Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خطیب موقت نماز جمعه تهران، با اشاره به رونمایی از سامانه پدافندی باور ۳۷۳ توسط نیروهای مسلح، اظهار داشت: نام این سامانه از آن جهت «باور» انتخاب شده که قدرت و استقامت خود در برابر فشارها و تهدیدهای دشمن را باور داشته باشیم؛ دشمن تصور می‌کند با ایجاد مشکلات اقتصادی، مردم ما دست از انقلاب خود برمی‌دارند در حالیکه مردم ما امید به آینده و صبر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 14:06 - 01 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۳۶۵۴

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران، اظهار کرد: در دیدار اخیر هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب، نکات بسیار آموزنده و مهمی در فرمایشات معظم‌له وجود داشت.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب در دیدار اخیر هیئت دولت فرمودند که باید به اقتصاد و تولید رونق داد؛ البته اشاره کردند که تولید ثروت و رونق اقتصاد در جامعه اسلامی با جوامع سرمایه‌داری نظیر آمریکا که ثروتمندان یک طرف و فقرا یک طرف دیگر هستند، تفاوت دارد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، بیان داشت: سرمایه‌داران باید پول و سرمایه خود را صرف امور مفید نظیر تولید کنند و بیش از آنکه به درآمد توجه داشته باشند به تولید و اشتغالزایی توجه کنند.

وی افزود: دولت و مجلس نیز موظف هستند که مقررات دست و پاگیر و سایر موانع را از پیش‌روی سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بردارند تا تولید و اشتغال در کشور رونق گیرد و وقتی این مهم تحقق یافت با پول و مالیات و خمس و زکاتی که بر آن تعلق می‌گیرد فقرا نیز بهره مند می‌شوند.

آیت‌الله امامی کاشانی با بیان اینکه بایستی در کشور فقر نباشد چرا که فقر بلای بدی است، گفت: باید جلوی احتکار را گرفت؛ اگر انسان ذره‌ای دین داشته باشد با احتکار و گرافروشی و انتقال پول‌ها به بانک‌های خارجی کشور را گرفتار نمی‌کند؛ باید توجه داشت که فساد اقتصادی نتیجه غفلت از خداوند است. عاقبت مفسد در دنیا بدبختی و ذلت و در آخرت آتش است.

وی در ادامه، به ضرروت رصد و تهیه آماری علمی و فنی از مسائل اخلاقی و رفتاری جامعه در حوزه‌های مختلف و چاره‌اندیشی مسئولان اخلاق و تبلیغ با استناد به این آمار و داده‌ها برای رفع رفتار ناپسند و سیئات در جامعه تاکید کرد. 

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به رونمایی از سامانه پدافندی باور ۳۷۳ توسط نیروهای مسلح، اظهار داشت: نام این سامانه از آن جهت «باور» انتخاب شده که قدرت و استقامت خود در برابر فشارها و تهدیدهای دشمن را باور داشته باشیم؛ دشمن تصور می‌کند با ایجاد مشکلات اقتصادی، مردم ما دست از انقلاب خود برمی‌دارند در حالیکه مردم ما امید به آینده و صبر دارند البته دست‌اندرکاران هم باید برای مردم فکر کنند.

وی با بیان اینکه در این چهل سال جمهوری اسلامی خود را به دنیا ثابت کرده و آمریکا و اقمارش نیز خوی جنایتکارانه خود را به جهانیان ثابت کرده‌اند، گفت: جمهوری اسلامی با مقاومت به این عظمت رسید. ترامپ ابله است و بلاهت خود را به دنیا نشان داده است اما جمهوری اسلامی قوی و شجاع است و این شجاعت توسط امام(ره) و مقام معظم رهبری به ملت و  جوانان ما تزریق و تلقین شده است.

