Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه کویتی "الجریده" از یک منبع آگاه نقل کرد که اسرائیل طرح‌هایی برای هدف قرار دادن تاسیسات و پایگاه‌های حساس انصارالله در نزدیکی تنگه استراتژیک "باب‌المندب" در حد فاصل میان دریای سرخ و خلیج عدن دارد.

به گزارش ایسنا، روزنامه کویتی "الجریده" به نقل از این منبع اعلام کرد، موساد و سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اخیراً اقدامات و تلاش‌های گسترده‌ای را رصد کرده‌اند تا عملیاتی علیه تحرکات دریایی از مبدأ دریای سرخ و به سمت آن، در نزدیکی سواحل یمن که مشرف به باب‌المندب است، انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع مذکور همچنین اعلام کرد: تل‌آویو اطلاعات و داده‌های خود در این خصوص را در اختیار طرف‌های عربی که دارای گذرگاه‌ها و بنادری در دریای سرخ هستند و تأسیسات آنها ممکن است در صورت وقوع آن حملات به خطر بیفتند، قرار داده است.

این روزنامه نوشت: تل‌آویو، واشنگتن را از تحولات مرتبط با این موضوع مطلع ساخته است.

این منبع با بیان اینکه برخی از پهپادها و موشک‌ها با هدف استتار به عراق منتقل شده، به بمباران پایگاه‌های حشد شعبی در بغداد اشاره کرد.

پیشتر عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق اعلام کرده بود که پدافند هوایی وابسته به عراق هرگونه جنگنده که حریم هوایی این کشور را نقض کند، ساقط خواهد کرد.

روز دوشنبه گذشته انبار تسلیحاتی حشد شعبی منفجر شد و موشک‌های آن به سمت منازل شهروندان در بغداد پرتاب شد که این اتفاق یک کشته و ده‌ها زخمی‌ را بر جای گذاشت. گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد جنگنده‌های اسراییلی عامل این بمباران‌ها بودند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اسرائیل انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی انصارالله: حملات ایران به اهداف اسرائیل، انتقام درستی است

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله اظهار داشت که حمله تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به اهداف صهیونیستی انتقام درستی برای حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق است.
 
عبدالسلام افزود: «دشمن صهیونیستی از مجازات جنایات خود در امان نخواهد ماند. مقاومت همچنان از تمام ابزارهای خود برای پاسخگویی استفاده خواهد کرد.»
 
این اظهارات پس از حملات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی به مواضع اسرائیل در فلسطین اشغالی بیان شد.
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اواخر روز شنبه در پاسخ به حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری سفارت ایران در دمشق اهدافی از این رژیم را با رگبار پهپاد و موشک هدف قرار داد.
 
این حمله تلافی جویانه موسوم به «وعده صادق» به پایگاه‌های نظامی اسرائیل در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی خساراتی وارد کرده است؛ اما میزان آن هنوز مشخص نشده است.
 

دیگر خبرها

  • انصارالله: به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» اسرائیل هک شد
  • «دیمونا» هک شد | هزاران سند حساس به دست هکرها افتاد
  • تل‌آویو: قبل از آنکه دیر شود، جلوی برنامه موشکی ایران باید گرفته شود
  • روزنامه عبری: ایران مهمترین پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد
  • حملات آمریکا و انگلیس به تعز در یمن
  • حمله نظامی آمریکا و انگلیس به یمن
  • سخنگوی انصارالله: حملات ایران به اهداف اسرائیل، انتقام درستی است
  • پیام مهم واکنش آمریکا و متحدان اسرائیل به حمله سپاه از نگاه فلاحت‌پیشه /اقدام نظامی ایران، دقیق برنامه ریزی شده بود
  • پیام مهم واکنش آمریکا و متحدان اسرائیل به حمله سپاه از نگاه فلاحت پیشه /اقدام نظامی ایران، دقیق برنامه ریزی شده بود