Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز پزشک را تبریک گفت. تاریخ انتشار: 14:34 - 01 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۳۶۸۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز پزشک را تبریک گفت.

سعید نمکی در پیامی به مناسبت روز پزشک آورده است:

«به نام خداوند جان آفرین

ایران کهن، زادگاه پزشکان بلند آوازه‌ای است که قرن‌ها، چون اختران فروزان و بر آسمان علم و هنر جهان درخشیدند، نامدارانی که طبابت را با حکمت و هنر درآمیختند تا در کتاب ایام، حکیمانی پرفروغ و جاودانه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پزشک را که زادروز بوعلی سینا، یکی از این حکیمان فرزانه بی‌بدیل است به همه پزشکان ارجمند سرزمینم، آنان که درون مرزها، خدمتگزار مردم دردمند کشورمان هستند و دیگران که در اقصی نقاط جهان به عنوان طبیبانی سرشناس، افتخار ایران عزیزند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

در دستیابی به افتخارات برجسته سال‌های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اگرچه تلاش همه دست اندرکاران عرصه بهداشت و درمان کشور، ستودنی است، اما نقش بی نظیر پزشکان، در راهبری و هدایت این حرکت عظیم و کسب دستاورد‌هایی همچون کاهش مرگ و میر گروه‌های آسیب‌پذیر، افزایش امید به زندگی و ارتقای دیگر شاخص‌های سلامت در سطوح ملی منطقه‌ای و جهانی، فراموش ناشدنی است.

درود می‌فرستم به روح بلند پزشکان شهیدی که در کنار رزمندگان دفاع مقدس، روپوش سپیدشان، کفن گلگون‌شان شد.

یقین دارم مردم شریف این سرزمین، مهربانی و همراهی جامعه پزشکی را در روز‌های سخت گذشته و امروز فراموش نخواهند کرد، همکاران ارجمندمان نیز آگاهند که در این سرزمین مقدس، نامهربانان اندک‌اند و مهربانان و حق شناسان، کماکان بی‌شمار.

عزت و سربلندی همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نمکی وزیر بهداشت روز پزشک حکیمانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران

وزیر بهداشت که به قم سفر کرده از بیماران بیمارستان شهید بهشتی قم عیادت کرد‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سفر به قم از مراکز ارائه خدمات به زائران و مسافران بازدید کرد.

 وی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه بهداشت، درمان و هلال احمر قم، بر ارائه خدمات مطلوب تاکید کرد.

وزیر بهداشت همچنین به بیمارستان شهید بهشتی قم رفت و از نزدیک نحوه خدمات‌رسانی به بیماران را بررسی کرد و ضمن قدردانی از تلاش کادر درمان، ارائه خدمات مناسب به بیماران را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • انجام ۱۸۲ هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • چرا پزشکان خودکشی می‌کنند؟
  • هشدار بازرسی به زیرمیزی گرفتن پزشکان در کردستان
  • جزئیات مرگ نابهنگام دکتر پرستو بخشی متخصص قلب
  • بررسی مرگ نابهنگام دکتر پرستو بخشی متخصص قلب از ۵ منظر