Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@21:59:22 GMT

راه‌اندازی سامانه پایش عملکرد شهرداری‌ها

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۹۳۴۳

صراط:

سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اقدامات این وزارت خانه با هماهنگی سایر دستگاه ها در زمینه توانمندسازی شهرداری های کم درآمد و دهیاری های کشور اظهارکرد: در طول 2 سال گذشته اقدامات بسیار خوبی برای کمک به توانمندسازی شهرداری های کم درآمد و دهیاری های کشور با پیگیری وزارت کشور بعمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم وی در ادامه افزود: طبق آخرین گزارش دریافتی تعداد 1262 دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی و خدماتی خریداری و بین شهرداری های کم درآمد و دهیاری های کشور توزیع شده است.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه شهرداری های زیر 50 هزار نفر جمعیت برای تامین و خرید قیر با توجه به محدودیت های منابع مالی با مشکلاتی مواجه هستند، گفت: دولت برای حل این مشکل و در جهت کمک به این نهاد خدماتی، اقدام به تامین 11 هزار و 700 میلیارد ریال قیر رایگان جهت کمک به آسفالت معابر شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت کرده است.

سامانی با بیان اینکه دولت یازدهم 79 هزار میلیارد ریال اعتبارات استانی و ملی به دهیاری های کشور تخصیص داده و این روند با قوت بیشتری در دولت دوازدهم ادامه دارد، اضافه کرد: در دولت دوازدهم نیز برای 3322 روستای واجد شرایط مجوز تاسیس دهیاری صادر شده است که این اقدام موجب تقویت رکن شورایی و تصمیم گیری واحد و جذب اعتبارات و رشد و تقویت خدمات در روستاها می شود.

وی از اصلاح نظام اداری صدور پروانه ساختمانی و رسیدگی به تخلفات ساختمانی در روستاها خبر داد و گفت: حدود 585 طرح و 190 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای اجرای طرح های درآمدزای دهیاری های کشور به تصویب رسیده است که اجرای این طرح های کوچک در اقصی نقاط کشور می تواند زمینه اشتغال حدود 1560 نفر را فراهم کند.

سخنگوی وزارت کشور همچنین از راه اندازی سامانه پایش عملکرد شهرداری ها در اجرای برنامه ملی بازآفرینی شهری خبر داد و یادآور شد: در راستای نظارت بر فعالیت های مالی شهرداری ها ضمن ایجاد سامانه حسابرسی شهرداری ها، تشکیل کارگروه های استانی حسابرسی شهرداری ابلاغ شده است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی

عبدالوحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : میزان ۲۰۰ تن آرد تشویقی از سوی استانداری بین ۴۹۵ واحد خبازی استان که عملکرد مناسبی داشته اند توزیع می‌شود.

وی افزود: این سهمیه مختص اردیبهشت ماه بوده و هر واحد خبازی ۱۰ کیسه آرد تشویقی دریافت می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در کارگروه گندم، آرد و نان عملکرد واحد‌های خبازی استان در سامانه نانینو به صورت کامل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در صورت عدم تخلف در این سامانه و عدم وجود پرونده تعزیراتی و گزارش تخلف بازرسی، سهمیه آرد تشویقی با صلاحدید کارگروه به واحد‌هایی که عملکرد مناسبی در سطح استان داشته اند تخصیص می‌یابد.

استانداری کرمانشاه برای دومین ماه متوالی است که سهمیه آرد تشویقی را بین واحد‌های خبازی استان کرمانشاه توزیع می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی
  • اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری، مردمی‌ترین طرح وزارت جهادکشاورزی