Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال ایران با همکاری سازمان لیگ برای لیگ نوزدهم و برگزاری آن شرایط ویژه‌ای در نظر گرفت و حتی کار تا توقف برگزاری مسابقات در راستای رسیدن به استانداردهای لازم برای ورزشگاه‌ها نیز پیش رفت. گیت‌گذاری در محل ورودی تماشاگران به ورزشگاه‌ها، شماره‌گذاری صندلی‌ها و فروش بلیت الکترونیک از جمله شرایط نهادهای فوتبالی و الزام آنها به باشگاه‌ها برای آغاز مسابقات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام هفته اول مسابقات پس از کش و قوس‌های فراوان از روز گذشته (پنجشنبه) آغاز شد و امروز (جمعه) نیز ادامه خواهد داشت. این درحالی است که در بازی افتتاحیه که به میزبانی ورزشگاه آزادی و دیدار دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی جم برگزار شد، مشکل فروش بلیت الکترونیک و بسته بودن گیت‌های ورودی تازه جا گذاشته شده، رخ نمود.

این روند سبب معطلی چند ساعته هواداران زیر نور آفتاب و اعتراض آنها برای ورود به ورزشگاه نیز شد تا مشخص شود ورزشگاه بزرگ پایتخت کشور هنوز به استانداردهای لازم نرسیده است.

پیش از این «حسن کریمی» رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در این باره گفته بود که مراجعه تعداد زیاد تماشاگران به ورزشگاه آزادی بدون در اختیار داشتن بلیت و کارت ملی سبب بی‌نظمی و ازدحام در ورود سایر تماشاگران داری بلیت الکترونیک شد. زیرا بیش از ۱۰ هزار نفر از طریق سایت اقدام به خرید بلیت الکترونیک کرده بودند. ولی تعداد زیادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه، این مهم را اجرا نکرده و بیش از ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

همچنین «علی اصغر انتظار» مدیر پروژه گیت‌های الکترونیک ورزشگاه آزادی امروز جمعه در گفت‌وگویی اظهار داشت: پیش از این اعلام کرده بودیم که تماشاگرانی که بلیت نخریدند یا کارت ملی ندارند به ورزشگاه نیایند ولی خیلی از تماشاگران بدون تهیه بلیت الکترونیک وارد ورزشگاه شدند که سبب بی‌نظمی شد.

وی گفت: سامانه فروش بلیت الکترونیک روز قبل از بازی افتتاحیه لیگ آماده شد تا مردم بتوانند برای خرید بلیت اقدام کنند و  امیدواریم مشکلات آن برای هفته دوم برطرف شود.

وی درباره اینکه آیا این پروژه برای دیگر ورزشگاه‌های ایران از طریق آنها انجام شده است یا خیر؟ گفت: این پروژه برای ورزشگاه آزادی انجام شد و مسئولان ورزشگاه‌های فولاد خوزستان و امام رضا مشهد نیز برای اجرای آن با ما گفت‌وگو کردند. اما از اینکه آیا در رقابت‌های پیش روی در دیگر شهرها فروش بلیت الکترونیک انجام می شود یا خیر، اطلاعی ندارم.

این مقام مسئول با اشاره به ایرادی در سامانه فروش وجود دارد و هر فردی می‌تواند با کارت ملی چند بار بلیت خریداری کند، گفت: این ایراد را قبول داریم و نیاز است به صورت پیوسته در این باره فرهنگ‌سازی شود. البته افراد زیر ۱۵ سال که کارت ملی ندارند، می‌توانند با شناسنامه‌های خود که دارای کد است اقدام به خرید بلیت الکترونیک کنند. ولی اتباع خارجی بدون کارت ملی و شناسنامه امکان خرید بلیت ندارند و به دنبال پیدا کردن راهکار هستیم.

انتظار تاکید کرد برای مرحله دوم این پروژه دوربین‌های چهره‌خوان را طراحی کردند تا در مبادی ورودی گیت‌ها نصب شده و از ورود افراد با کارت ملی دیگران جلوگیری شود.

او خاطرنشان کرد: رسیدن به استانداردهای بین‌المللی فروش بلیت و استقرار هوادار و تماشاگر در صندلی‌های خود به فرهنگ‌سازی بیشتر در ذهن و فکر آنها نیاز دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قماربازی جواد عزتی، در یک هفته ۱۴ میلیاردتومان سود داشت

مهسا بهادری: حالا دیگر بیش از یک ماه از اکران «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی، «بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده، «ایلیا در جستوجوی قهرمان» به کارگردانی سید علی موسوی‌نژاد، «آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری، «آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر، «نوروز» به کارگردانی سهیل موفق و «پرویزخان»به کارگردانی، می‌گذرد و حدود یک هفته است که «سال گربه» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده روی پرده سینما رفته است.

اگر بخواهیم به سه فیلم صدرنشین جدول گیشه بپردازیم «تمساح خونی» با ۱۰۸ میلیارد فروش در شش هفته و ۱۴ میلیارد تومان با ۲۵۵ هزار مخاطب در یک هفته گذشته صدر نشین جدول گیشه است.

این فیلم با بازی الناز حبیبی، سعید آقاخانی و جواد عزتی روایت زندگی دو جوان ساده است که برای لو دادن یکی از مدیران شرکت که اهل قمار بازی است ناچار می‌شوند قمار کنند و برنده یک مبلغ هنگفت شوند و...

دومین فیلم صدرنشین گیشه در هفته گذشته فیلم «سال گربه» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و بازی بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد و شبنم قربانی از بازیگران این فیلم هستد که با فروش ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیارد تومانی و ۲۰۰ هزار مخاطب درهفته گذشته، جایگاه دوم گیشه را به خود اختصاص داد.

در خلاصه داستان یک خطی فیلم سال گربه که بهرام افشاری بازیگر نقش اصلی آن است آمده است: داستان فیلم سال گربه داستان کسی است که دوست داشت معروف شود حالا به هر طریقی که شده.

سینمایی «سال گربه» به مدت ۱۰۵ دقیقه سال گذشته ساخته شده و تولید آن حدوداً ۲ ماه زمان برده است.

سومین فیلم صدر نشین هم به «بی‌بدن» با بازی النازشاکردوست، پژمان جمشیدی، سروش صحت و گلاره عباسی با ۱۰۲ هزار مخاطب و فروش ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی اختصاص دارد.

«ایلیا جستجوی قهرمان» با ۱۹ هزار مخاطب و ۷۲۷ میلیون تومان چهارمین سهم گیشه را به دست‌آورد؛ «آسمان غرب» با ۱۶ هزار بلیت و ۷۰۴ میلیون تومان فروش، «آپاراتچی» با فروش ۱۰ هزار بلیت و ۷۰۴ میلیون تومان در گیشه ، «نوروز» با هشت هزار بلیت و ۳۷۲ میلیون تومان سهم گیشه و «پرویزخان» ۲هزار و ۵۰۰ مخاطب و فروشی معادل ۱۴۸ میلیون تومان در هفته گذشته، به ترتیب جایگاه پنج تا هشتم را به خود اختصاص دادند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896980

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی سپاهان و ملوان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.malavanfc.com
  • قماربازی جواد عزتی، در یک هفته ۱۴ میلیاردتومان سود داشت
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com