Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@10:53:32 GMT

سیامک انصاری در لامینور مهرجویی

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۰۰۰

سیامک انصاری در لامینور مهرجویی

به گزارش ایسنا، سیامک انصاری بازیگر «لامینور» تازه‌ترین فیلم داریوش مهرجویی شد تا برای نخستین‌بار در فیلمی از این کارگردان پیشکسوت سینمای ایران حضور داشته باشد.

پیش‌تر حضور علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر ایران در این فیلم قطعی شده بود.

«لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی با طراحی گریم عبدالله اسکندری و مدیریت فیلمبرداری بهرام بدخشانی با نویسندگی مشترک وحیده محمدی‌فر و داریوش مهرجویی به تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان جلو دوربین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 452461 برچسب‌ها سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیوز، در حالی که اوایل این هفته اعلام شد اقتباس سینمایی از سریال «پیکی بلایندرز» انجام می‌شود، سازنده سریال با یادآوری اینکه برد پیت سال‌ها پیش از این دوست داشت وارد دنیای پیکی بلایندرز شود، گفت از چهره‌ها در این فیلم استفاده می‌کند.

«پیکی بلایندرز» با بازی کیلین مورفی در نقش اصلی، به دلیل طرح داستانی، شخصیت‌ها و اجرای بی‌نقص خود در طول ۶ فصل، به یکی از سریال‌های مطرح بدل شده است.

اکنون استیون نایت، سازنده سریال در گفت‌وگو با گاردین یادآوری کرده که چندین ستاره درجه یک درخواست داشتند تا وارد دنیای جرم و جنایت و خشونت این سریال شوند.

وی در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۹ هم گفته بود: ما از چهره‌های زیادی درخواست همکاری دریافت می‌کنیم که برد پیت و اسنوپ داگ از جمله آن‌ها هستند.

در آن زمان، او گفته بود بازیگران مشهور را به عنوان مهمان به شرط اینکه واقعا به درد سریال بخورند، تایید کرده بود.

وی گفت: ما فقط بهترین بازیگر را برای چنین نقشی خواهیم داشت، همانطور که با سم کلفلین، بازیگر نقش اسوالد موزلی همکاری کردیم. وی حضور کلفلین در فصل ۵ را عالی خواند.

این فیلمنامه‌نویس بریتانیایی در مصاحبه‌ای که برای اولین نمایش «این شهر» جدیدترین ساخته‌اش در بی‌بی‌سی انجام داد، خبر از ساخته‌شدن نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز» را تایید کرد و درباره حضور کیلین مورفی گفت: او قطعا برای فیلم سینمایی برمی‌گردد. ما از ماه سپتامبر فیلمبرداری را شروع می‌کنیم.

هر چند درباره بقیه بازیگران هنوز چیزی گفته نشده، اما این امر موجب افزایش پیش‌بینی‌ها برای بازی احتمالی برد پیت در این فیلم شده است.

کد خبر 6062695

دیگر خبرها

  • جعفر دهقان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون میهمان‌ هشتمین شب نمایشگاه قرآن
  • چطور پرویز دهداری و سعید پورصمیمی ۴۰ سال بعد به هم رسیدند؟
  • عکس دوستانه منتشر نشده بازیگران زن و مرد قبل از انقلاب در یک تئاتر!
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • خانۀ سپنتا را به موزۀ سینمای اصفهان تبدیل کنید
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ نشر مصاحبه با مقتول در روز قتل
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ مصاحبه با مقتول در روز قتل
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ آخرین مصاحبه
  • پیشکسوت استقلال نیازمند ۷۰۰ میلیون تومان است