آیت‌الله امامی کاشانی در پایان بر ضرورت توجه بیشتر مردم به استحکام نهاد خانواده تاکید کرد و بیان داشت: بانوان تربیت فرزند را فدای کار اداری و درس خواندن نکنند؛ البته من نمی‌خواهم بگویم کار نکنند یا درس نخوانند اما تربیت اولاد را مقدم بر سایر امور قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نماز جمعه آیت الله امامی کاشانی مبارزه با استکبار تبعیت از ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند

آیت الله محمد جعفر منتظری  در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امنیت، عدالت، رفاه و آسایش معیشتی مواردی‌اند که مردم به آن‌ها نیازمند هستند زیرا همه مولفه‌های پیشرفت یک جامعه و ترقی یک کشور در لوای امنیت تحقق پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: جوانان بسیاری در دفاع از امنیت سیستان و بلوچستان جان خودشان را از دست داده‌اند ما خودمان را به این افراد مدیون‌می دانیم اگر این پاسداران و صیانت کنندگان نبودند وضعیت ما وضعیت دیگری بود بنابراین باید قدردان این افراد باشیم.

رییس دیوان عالی کشور با بیان اینکه از همه کسانی که در سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ارتش، بسیج و مجموعه قرارگاهی که امنیت را در سیستان و بلوچستان و کشور به وجود آورده‌اند؛ تقدیر می‌کنیم تصریح کرد: دشمن به شدت تلاش می‌کند امنیت را که امری حیاتی است را در کشور سلب کند و امنیت را از جامعه ما بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ دفاع از کشور اتفاقات زیادی رخ می‌دهد که بخشی از آن‌ها به اطلاع مردم می‌رسد و بسیاری از آن‌ها توسط مسوولان امنیتی و اطلاعاتی گفته نمی‌شود، دشمن در همه عرصه‌ها برای ایجاد نا امیدی در بین مردم اتاق فکر راه‌اندازی کرده تا شکاف و اختلاف را بزرگ جلوه دهد اما اکنون دشمن سیلی محکمی از جمهوری اسلامی خورده که هنوز گیج است.

آیت الله منتظری به اقدام مقتدرانه ایران در تنبیه اسرائیل اشاره کرد و افزود: پس از این اقدام دنیا به تلاطم افتاده است حادثه ای که برگ زرینی بر کتاب قطور و پرافتخار نظام جمهوری اسلامی که در طول ۷۵ سال تولد نامشروع رژیم کودک کش صهیونیستی به راه افتاده در قالب موشک و پهپاد تبلور پیدا کرد و خانه آن‌ها را به لرزه انداخت و این اقدام ایران دنیا را متحول کرد.

وی بیان کرد: کشورها و حوزه‌های مختلف در بین کشورهای اسلامی در تجزیه و تحلیل این قضیه هستند و این افتخاری برای مردم کشور است که منشا آن انقلاب عظیم و اعتقادات راسخ و تربیت یافتن در مکتب قرآن است.

رییس دیوان عالی کشور عنوان کرد: امام راحل در این‌ مکتب تربیت یافت و انقلاب را به وجود آورد که اکنون ۳۵ سال است که رهبر معظم انقلاب پرچمدار این انقلاب است و این انقلاب را رهبری کرده که در دنیا بی بدیل است.

وی اظهار کرد: کسانی که انقلاب را قبول دارند بیایند در یک محفل بیان کنند که مثل جمهوری اسلامی کجا وجود دارد. پیشرفت عظیمی که نصیب ملت شده محصول فکر و اندیشه جوانان ما است ملت رشید و توانمند ما فوق آنچه که می‌توانیم استحقاق خدمت دارند و ما مسوولان در تمامی حوزه‌ها وظیفه داریم آنچه که در توان است صادقانه و مخلصانه در خدمت مردم باشیم.

آیت الله منتظری تصریح کرد: عدالت تنها مختص دستگاه عدلیه نیست در نظامی که مبتنی بر احکام الهی است همه دستگاه ها باید مجری عدالت باشند در واقع در نظام جمهوری اسلامی اجرای عدالت وظیفه همه است اما دستگاه قضا مرجع مردم برای رفع خصومت است.

به گزارش ایرنا، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد را به سِمت ریاست کل دادگستری سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

پیش از این علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بود و حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد پیش از این رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
  • روزنامه جمهوری اسلامی: ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است