Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه قم گفت: در ۸ سال دفاع مقدس و فتنه ۸۸ نقشه دشمن را بر آب کردیم و امروز عفاف و حجاب و فرهنگ را نشانه گرفته و مزدورانی را برای فتنه جدید استخدام کرده است. ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد،اظهار داشت:اهل تقوا محبوب خداوند و موردتوجه پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) هستند، با رعایت تقوا آبروها حفظ ‌شده و افراد جامعه نسبت به یکدیگر محبوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آثار و برکات تقوا افزود: در پرتو تقوا هرکسی به‌حق خود رسیده و هر ظلمی که در دنیا انجام می‌شود به خاطر بی‌تقوایی است و رعایت تقوا برای زندگی دنیا را شیرین و برای آخرت ثمربخش است.

امام‌جمعه قم با اشاره به فرارسیدن هفته دولت بیان کرد: دولت ‌6 سال فرصت برای ارائه خدمت به مردم داشت و دو سال پایانی فرصت جمع‌بندی و اتمام برنامه‌های نیمه‌کاره است و منویات رهبر معظم انقلاب چراغ راه آن‌هاست.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اهمیت روز غدیر خم عنوان کرد:غدیر درس ولایت مداری دارد و به ما آموخت اگر مسلمانان بیعت و پیمانی با رسول خدا دارند ولی اقدامی نکنند افرادی هستند که اوضاع را به هم می‌ریزند.

امام جمعه قم: آزادگان اسوه‌های صبر و ولایت‌مداری هستندامام جمعه قم:دستگاه دیپلماسی دل‌خوش به مذاکره با اروپا نباشدامام جمعه قم: دیپلماسی مقاومت توطئه‌های دشمن را به فرصت تبدیل می‌کند

آیت‌الله سعیدی تصریح کرد:به برکت نظام اسلامی مردم ولایت مدار ایران اسلامی عید غدیر را گرامی داشتند، باید درس‌های عید غدیر را بیاموزیم و مخالفت با عید غدیر مخالفت باخدا و پیامبر(ص) وامیرالمومنین(ع) و ولایت‌فقیه است.

وی گفت:مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت ابراز نگرانی نسبت به حجاب کردند و فرمودند چون حجاب حکم شرعی و مسئله قانونی است دستگاه‌های دولتی و حکومتی و مدیران مراقب باشند تا به قانون عمل شود.

امام‌جمعه قم با تأکید بر اینکه دشمن دین را مورد هدف قرار داده است، بیان کرد:اسلام‌ستیزان هجوم خود را به فرهنگ جامعه کشاندند و تلاش می‌کنند در باب عفاف و حجاب شبهه افکنی کرده و نسل جوان را به‌سوی هوس‌های بی‌ارزش سوق دهند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: در 8 سال دفاع مقدس و فتنه 88 نقشه دشمن را بر آب کردیم و امروز عفاف و حجاب و فرهنگ را نشانه گرفته و مزدورانی را برای فتنه جدید استخدام کرده ولی این را بداند که بسیجیان و ملت ایران محب اهل‌بیت(ع)، دشمن را ذلیل کرده و شکست می‌دهد.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری ورامین گفت: غفلت یاران پیامبر اسلام (ص) از تنگه احد موجب شهادت حضرت حمزه (ع) و مجروح شدن مولا علی (ع) شد.

وی با تجلیل از ملت ایران به خاطر هشیاری در صحنه‌ها و تنگه‌های انقلاب افزود: ۲۲ بهمن و انتخابات سال ۱۴۰۲ و خروش عمومی در روز قدس امسال تنگه‌هایی بود که ملت ایران سربلند بیرون آمد و رضایت رهبری معظم انقلاب اسلامی را به همراه داشت.

محمودی گفت: آقا فرمودند باید از این ملت تشکر کرد و تشکر زبانی کافی نیست و باید تشکر عملی کرد لذا باید مسئولان با خدمت هرچه بیشتر قدردان حضور مردم باشند.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به مسئولان گفت: یک روزی بود آرزو می‌کردیم، در این جایگاه‌ها افراد دلسوز قرار گیرند و بهتر خدمت کنند و اکنون ما در این جایگاه‌ها قرار گرفتیم و نایب امام زمان (عج) از ما انتظار خدمت شایسته به مردم را دارند که اگر کوتاهی کنیم در قیامت باید پاسخگو باشیم.

محمودی با اشاره به قرار داشتن در آستانه دور دوم انتخابات مجلس در ورامین اظهار امیدواری کرد مردم دشت ورامین در مرحله دوم انتخابات نیز مشارکت خوبی داشته باشند و از تلاش‌های هیأت اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات تقدیر کرد.

کد خبر 6088184

دیگر خبرها

  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند»
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور