Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال ۹۸ تا روز دوشنبه ۴ شهریورماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور در این دوره ها ثبت نام کنند.

گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای هر یک از موارد ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری است.

داوطلب می تواند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از سایت، کارت اعتباری تهیه کند و پس از آن ثبت نام خود را تکمیل کند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۲۷۵ هزار ریال (۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام کنند.

دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی سال ۹۸ و همچنین نحوه ورود به سایت برای ثبت‌نام و اقدامات لازم برای انجام ثبت‌نام اینترنتی همزمان با شروع ثبت نام در سایت این سازمان قرار گرفته است.

دانش‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ موفق به اخذ مدرک دیپلم خواهند شد مجاز به انتخاب کدرشته محل هستند.

چنانچه داوطلبی احتمال می‌دهد که تا پایان شهریور ماه سال جاری (۱۳۹۸) موفق به اخذ مدرک دیپلم نمی‌شود، موکداً توصیه می‌شود ثبت نام نکند.

چنانچه داوطلبی در یکی از کدرشته محل‌های انتخابی پذیرفته شود ولی تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۸ موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نشود قبولی وی ملغی و اجازه ثبت‌نام نخواهد داشت.

به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کدرشته‌ محل های انتخابی خود دقت کنند چون پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی ثبت نام به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

کد خبر 4699435

منبع: مهر

کلیدواژه: کاردانی فنی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی سازمان سنجش پذیرش بدون آزمون کنکور 98 دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش انتخاب رشته وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه پیام نور حسین توکلی دانشگاه های ایران آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه جامع علمی کاربردی آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org

ثبت نام کنکور نوبت دوم ۱۴۰۳ که از هفتم تا دوازدهم فروردین انجام می‌شود، از طریق سایت www.sanjesh.org امکان‌پذیر است. زمان اعلام نتایج و انتخاب رشته این آزمون مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳( نوبت دوم) برای ثبت‌نام می‌توانند با داشتن مدارک لازم به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

مدارک لازم برای ثبت‌نام

اگر ثبت‌نام را خودتان انجام می‌دهید یا برای ثبت‌نام به کافی نت‌ها مراجعه می‌کنید، پیش از ورود به صفحه ثبت‌نام در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش، مدارک زیر را تهیه کرده و در دسترس داشته باشید:

شناسنامه و کارت ملی  شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده (به تعداد گروه‌های آزمایشی (حداکثر ۲ گروه آزمایشی) که قصد شرکت در آزمون آن را دارید) کد دانش‌آموزی سال آخر (صادر شده از سوی دبیرستان) کد مربوط به منطقه شهرداری و کد پستی محل سکونت کد وضعیت نظام وظیفه (متقاضیان مرد) معدل کتبی نهایی دیپلم و معدل کل دیپلم و پیش‌دانشگاهی کد پیگیری مربوط به سهمیه ایثارگران و رزمندگان شناسه یکتا (۱۰ رقمی) مربوط به متقاضیان غیرایرانی

فایل عکس اسکن شده (برای ثبت‌نام در آزمون سراسری، لازم است یک قطعه عکس پرسنلی خود را اسکن کنید:  ابعاد عکس ۴×۳ و بدون حاشیه‌های اضافی باشد. حداقل ارتفاع: ۳۰۰ و حداکثر ارتفاع: ۶۰۰ پیکسل و حداقل عرض: ۲۰۰ و حداکثر عرض: ۵۰۰ پیکسل اسکن و در قالب (JPG (ذخیره شود. تصویر متقاضی باید تمام رخ، کاملاً واضح و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. عکس، مربوط به سال جاری و بهتر است رنگی و با زمینه سفید باشد. اسکن عکس از روی کارت‌های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و مدارک مشابه) قابل قبول نیست. عکس متقاضیان زن باید با حجاب و صورت آنان به طور کامل مشخص باشد. در صورت استفاده از عکس غیر معتبر، ثبت‌نام متقاضی باطل می‌شود و اجازه شرکت در آزمون را ندارد.)

خرید اینترنتی سریال ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳- نوبت دوم

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳

نتایج کنکور سراسری نوبت دوم که هفتم و هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، نیمه دوم مرداد سال جاری اعلام می‌شود.

زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳

متقاضیان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در نیمه دوم مرداد سال جاری و بر اساس ظرفیت‌های اعلام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، رشته‌های مورد علاقه خود را به صورت اینترنتی انتخاب کنند.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳

نتیجه نهایی و بارگذاری کارنامه نتایج در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۳ اعلام می‌شود.

زمان تصحیح فرم ثبت نام کنکور ۱۴۰۳

در صورتی که بخواهید هر قسمت از مطالب فرم ثبت‌نام خود را که قابل ویرایش است، تصحیح کنید، از هفتم تا دوازدهم فروردین می‌توانید با ورود به صفحه کاربری خود این کار را انجام دهید.

اگر بعد از ثبت‌نام در گروه آزمایشی اصلی، قصد داشتید در آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی دوم (هنر یا زبان‌های خارجی) هم ثبت‌نام کنید، با ورود به صفحه کاربری خود، پس از خرید کارت اعتباری مجزا برای هر گروه، سریال خریداری شده را حداکثر تا پایان زمان ثبت‌نام در بخش مربوطه ثبت کنید.

کد خبر 739221

دیگر خبرها

  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • تمدید مهلت ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • شیراز، میزبان رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا
  • شیراز میزبان هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا شد
  • شیراز میزبان رقابت های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا شد