Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@05:30:32 GMT

میرزایی: امیدوارم حداقل یک جام به هواداران هدیه بدهیم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۹۵۴۱

میرزایی: امیدوارم حداقل یک جام به هواداران هدیه بدهیم

به گزارش وانانیوز،  رضا میرزایی با اشاره به شرایط سپاهان در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر گفت: با تلاش‌های مدیریت و کادرفنی وضعیت خوبی داریم و آماده شروع لیگ هستیم. البته تاخیر در شروع مسابقات به ضرر تیم ما تمام شد چون مجبور شدیم دوباره بدنسازی کنیم و امیدوارم این موضوع برای ما مشکل‌ساز نشود. تمام هدفمان این است که در هر سه جام نتایج خوبی بگیرم و امیدوارم حداقل یک جام به هواداران هدیه بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تغییرات صورت گرفته در سپاهان و بازیکنان جدیدی که به این تیم اضافه شدند، عنوان کرد: بازیکنان جدیدی که آمدند نیازی به تعریف من ندارند و اگر آنها بازیکن آزاد باشند، قطعا اکثر تیم‌ها دنبالشان می‌روند. آقای قلعه‌نویی و همکارانشان تمامی بازیکنان را با تفکرات قبلی جذب کردند و عملکردشان را در لیگ سال قبل زیر نظر داشتند. 

میرزایی با اشاره به وضعیت فعلی خودش و اینکه قرار است در کدام پست برای تیمش بازی کند، تصریح کرد: من در یکی از بازی‌های دوستانه به عنوان دفاع راست بازی کردم ولی در بازی‌‌های دیگر به عنوان وینگر چپ و راست به میدان رفتم. خوشبختانه شرایط خوبی دارم و هر کجا که قلعه‌نویی بخواهد بازی می‌کنم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان  با بیان این مطلب که تیمش بازی سختی در بوشهر در پیش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در هفته اول باید با شاهین روبرو شویم، همیشه برد در اولین بازی بسیار مهم است و ما باید سه امتیاز را بگیریم. شرایط آب و هوایی کار ما را سخت می‌کند ولی اگر قهرمان می‌خواهیم نباید بهانه بیاوریم و فقط باید دنبال برد باشیم.

وی در پایان در خصوص تعویق این مسابقه گفت: به هر حال باید با این وضعیت کنار بیاییم چون ظاهرا ورزشگاه محل بازی آماده نبود.

 

 

انتهای پیام/ 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است، بازیکنان این تیم نباید به مصاحبه بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال پاسخ بدهند. - اخبار ورزشی -

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد پرسپولیس برابر ملوان اظهار داشت: فکر می‌کنم پرسپولیس مثل بازی‌های گذشته نبود، ولی مهم این بود که سه امتیاز را بگیرد و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. هر چند پرسپولیس نمایش خوب بازی‌های قبلی را نداشت، اما این را هم باید در نظر گرفت که برابر حریف پرقدرتی مثل ملوان قرار می‌گرفت. ملوان هم انگیزه زیادی داشت تا در این بازی امتیاز بگیرد، ولی در نهایت پرسپولیس توانست در این مقطع حساس برنده شود تا همچنان در تعقیب استقلال باشد.

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان 10 نفره بازی کرد!

 

مهاجم پیشین پرسپولیس در مورد عملکرد خوب اوسمار در این تیم خاطر نشان کرد: اوسمار تا اینجا نتایج خوبی گرفته است و در همان بازی با آلومینیوم اراک هم که پرسپولیس شکست خورد، بهترین بازی را انجام داد و مستحق باخت نبود. من به قهرمانی پرسپولیس حتی بیشتر از سال گذشته امیدوارم و مهم این است که بازیکنان با تمرکز بالا به روند فعلی ادامه داده و در بازی‌های باقیمانده با کمترین اشتباه ممکن بازی کنند.

کرمانی‌مقدم راجع به مصاحبه‌های برخی از بازیکنان و مربیان استقلال علیه پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان ما نباید جواب استقلالی‌ها را بدهند، چون مهم این است که پرسپولیس مثل فصل گذشته با تمرکز بالا، فقط در زمین مسابقه حرفش را بزند. بازیکنان ما آنقدر حرفه‌ای هستند که جواب استقلالی‌ها را ندهند. پرسپولیس در این سال‌ها حرفش را در زمین زده و امیدوارم امسال هم قهرمان لیگ شویم.

وی در مورد اینکه شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است، به تسنیم گفت: شانس هر دو تیم استقلال و پرسپولیس برابر است، ولی من امیدوارم در نهایت پرسپولیس جام را بالای سر ببرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ بازی با استقلال خوزستان سخت است
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • روشن:  شک نکنید استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • امیدوارم دست پر به ایران برگردیم/ شناخت خوبی از تیم داریم
  • جشن خاص کاپیتان تیم ملی ایران پس از برد تاریخی!