Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@02:52:48 GMT

قدرت موشکی و منطقه ای ایران غیرقابل مذاکره است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۹۹۴۳

قدرت موشکی و منطقه ای ایران غیرقابل مذاکره است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت باور به داشته های داخلی، گفت: پشت هر میزی که می نشینید خواسته مردم را با صلابت مطرح کنید که قدرت موشکی و منطقه ای ایران، تضمین فروش نفت و برقراری ارتباط بانکی خطوط قرمز و غیرقابل مذاکره است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه امروز (۱ شهریور) با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: برخی از دانشمندان و نخبگان ایرانی با بهره مندی از داشته های داخلی با وجود سنگ اندازی ها، افتخار آفرینی کرده اند که همین ساخت پدافند موشکی هوایی با برد بلند نمونه ای از فعالیت و حرکت جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به باور به داشته های داخلی خطاب به مسئولان، بیان کرد: پشت هر میزی که می نشینید خواسته مردم را به صلابت مطرح کنید که قدرت موشکی و منطقه ای ایران، تضمین فروش نفت و برقراری ارتباط بانکی از خطوط قرمز است و قابل مذاکره نیست. 

 

وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب و توصیه هایی که در خصوص رونق تولید داشتند، مطرح کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب با شفافیت مطرح است از این رو نباید به دنبال بسته های پیشنهادی رفت که این نوع حرکات شائبه ترسیدن از دشمن است.

 

خطیب نماز جمعه کرج خطاب به مسئولان به مناسبت هفته دولت، افزود: همه تلاش های لازم برای از بین بردن فقر و ایجاد عدالت اجتماعی واقتصادی باید محقق شود.

 

خبر در حال تکمیل است.... 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم مساجد روز جهانی مساجد مسجد روز جهانی مسجد غدیر روزنامه اردبیل کانون های مساجد قدرت موشکی ایران آیت الله حسینی همدانی خطبه نماز جمعه کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران

وزرای خارجه اتحادیه اروپا بر سر گسترش تحریم‌ها بر صنایع پهپادی و موشکی ایران به توافق رسیدند. قرار است مسئول سیاست خارجی اتحادیه فهرستی مشخص از این تحریم‌ها آماده کند.

به گزارش عصر ایران به نقل از دویچه وله؛ جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، دیروز دوشنبه، سوم اردیبهشت، با تصمیم مشترک ۲۷ وزیر خارجه این اتحادیه مأموریت یافت تا پیشنهادات مشخصی را برای تشدید تحریم ایران تهیه و ارائه کند.

بما به این گزارش؛ این تحریم‌ها باید ناظر بر محدودسازی تجارت با ایران باشند، به گونه‌ای که این کشور در ساخت و توسعه پهپادها و موشک‌های خود با مشکل روبه‌رو شود. علاوه بر این باید تحریم متوجه اشخاص، نهادها و شرکت‌هایی شود که در تولید پهپادها و موشک‌ها و نیز ارسال آنها برای نیروهای شبه‌نظامی متحد جمهوری اسلامی در منطقه مشارکت دارند.

توافق اولیه بر سر تشدید تحریم‌های ایران هفته پیش در پی بالا گرفتن تنش میان ایران و اسرائیل صورت گرفت.

به گفته آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان، در حاشیه اجلاس وزاری خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ: «مسئله بر سر این است که همه امکانات تحریمی برای ممانعت از حمله ایران و متحدانش به اسرائیل به کار گرفته شود.»

بورل خود نیز به خبرنگاران گفت که تحریم‌های پیشنهادی، ممانعت از انتقال قطعات مورد نیاز برای تولید پهپاد و موشک در ایران و تحویل آنها به "گروه‌های نیابتی ایران" را شامل می‌شود.

او با اشاره به توافق قبلی اتحادیه اروپا بر سر تحریم‌ پهپادی و موشکی ایران در ارتباط با همکاری این کشور با روسیه در جنگ با اوکراین، گفت که حالا حوزه تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی باید بر اساس تصمیم جدید به کل منطقه خاورمیانه و دریای سرخ گسترش یابد.

بعد از حمله ایران به اسرائیل در روز ۲۵ اردیبهشت که در جریان آن بیش از ۳۰۰ پرتابه از جهت‌های مختلف به سوی اهدافی در اسرائیل شلیک شد، اتحادیه اروپا درباره رشته‌ تحریم‌هایی برای گسترش محدودیت تولید پهیادهای ایران و نیز ایجاد دشواری در ساخت موشک از سوی این کشور به توافق رسید.

بزرگترین و متنوع‌ترین زرادخانه موشکی در منطقه خاورمیانه 

برآورد می‌شود که ایران دارای بزرگترین و متنوع‌ترین زرادخانه موشکی در منطقه خاورمیانه است، با بیش از سه هزار موشک که تا ۲۰۰۰ کیلومتر برد دارند. 

گرچه بخش عمده تولید موشکی و پهپادی ایران بومی است، ولی این کشور مثل گذشته به قطعات و اجزایی از خارج نیز نیازمند است. در همین رابطه جمهوری اسلامی در سال‌های گذشته شبکه‌ای پیچیده از خرید و فروش این قطعات ایجاد کرده است که از طریق آن می‌تواند به کالاهایی فنی دست یابد که دارای استفاده دوگانه، هم برای مصارف غیرنظامی و هم کاربرد در عرصه نظامی، هستند. با کمک این شبکه پیچیده ایران تحریم‌های بین‌المللی را دور می‌زند. تصمیمات جدید در اروپا و آمریکا ناظر بر دشوارساختن این دور زدن‌هاست.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رویترز : اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران

دیگر خبرها

  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • نگرانی صهیونیستی از گسترش همکاری‌های نظامی
  • اظهارات جدید رئیسی درباره میز مذاکره و دیپلماسی
  • ببینید | آثار هنری با موضوع قدرت موشکی ایران
  • باشگاه تراکتور از مذاکره با گزینه مطرح خبر داد/ گل محمدی راهی تبریز می شود؟
  • حل نیازهای صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌ پیچ» اینوتکس
  • آثار هنری با موضوع قدرت موشکی ایران + موشن گرافیک
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات