Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@22:51:07 GMT

مدال برنز جهان بر گردن بهروزی‌راد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۹۸۲۸

مدال برنز جهان بر گردن بهروزی‌راد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، شهلا بهروزی‌راد در مرحله فینال مسابقات کلاس KL3 بانوان با ثبت رکورد ۴۸٫۹۶ ثانیه در رده سوم قرار گرفت و موفق به کسب مدال برنز شد.

در این کلاس ورزشکارانی ازبکستان و انگلیس در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز چهارشنبه پنچم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان ۳۸ کشور به میزبانی چین در شهر «جیاینگ یئن» آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای هلیا اسدیان نماینده کشورمان در بخش تالو و در اجرای فرم «نن‌گوئن» موفق شد با کسب امتیاز ۹.۶۲۰ ضمن قرار گرفتن در رتبه نخست به مدال طلای این فرم دست یابد و جواز حضور در جام‌جهانی را کسب کند. ورزشکارانی از سنگاپور و ازبکستان نیز در این بخش دوم و سوم شدند.

همچنین زهرا جلیلی دیگر عضو تیم ملی ایران در «گوئن‌شو» موفق شده بود با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد. در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو (۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است. در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

مدال‌های این فرم توسط مهدی علی‌نژاد، عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی به ورزشکاران اهدا شد.

کد خبر 6087281

دیگر خبرها

  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • مدال طلا بر گردن هلیا اسدیان
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان