Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت گفت: ۸۰ درصد برنج مورد نیاز ما توسط کشاورزان گیلانی و کارخانه‌داران تامین می‌شود. ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سیدعلی حسینی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت اظهار داشت: 50 درصد از هزینه‌های جاری آسایشگاه معلولان رشت توسط مردم تامین می‌شود لذا ارائه گزارش به آنها شایسته و لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با بیان اینکه انفاق باعث فقیر شدن نمی‌شود بیان کرد: انفاق معامله‌ای است که انسان با خدا می‌کند و هرگز در آن متضرر نمی‌شود بلکه سرمایه او تا 70 درصد نیز افزایش می‌یابد و شرط قبول انفاق نیز بخشش مال بدون منت است‌.

وی تصریح کرد: این آسایشگاه 50 سال پیش توسط آیت‌الله ضیابری و سایر نیگوکاران ساخته شد و خدمات استانی و گاهی ملی ارائه می‌کند و بیش از 400 نفر در این مکان آسایش دارند و محل زندگی آنها است و البته بدون کمک‌های مردمی امکان فراهم شدن این آسایش میسر نیست.

گیلان| دولت برای حمایت همه‌جانبه از شالیکاران مصمم استروایت تسنیم از رنج ‌بی‌حاصل شالیکاران مازندرانی/ وقتی سود برنج به جیب دلالان می‌رود+فیلمشالیکاران گیلانی تا مساعد شدن هوا از نشاء برنج خودداری کنند

حسینی با اشاره به شور و شعف درونی افراد کمک کننده به نیازمندان خاطرنشان کرد: تامین داروهای مورد نیاز سالمندان و معلولان یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین کمک‌هایی است که نمازگزاران و نیکوکاران می‌توانند انجام دهند.

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با بیان اینکه رودسر، رودبار و شفت بعد از رشت بیشترین مددجوی بستری شده در این آسایشگاه را دارند افزود: از سراسر گیلان به این آسایشگاه کمک می‌کنند و 80 درصد برنج مورد نیاز ما توسط کشاورزان گیلانی و کارخانه‌داران تامین می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هرماه 600 میلیون تومان از جیب مردم گیلان برای آسایشگاه معلولان رشت هزینه می‌شود عنوان کرد: از خیرخواهی و بزرگواری همه مردم مومن گیلان قدردانی می‌کنم و از تمام اقشار مانند کارمندان و سایران تقاضا دارم با واریز مبالغی به نیازمندان کمک کنند.

حسینی تصریح کرد: بیش از 4 ماه گوشت مورد نیاز آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت از طریق قربانی‌های روز عید قربان تامین شد و از نظر ریالی بیش از 80 درصد رشد داشتیم و از نظر حجمی نیز بر خلاف تصور ما و گرانی‌ها شاهد افزایش کمک مردمی بودیم.

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه دانست و ابراز داشت: ما اعتماد مردم به مجموعه خود را با چیزی معاوضه نمی‌کنیم زیرا ارزشمندترین دارایی این آسایشگاه است و همه اصناف می‌توانند با تعامل با یکدیگر محیط امن و باصفایی را برای مددجویان ما فراهم کنند.

وی از مردم خواست که بیشتر در آسایشگاه حضور داشته باشند و بیان کرد: برای انجام کارهای خدماتی در آسایشگاه به کمک پرسنل آنجا بیایید؛ از مددجویان ما 125 نفر بی‌سرپرست هستند و بیش از 30 درصد از ظرفیت آسایشگاه متعلق به آنان است.

حسینی با اشاره به بدهی این آسایشگاه به تامین اجتماعی گفت: با دستور نوبخت، 80 درصد مشکل بیمه ما حل شده است و امیدوارم با کمک سایر دستگاه‌ها 20 درصد باقیمانده نیز حل شود همچنین از نمایندگان درخواست داریم که کاری کنند در سال بعد بخشی از هزینه ییمه مددجویان را دولت تقبل کند. 

انتهای پیام/ ت

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر

حسین نیکفرجام در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شروع فصل کشت و زرع در گیلان اظهار کرد: تاکنون ۹۸ درصد شالیزارهای رودسر اجرای شخم اولیه انجام شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان رودسر دارای ۱۰ هزار و ۷۰۰ هکتار شالیزار است، افزود: حدود ۷۰ درصد از شالیزارهای شهرستان رودسر خزانه گیری و یک درصد نشاء کاری شده است.

نیکفرجام میزان کود تأمین شده برای شهرستان تا پایان فروردین ۴۰۵۹ تن و میزان کود جذب شده توسط کشاورزان را ۴۰۳۲ تن برای زراعی و باغی اعلام کرد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی رودسر تصریح کرد: برنج محصول استراتژیک شهرستان رودسر محسوب شده و این شهرستان رتبه ششم تولید برنج را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: شالیکاران زحمت کش برای کشت این محصول با اهمیت علاوه بر بهره گیری از تجربه باید به توصیه‌های فنی کارشناسان جهاد کشاورزی برای برخورداری از فصل زراعی بدون دردسر توجه کنند تا محصولی بیشتر و با کیفیت تولید شود.

نیکفرجام تصریح کرد: خزانه گیری برنج یکی از مهمترین مراحل شالیکاری به شمار می‌رود، کشت برنج که با خزانه گیری برای جوانه زدن بذرها آغاز می‌شود باید با انتخاب بذرهای مناسب، به موقع و در دمای مساعد همراه باشد.


کد خبر 6084923

دیگر خبرها

  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • کاهش ۵۰ درصدی قیمت برنج ایرانی با حمایت بخش خصوصی
  • پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران
  • تأمین پنج درصد برق اداره‌های فارس با تجدیدپذیر‌ها
  • انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر
  • شخم اولیه ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان
  • قاچاقی یکی از مداح ها را به آسایشگاه خودمان آوردیم /مرشد گفت مرد حسابی اگر تو روسیاه هستی چرا پای ما را وسط می کشی؟