Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@21:17:03 GMT

دولت باید گرانی را کنترل کند/ با شادی مخالف نیستیم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۹۹۸۴

دولت باید گرانی را کنترل کند/ با شادی مخالف نیستیم

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به گرانی های موجود در سطح کشور، گفت: دولتمردان باید مسئله گرانی را کنترل کنند چراکه مردم قدرت خرید ندارند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن تقدیر و تشکر از مجریان برگزاری نمایش میدانی فصل شیدایی گفت: این نمایش به مدت ۱۰ شب با نشاطی که رنگ معنوی داشت، در شهرستان سمنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین افزود: این نمایش هر شب مورد استقبال بیش از ۶ هزار نفر از مردم شهر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هیچ آخوندی با نشاط مخالف نیست، اظهار کرد: هیچ فردی با نشاطی که رنگ دینی و خدایی داشته باشد مخالفت نخواهد کرد.

شاهچراغی با اشاره به در آستانه قرار داشتن هفته دولت بیان کرد: همانطور که رهبری چندین بار تاکید کردند دولت باید از حاشیه سازی ها فاصله بگیرد.

امام جمعه سمنان، اقتصاد و فرهنگ را دو مشکل اصلی کشور عنوان کرد و گفت: در حوزه عفاف و حجاب همه ادارات باید در خط مقدم باشند.

وی با انتقاد از سکوت برخی در مقابل بی حجابی ها اظهار کرد: در جایی که قانون انجام نمی شود باید با تذکر جلوی آن گرفته شود.

شاهچراغی با اشاره به گرانی های موجود در سطح کشور، گفت: دولتمردان باید مسئله گرانی را کنترل کنند چراکه مردم قدرت خرید ندارند و زندکی‌شان با مشکل روبرو شده است.

وی با توجه به روز پزشک به افتخارات کسب شده توسط پزشکان در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در زمینه پزشکی به خودکفایی رسیده ایم و دیکر لازم نیست بیماران برای درمان خود به خارج اعزام شوند.

امام جمعه سمنان از پزشکان خواست که به فکر بیماران باشند چراکه بیماران علاوه بر غم و اندوه بیماری خود، مشکلات مالی هم دارند که توان درمان بیماری‌شان را ندارند.

شاهچراغی همچنین تصریح کرد: برخی از پزشکان نیز به صورت رایگان به بیماران خدماتی همچون ویزیت، جراحی و... ارائه می دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیین معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور در ساری برگزار می‌شود.


نماینده ولی فقیه در مازندران در این آیین با بیان اینکه انتظار میرفت سلسله تغییرات استانداران در مازندران در دوره استانداری آقای حسینی پور پایان یابد و سید محمود حسینی پور همچنان تا پایان دولت سیزدهم استاندار مازندران باقی بماند، اما نشد.
آیت الله محمدی لایینی از اقدامات حسینی پور در استان قدردانی کرد و گفت: اقدامات حسینی پور در استان به ویژه در موضوع جلوگیری از زمین خواری با تشکیل ستاد و پیگیری‌های جدی او ارزشمند است.
امام جمعه ساری با بیان اینکه امید می‌رود در دوره کنونی حضور استاندار غیر بومی در مازندران هم موثر باشد از استاندار جدید خواست با شناسایی خلا‌های موجود در مازندران در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنایع تبدیلی و ... خدمات ارزنده‌ای به استان ارایه دهد.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: زیر ساخت‌های حمل و نقل در مازندران با توجه به تردد زیاد مسافران در این استان از سوی دولت باید با جدیت پیگیری و برای اجرایی شدن آن اقدام شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر اینکه نمایندگان استان با استاندار جدید تعامل و همکاری خواهند داشت
از وزیر کشور خواست با ارایه اختیارات کامل به استاندار مازندران در کنار تصمیمات دولت سیزدهم به رفع مشکلات استان سرعت بخشد
بابایی کارنامی با اشاره به مصوبه جدید دولت در سفر به سمنان در احداث سد فینسک، از وزیر کشور خواست ساخت این سد متوقف شود چرا که مازندران خود از کمبود منابع آبی رنج می‌برد و احداث سد فینیسک خط قرمز استان مازندران محسوب می‌شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!