Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@23:35:22 GMT

حباب سکه تمام به ۵۰ هزار تومان کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۹۵۹۳

حباب سکه تمام به ۵۰ هزار تومان کاهش یافت

رویداد۲۴ محمد کشتی آرای، در رابطه با بازار طلا و سکه در هفته گذشته گفت: در هفته گذشته ارزش انس جهانی در محدوده ۱۴۹۸ تا ۱۵۳۰ دلار در نوسان بود که در مجموع ارزش متوسط یک هفته گذشته انس جهانی ۱۵۰۵ دلار بوده است.

این کارشناس بازار طلا و سکه ادامه داد: قیمت طلا و سکه تا روز سه‌شنبه بدون تغییر ماند و از روز چهارشنبه روند نزولی به خود گرفت که تا پایان روز پنج‌شنبه این روند ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در دو روز پایانی هفته گذشته ارزش دلار بدون تغییر بود و در کنار کاهش ارزش انس به کمتر از ۱۵۰۰ دلار و همچنین کاهش تقاضا برای سکه، ارزش طلا و سکه روند نزولی به خود گرفت و حباب سکه‌های کوچک‌تر به‌جز سکه یک گرمی با تخلیه همراه شد.

کشتی آرای با اشاره به اینکه با آغاز ماه محرم و کاهش تقاضا برای سکه، حباب سکه‌های گرمی نیز تخلیه خواهد شد، یادآور شد: ارزش طلای خام ۱۸ عیار در هفته گذشته در محدوده ۴۱۵ هزار تا ۴۱۹ هزار تومان در نوسان بوده که حجم قابل‌توجهی از این نوسان متأثر از ارزش‌گذاری بازار جهانی طلا بوده است.

وی بیان کرد: در مجموع در هفته گذشته ارزش طلا ثبات نسبی به خود گرفته بود و از حباب سکه‌های خرد کاسته شد که بیشترین میزان تخلیه حباب در سکه‌ها به میزان ۱۰۰ هزار تومان مربوط به نیم‌سکه بود و حباب سکه تمام در حال حاضر ۵۰ هزار تومان است.

این کارشناس بازار طلا و سکه آخرین قیمت انس جهانی را ۱۵۰۳ دلار، سکه تمام طرح قدیم را ۴ میلیون و ۷۰ هزار، سکه تمام طرح جدید را ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار، نیم‌سکه ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار، ربع‌سکه را ۱ میلیون و ۳۶۰ هزار، سکه یک گرمی را ۹۶۰ هزار، هر مثقال طلا را ۱ میلیون و ۷۹۵ هزار و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار را ۴۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرد.

منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سکه بازار طلا حباب سکه بازار طلا و سکه کشتی ارای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط بیت کوین پس از پاسخ ایران به اسرائیل

نشریه فوربس در گزارشی نوشت: پس از پاسخ ایران به اسرائیل، قیمت بیت کوین شنبه شب در کمتر از یک ساعت ۷ درصد سقوط کرد و سایر ارزهای دیجیتال نیز کاهش شدید ارزش خود را ثبت کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه فوربس در گزارشی نوشت: پس از حمله ایران به اسرائیل، قیمت بیت کوین شنبه شب در کمتر از یک ساعت 7 درصد سقوط کرد و سایر ارزهای دیجیتال نیز کاهش شدید ارزش خود را ثبت کردند.

قیمت بیت کوین تا ساعت 4:40 بعد از ظهر بعد از ظهر شنبه، به وقت آمریکا با 7 درصد کاهش به 62570 دلار رسید.

دقایقی قبل از آن، ارزش بزرگ‌ترین رمز ارز جهان برای مدت کوتاهی به پایین ترین سطح خود طی همین روز یعنی 60908 دلار سقوط کرده بود.

ارزش بیت کوین در 24 ساعت بیش از 10 درصد کاهش یافتبیت کوین با تشدید تقاضا، از رقم بی‌سابقه 71000 دلار عبور کرد

بر اساس این گزارش، قیمت اتریوم بیش از 9 درصد کاهش یافت و به 2923 دلار رسیدو این در حالی بود که قیمت بایننس کوین و سولانا به ترتیب 9 درصد و حدود 18 درصد کاهش یافت.

قیمت چندین ارز دیجیتال که کمتر معامله می‌شود نیز حداقل 15 درصد کاهش یافته است. این ارزها شامل آوالانچ (20 درصد)، ریپل (20 درصد) و دوج‌کوین (18 درصد) می‌شوند.

قیمت بیت کوین در تاریخ 24 مارس، بالاترین سطح از ابتدای به وجود آمدن این رمز ارز یعنی رقم 73750 دلار را ثبت کرده بود.

نگرانی ها در مورد افزایش درگیری های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه در روزهای اخیر بر بازارهای ایالات متحده تأثیر نیز گذاشته است.

پس از اینکه کاخ سفید اعلام کرد آمریکا و اسرائیل برای حمله احتمالی ایران آماده می شوند، شاخص داوجونز 475 واحد کاهش یافت.

جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان چیس، به سرمایه گذاران گفت که درگیری‌های نظامی باعث نگرانی است و هشدار داد که این تحولات می تواند درمورد قیمت نفت و گاز و این که چه اتفاقی برای اقتصاد جهانی خواهد افتاد، تعیین کننده باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۸ فروردين
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ حباب سکه ترکید؟
  • زلزله در بازار طلا و سکه؛ حباب سکه ترکید؟
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • سقوط بیت کوین پس از پاسخ ایران به اسرائیل
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین سقوط کرد
  • بیت‌کوین لرزید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۶ فروردين
  • بیت‌کوین از واکنش ایران لرزید
  • نقطه آغاز کاهش دلار؟