Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سرریز تکنولوژی دفاعی کشور در صنایع داخلی از جمله خودروسازی به کار گرفته شده و مشکلات خروج فرانسه از تامین قطعات پژو را برطرف کرده است.

به گزارش قدس آنلاین؛ سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی زاده در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد از  همکاری ه وزارت دفاع با نهاد های دانشگاهی کشور خبر داد و گفت: برای دستیابی به تکنولوژی های برتر با حدود چهار هزار دانشجوی مقطع دکتری و ۷۰۰ عضو هیات علمی دانشگاه ها همکاری داشته و در این زمینه ۴۷۷ میلیارد تومان کار مشترک با نهادهای علمی انجام داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه سرریز تکنولوژی دفاعی کشور در صنایع داخلی از جمله خودروسازی به کار گرفته شده افزود: ساخت کامپیوتر خودروهای پژو ۲۰۶ که دارای تکنولوژی پیشرفته می باشد از جمله این اقدامات است.

سردار تقی زاده با اشاره به این موضوع که جمهوری اسلامی ایران بهتر از هر کشور دیگر می تواند امنیت منطقه را تامین کند افزود: با تداوم توسعه موشک های زمین به زمین، موشک زم زم و پرتابگر های موشک های کروز هدایت شونده دستاورد های مثبتی ایجاد شده است.

وی هم چنین به ساخت یک فروند جنگنده بمب افکن با اتکا به توان داخلی اشاره کرد و افزود: علاوه بر این ها تولید شناورهای سطحی و زیر سطحی و ۷۰ محصول سیستمی از دیگر دستاورد های صنایع دفاعی کشور است.

سردار تقی‌زاده با اشاره به رصد روزانه و ساعتی آمریکایی‌ها افزود؛ سلاح‌های موثر را ساخته و تقدیم نیروهای مسلح می‌کنیم و امروز کارگردان صحنه هستیم و این دور از تعریف و تعارف و شعار است و در عمل و صحنه این مسئله را ثابت کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: در زمینه وابستگی به خارج در صنعت دفاعی با وجود پیچیدگی صنایع هوافضا با بهره‌گیری از هوش و نبوغ فرزندان شما و با تاسی به روش شهید حسن طهرانی مقدم که پدر صنعت موشکی است و با تکیه بر مدیران حزب‌اللهی که مدیر جهادی هستند امروز استقلال کامل در صنعت هوافضای کشور ایجاد شده و راه را میانبر رفته‌ایم و به طرازهای برتر دنیا رسیدیم.

جانشین وزیر دفاع عنوان کرد: در شرایط فعلی با وجود تحریم‌ها و فشارها برای ایجاد توقف در صنعت موشکی، اراده مسئولان و مقام معظم رهبری و تدابیر ایشان، قوی‌تر شده و امروز همه نیازهای نیروهای مسلح با تکیه بر توان داخلی تهیه می‌کنیم و اقتصاد مقاومتی را در دستور کار وزارت دفاع در ۲۲ مولفه داریم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جانشین وزیر دفاع مشهد نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۳۸ هزار تن شکر در کشت و صنعت هفت تپه

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان با بیان اینکه تاکنون ۳۸هزار تن شکر در کشت و صنعت هفت تپه برداشت شده است،گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان خرداد ۲۰هزار تن دیگر محصول برداشت شود تا تولید ۶۰ هزار تن محقق شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهواز، عبدعلی ناصری در آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی شکرستان که امروز برگزار شد، گفت: تاکنون در 7 کشت صنعت توسعه نیشکر حدود 610 هزار تن شکر خام تولید شده است که در کشت و صنعت هفت تپه برداشت محصول تا خرداد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون 38 هزار تن شکر در کشت و صنعت هفت تپه برداشت شده است، افزود: پیش بینی می شود تا پایان خرداد 20 هزار تن دیگر محصول برداشت شود تا تولید 60 هزار تن محقق شده و نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به افزایش تولید 50 درصدی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نسبت به سال گذشته گفت: در سال گذشته برداشت محصول 400هزار تن بود که با افزایش تولید این میزان در سال جاری بیشتر از 630هزار تن خواهد بود که تاکنون 610هزار تن محقق شده است.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری با توجه به زمستان بدون سرما و یخ بندان‌، نی‌ها از شادابی خاصی برخوردار باشند که با عملیات کوددهی، مزارع بسیار سرسبز و شاداب خواهند بود.

ناصری برداشت 700 هزار تن شکر را در سال آینده پیش‌بینی کرد و افزود: اگر این افزایش تولید صورت گیرد 38 درصد بازار شکر را تصاحب خواهیم کرد که تاثیر به‌سزایی در اوضاع مالی، پایداری درآمد و سودهی شرکت توسعه نیشکر خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در خصوص حمایت روستاهای اطراف و مسئولیت های اجتماعی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، گفت: به منظور توانمندی روستاها و صنایع دستی، کارهای اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است؛ دراین خصوص تحکیم و احداث سیل بندها در 5 سال گذشته به استحکام کشت صنعت‌ها نیز کمک خواهد کرد.

ناصری افزود: فعالیت‌های دیگری در رابطه با مساجد، حسینیه‌ها و جاده‌های روستایی توسط کشت صنعت های مختلف انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی کمک به اداره بحران استان را یکی از وظایف شرکت دانست و گفت: در بارندگی های اخیر و آبگرفتگی معابر اقدامات زیادی در منطقه پیرامونی شرکت انجام شده است.

وی تصریح کرد: در دو سال متوالی که با بحران خشکسالی مواجه بوده‌ایم با مدیریت در کشت صنعت‌ها تولید حداقلی 400 هزار تن را محقق کرده که علاوه بر پاسخ هزینه‌ها و سوددهی نیز داشته است.

مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی شکرستان گفت: مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی شکرستان که در شرکت کشت و صنعت دهخدا برگزار شد، با توجه به مشارکت 15 الی 16 استان، در این جشنواره و بالابودن حجم آثار تا امروز به تعویق افتاد.

ولید آلبوناصر افزود: جشنواره شکرستان که آیین برداشت گیاه پربرکت شکر است را به صورت یک جشنواره در آورده‌ایم که علاوه بر جشن شروع برداشت چند هدف را دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: در زمینه گردشگری نیز روستاهای اطراف شرکت را توسعه داده‌ایم، شرکت توسعه نیشکر در سال های گذشته با حمایت روستاهای پیرامون به پایداری اقتصاد کمک کرد و به‌منظور حمایت از صنعتگران و صنایع دستی، تمام خریدهای نیشکر از این قشر صورت می‌گیرد.

آلبوناصر از برگزاری گارگاه آموزش خبرنگار تخصصی حوزه نیشکر خبر داد و گفت: در حوزه نیشکر لازم است خبرنگار تخصصی داشته باشیم که با کمک خانه مطبوعات و تا زمان برگزاری جشنواره شکرستان 4، این اقدام مهم صورت گیرد.

انتهای پیام/735

  

دیگر خبرها

  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • به‌زودی، قیمت‌گذاری شوینده‌ها حذف می‌شود
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد/ وعده داخلی‌سازی اتوبوس برقی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • تشکیل سازمان «سپند» در جهت دستیابی به فناوری های برتر دفاعی
  • برداشت ۳۸ هزار تن شکر در کشت و صنعت هفت تپه
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد
  • صنعت ریلی کشور نیازمند یک استراتژی یکپارچه
  • یک سد دیگر در جنوب کشور سرریز شد