Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@19:58:22 GMT

دعوت سه گیلانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۹۹۳۵

دعوت سه گیلانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران

دبیر هیات فوتبال استان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی سیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان زیر ۱۹ سال ایران، ۲۶ بازیکن به مرحله جدید اردو دعوت شدند که سه بازیکن نیز از گیلان است.

فرزاد سیری افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون فوتبال ، علیرضا لطفی پور، محمدرضا محرمی و مهدی هاشمی نژاد سه فوتبالیست گیلانی به مرحله جدید اردوی تیم فوتبال زیر ۱۹ سال جوانان ایران دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این سه فوتبالیست گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از هفتم شهریور ماه جاری در مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران که زیرنظر سیروس پورموسوی سرمربی این تیم و در مرکز ملی فوتبال ایران در تهران آغاز می شود، حضور یابند.

وی ادامه داد: مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای انجام دو بازی تدارکاتی که در جاکارتا اندونزی برگزار خواهد شد در تهران برپا و پس از اتمام این اردو، تیم ملی فوتبال جوانان ایران روز ۱۱ شهریورماه عازم جاکارتا می شود تا در اندونزی دو بازی تدارکاتی را انجام دهد.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اردوی تیم ملی ایران فدراسیون فوتبال فوتبال مهدی هاشمی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ۱۲ ورزشکار را به اردوی این تیم دعوت کرد.
حمیدرضا زارع، علیرضا عباسپور، ابوالفضل زارع و علیرضا نصیری چهار وزنه بردار مرودشتی دعوت شده از فارس در این اردو هستند. اردوی تیم ملی وزنه برداری جمعه ۳۱ فروردین در کمپ تیم‌های ملی در تهران آغاز می‌شود.
تیم ملی ایران خود را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ منامه بحرین آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند