Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:56:52 GMT

احضار یک سرمربی و یک بازیکن به کمیته انضباطی

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۹۳۱۵

احضار یک سرمربی و یک بازیکن به کمیته انضباطی

به گزارش خبرنگار مهر، هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران هنوز به پایان نرسیده است که فدراسیون فوتبال برخوردهای انضباطی خود را همانطور که پیش از این اعلام کرده بود، آغاز کرده است.

امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال از احضار یک سرمربی و یک بازیکن لیگ برتری به خاطر حرفهایشان در پایان بازی تیم های خود در هفته اول خبر داد و گفت: چهار مسابقه برگزار شد و اکثر مربیان و بازیکنان موارد اخلاقی را رعایت کردند اما یک مربی و یک بازیکن به خاطر اظهاراتی که داشته اند کمیته انضباطی احضار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4699571 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد کشتی فرنگی گابریل کالدرون فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون ووشو کشتی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی

چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی