که این جنایات و قتل عام‌هایی که رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری انجام می‌دهد بیانگر حجم کینه توزی و وحشی گری صهیونیست‌هاست.

انصارالله در ادامه تصریح کرد که اگر حمایت‌های آمریکا و غرب و سکوت شرم آور کشورهای عربی و نیز ناتوانی جامعه بین المللی نبود این حجم از جنایت اشغالگران علیه ملت فلسطین را شاهد نبودیم.

در ادامه این بیانیه آمده است که ما خواستار اقدام فوری جهانی جهت توقف جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه هستیم و بر ادامه موضع ملت یمن در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شجاع و قهرمان آن در غزه تاکید داریم.

واکنش انصارالله به تجاوز صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولی ایرانانصارالله: موضع یمن در حمایت از غزه ثابت است

در پایان این بیانیه از نیروهای مسلح یمن خواسته شده که دامنه عملیات‌های خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و کشتی‌های مرتبط با این رژیم را در گسترش دهند.

سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله چند روز قبل در سخنانی اظهار داشت که طی دو هفته گذشته، 14 عملیات در دریای سرخ و باب المندب علیه دشمن انجام دادیم. در این هفته‌ها، چندین ناوگان دریایی از دریای سرخ عقب نشینی کردند و این نکته مفیدی است، تمام طرف‌هایی که عقب نشینی کردند، از کارایی و تاثیرگذار بودن عملیات یمنی‌ها سخن می‌گویند.

وی تاکید کرد که به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و همه کسانی که از رژیم اسرائیل حمایت می‌کنند، می‌گوییم که هیچ کس قادر به توقف عملیات‌های ما که در پشتیبانی و حمایت از غزه انجام می‌شود، نخواهد بود. تنها راهی که به نفع همگان است، توقف تجاوز به نوار غزه و پایان محاصره آن و ورود غذا و دارو به این منطقه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل