Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: از تاریخ روز جاری ۹۸/۶/۱ میزان سوختگیری با کارت آزاد جایگاه در هر بار سوختگیری از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش یافته است .
به گزارش خرداد، روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو اطلاع رسانی های قبلی به اطلاع می رساند از تاریخ روز جاری ۹۸/۶/۱ میزان سوختگیری با کارت آزاد جایگاه در هر بار سوختگیری از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش یافته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدینوسیله به هموطنان عزیز تاکید میگردد جهت سهولت در سوختگیری از کارت سوخت شخصی خود استفاده نمایند.
یادآوری می گردد میزان لیتراژ در هر بار سوختگیری با کارت سوخت شخصی همان ۶۰ لیتر است.
ضمنا چنانچه به هر دلیلی مراجعان محترم کارت سوخت بهمراه نداشته باشند در کلیه جایگاهها کارت آزاد موجود است. برچسب ها: فراورده های نفتی

منبع: خرداد

کلیدواژه: فراورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان

یک جایگاه عرضه سوخت در شهر مریوان واقع در منطقه کردستان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جایگاه عرضه سوخت «ساحل» طی آیینی با حضور مدیران محلی و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در شهر مریوان به بهره‌برداری رسید.

جهانبخش نوکانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در این باره گفت: این جایگاه یازدهمین جایگاه ناحیه مریوان است که در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع احداث شده است.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی ۱۰ نفر در این جایگاه افزود: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دونازله است.

مدیر منطقه کردستان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تشکر و قدردانی از همکاری مالکان مجاری عرضه و رانندگان ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی استان با این منطقه به هزینه ۵۰ میلیارد تومانی ساخت این جایگاه اشاره و اظهار کرد: این جایگاه بر اساس تازه‌ترین استانداردهای محیط زیستی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و همه مراحل اجرای طرح کهاب را انجام داده است.

نوکانی با اشاره به فعال بودن ۱۱ جایگاه عرضه سوخت با ۸۶ نازل در ‌ناحیه مریوان افزود: با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به ۹۱ باب رسید.

اسماعیل احمدی، فرماندار مریوان در آیین بهره‌برداری این جایگاه از عملکرد و اقدام‌های پخش منطقه کردستان به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در زمینه تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی به‌ویژه تأمین سوخت نوروزی تشکر و قداردانی کرد.

دیگر خبرها

  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه بامداد شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه بامداد شنبه شارژ می شود
  • زمان واریز سهمیه بنزین اردیبهشت‌ اعلام شد | چند لیتر واریز می شود؟
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ بامداد شنبه شارژ می‌شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ امشب شارژ می‌شود
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می‌شود