Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برای تملک اراضی زمین های مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن و لردگان به سمت خوزستان 100 میلیارد ریال اختصاص یافت.

محمدباقر نوبخت در حاشیه دیدار از مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن در منطقه سفید دشت تاکید کرد: با اختصاص این مبلغ باید تا 3 ماه دیگر بهره برداری از این دو قطعه چهار خطه جاده تا پایان آبان سال جاری صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مبلغ برای تملک زمین های دو قطعه از مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن و کوشکی تا پل قرح اختصاص داده شد.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : در دیدار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه ، وی قول داد 100 میلیارد ریال برای تملک اراضی محور شهرکرد به بروجن و لردگان اختصاص یابد.
خدیجه ربیعی فردانبه افزود :به لحاظ حفظ حقوق کشاورزان و دغدغه بهسازی مسیر ، با پیگیری های که انجام دادم ، رئیس برنامه و بودجه قرار شد از این محور به صورت ویژه از این طرح دیدار میدانی داشته باشد که اکنون محقق شد.
وی گفت :در این دیدار تاکید شد که رئیس سازمان برنامه و بودجه به پیمانکار تاکید کرد که طرح تا دو ماه آینده به بهره برداری و مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برآورد اعتبار ساخت مسیر ارتباطی شهرکرد به بروجن و کوشکی تا پل قرح 3 هزار میلیارد ریال است.
داریوش حسینی تصریح کرد: برای اجرای این طرح امسال یکهزار و 80 میلیارد اختصاص پیدا کرد.
وی یادآور شد: با اختصاص 100 میلیارد ریال برای آزاد سازی زمین های واقع در مسیر این طرح روند اجرایی آن تسریع و تا پایان آبان امسال بهره برداری می شود.
به گزارش فصل تجارت، دکتر نوبخت همچنین از روند اجرایی پروژه راه آهن مبارکه به سفید دشت شهرکرد بازدید میدانی کرد.
محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان جانشین رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.
بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است و جاده های این شهرستان از جمله محورهای ترانزیتی استان به سمت جنوب کشور محسوب می شود.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Eq9 برچسب ها: نوبخت ، حورستان ، شهرکرد

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نوبخت شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد

اکبر ایازی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: بودجه فرهنگی شهرداری در پارسال، ۱۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که این بودجه در امسال ۲۶ میلیارد تومان و در ۱۲ سرفصل خواهد بود، که این رقم نسبت به پارسال دو برابر شده است.

بیشتر بخوانید

اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرکرد محله‌محور می‌شود

وی افزود: یک بودجه پنج میلیاردی جداگانه هم برای ساخت فرهنگ سرا با اولویت ساخت در منظریه، ناحیه غرب و خیابان ملت اختصاص داده شد که در مجموع ۳۱ میلیارد بودجه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

ایازی ادامه داد: اتفاقات خوبی برای در حوزه فرهنگی با وجود شهردار جدید افتاد که دلیل آن نگاه خوب به مباحث فرهنگی شهر بود.
منبع: ایمنا

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است