Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یازدهمین جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) ناجا با حضور روسای پلیس های تخصصی، فرماندهان انتظامی استان های ایلام، خوزستان و کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "احمد نوریان" گفت: یازدهمین جلسه قرارگاه اربعین حسینی(ع)ناجا با حضور روسای پلیس های تخصصی، فرماندهان انتظامی استان های ایلام، خوزستان و کرمانشاه با موضوع برآورد وضعیت و بهبود روش ها و آمادگی های لازم جهت تامین نظم و امنیت عمومی مراسم و تسهیل تردد زائران حضرت اباعبدالحسین (ع) تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این جلسه سردار "حسین اشتری" فرمانده ناجا ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران نیروی انتظامی در برگزاری باشکوه مراسم اربعین سال 1397 عنوان کرد: پیش بینی می شود استقبال زائران حسینی (ع) در سال جاری با توجه به حذف روادید و مناسب بودن شرایط جوی در آن تاریخ (مهر ماه) افزایش چشمگیری داشته باشد.
سخنگوی نیروی انتظامی عنوان کرد: در این جلسه همچنین مصوب شد، فرماندهان و مدیران تمهیدات لازم برای استقبال از زائران را از اول محرم تا اربعین به عمل آورند بدین منظور هماهنگی با دستگاه ها و سازمان های مرتبط در فراهم سازی زیرساخت ها مانند سازمان راهداری، پایانه های کشور و استانداری ها ضروری است.
سردار نوریان گفت: ضمنا معاونت اجتماعی موظف شد با تهیه اپلیکیشن های موبایلی نسبت به اطلاع رسانی همه جانبه به زوار مانند همراه داشتن گذرنامه معتبر و مدیریت زمان سفر در سه مقطع قبل، حین و بعد با رویکرد آموزشی اقدام کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جلسه قرارگاه اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اکبریان شامگاه یکشنبه در دیدار با سردار استکی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با اشاره به پیشرفت پروژه جهاد آبرسانی در دهستان‌های کوهستان و بهارستان شهرستان نائین که با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در حال پیشرفت است، اظهار داشت: این پروژه با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجرا است.

وی افزود: در این پروژه تا کنون ۶۰ کیلومتر خطوط انتقال آب اجرا شده و سه باب مخزن ذخیره آب با حجم ۲۵۰۰ متر مکعب با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد و پنج باب مخزن دیگر نیز در مرحله احداث قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده ۱۳ روستای این مجتمع به آب شرب پایدار متصل شوند.

در ادامه این نشست سردار جواد استکی، فرمانده قرار منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با ارائه گزارشی از روند اجرایی پیشرفت پروژه و شرح مشکلاتی در مسیر اجرا، ضمن قدردانی از همکاری همه‌جانبه مجموعه آبفای استان اصفهان در پیشبرد عملیات اجرایی پروژه تقدیر و بر رفع موانع اعتباری تاکید کرد.

کد خبر 6084875

دیگر خبرها

  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند