Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال ۹۸ تا روز دوشنبه ۴ شهریورماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور در این دوره ها ثبت نام کنند.

گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای هر یک از موارد ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری است.

داوطلب می تواند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از سایت، کارت اعتباری تهیه کند و پس از آن ثبت نام خود را تکمیل کند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۲۷۵ هزار ریال (۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام کنند.

دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی سال ۹۸ و همچنین نحوه ورود به سایت برای ثبت‌نام و اقدامات لازم برای انجام ثبت‌نام اینترنتی همزمان با شروع ثبت نام در سایت این سازمان قرار گرفته است.

دانش‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ موفق به اخذ مدرک دیپلم خواهند شد مجاز به انتخاب کدرشته محل هستند.

چنانچه داوطلبی احتمال می‌دهد که تا پایان شهریور ماه سال جاری (۱۳۹۸) موفق به اخذ مدرک دیپلم نمی‌شود، موکداً توصیه می‌شود ثبت نام نکند.

چنانچه داوطلبی در یکی از کدرشته محل‌های انتخابی پذیرفته شود ولی تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۸ موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نشود قبولی وی ملغی و اجازه ثبت‌نام نخواهد داشت.

به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کدرشته‌ محل های انتخابی خود دقت کنند چون پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی ثبت نام به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

گفتنی است، مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نبوده و در صورت شرکت در آمون و قبولی، معافیت تحصیلی برای آنان صادر نمی شود و دانشگاه ها مجاز به ثبت نام آن ها نیستند. دانشجویان اخراجی دانشگاه ها تا پایان خدمت دوره ضرورت یا اخذ معافیت دائم مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

فارغ التحصیلان مقطع کاردانی مجاز به شروع تحصیل مجدد در همان مقطع ( کاردانی ) تا قبل از پایان خدمت دوره ضرورت نیستند. ( برگشت به عقب ندارند ) دانشجویانی که تمایل به انصراف و شروع به تحصیل مجدد دارند در طول تحصیلات دانشگاهی فقط یک بار مجاز به انصراف هستند مشروط بر اینکه در سنوات اولیه تحصیلی انصراف داده باشند و از زمان انصراف تا شروع به تحصیل مجدد، بیش از یک سال سپری نشده باشد. سنوات اولیه تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته حداکثر 2/5 سال می باشد که بـا موافقت کمیسیون موارد خاص دانشگاه و سایرین، مدت حداکثر یک سال به عنوان سنوات ارفاقی با درخواست دانشگاه ظرف مدت سه ماه بـه دفتر پلیس+10 قابل افزایش است.

انتهای پیام/

188 / 188 کاردانی های فنی و حرفه‌ای بدون آزمون ۴ شهریور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کاردانی های فنی و حرفه ای بدون آزمون ۴ شهریور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳

علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: ثبت‌نام نوبت دوم برای پذیرش رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از روز سه‌شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ منحصراً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ تمام می‌شود. 

وی افزود: تا به این لحظه بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌ند. 

کریمیان تاکید کرد: داوطلبان می‌توانند علاوه بر انتخاب فقط یکی از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی یا علوم انسانی به عنوان گروه آزمایشی اصلی، صرفاً در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی نیز متقاضی شوند و به دلیل هم‌زمانی نوبت برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی، داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی هستند.

وی ادامه داد: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبان در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • اعلام زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو
  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • در جدال ارزها با همراهی وکیل متخصص
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین
  • ثبت نام بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان