Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@14:41:47 GMT

تعامل دولت و ملت راهگشای مشکلات کشور است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۰۵۰

تعامل دولت و ملت راهگشای مشکلات کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: تقویت تعامل دوسویه بین دولت و اقشار مختلف ملت راهگشای مشکلات مختلف کشور است.

نورمفیدی افزود: به هر میزان ارتباط و همکاری مردم و قوه مجریه تقویت شود امکان حل دغدغه‌ها و مشکلات جامعه بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به توطئه دشمنان نظام گفت: استکبار جهانی به صورت شبانه‌روزی و با استفاده از ایادی خود در منطقه در حال فعالیت است تا بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکاف ایجاد کند و برای این موضوع بر روی مشکلات و تنگناهای معیشتی مردم تکیه و متمرکز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان گلستان بیان کرد: مشکلات و سختی‌های اقتصادی مردم در حوزه اقتصاد قابل کتمان نیست اما نباید اجازه داد تا این مسائل سبب سوء استفاده دشمنان شود.

نورمفیدی ادامه داد: ایجاد شکاف بین مردم و دولت بسیار خطرناک است و باید با تعامل بین قوای سه‌گانه و تقویت همکاری بین قوای مختلف مشکلات مردم حل شود و باید مسئولان با دلسوزی و دست در دست هم پیشرفت جامعه را رقم بزنند.

کد خبر 4699566

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان گرگان بوشهر شیراز قزوین شهرکرد هفته دولت ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف عید سعید قربان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت با تسهیل و تقویت تولید در عرصه تحقق شعار سال گام بردارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام حجت قاسم خانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی خوی که در دفتر امام جمعه با محوریت رفع موانع مشارکت مردم در تولید برگزار شد، اظهار داشت: با هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی شهرستان و با محوریت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال تلاش خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقتصاد، تولید و معیشت مردم، دغدغه اصلی مقام معظم رهبری خصوصا در یک دهه اخیر می‌باشد، ادامه داد: شرطی شدن اقتصاد با گره خوردن به مسایل برجام و عدم حضور مردم در متن میدان اقتصادی از جمله عوامل مهمی بود که موجب رکود اقتصاد شده و لذا حضور و مشارکت موثر مردم در تمامی عرصه‌های کشور، موجبات توفیق در زمینه تولید را فراهم می‌آورد.

امام جمعه خوی تصریح کرد: بخشی از روند تسهیل و تقویت تولید با نقش آفرینی مردم، مربوط به دولت است که باید به صورت عملی و قوی دولت در این عرصه با برداشتن قوانین دست و پاگیر، مبارزه با قاچاق، منع واردات بی رویه، فساد مالی و کارشکنی‌های اداری ورود کند.

وی خاطرنشان کرد: مردمی سازی اقتصاد به معنای واقعی کلمه در تغییر ذهنیت‌ها و اصلاح مقررات زائد می‌باشد، به طوری که هر شهروند این فرصت را داشته باشد که بتواند یک کسب و کار راه بیاندازد.

حجت الاسلام قاسم خانی تصریح کرد: کشف و رفع عوامل مُخل تولید با مشارکت مردم و استقبال از ابتکارات باید در کانون توجه قرار گیرد و تجمیع تولیدکنندگان خُرد با هدف رونق و رشد عادلانه تولید و با رویکرد پیگیری جدی در این امر الزامی است.

در ادامه این نشست کریم علی نژاد فرماندار خوی گفت: تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، مستلزم فرهنگ‌سازی است و پیش نیازهای فرهنگی این امر باید پیش بینی شود.

وی تشکیل دبیرخانه تخصصی برای مردمی سازی اقتصاد با رویکرد رفع موانع در جهت تحقق هرچه بهتر شعارسال را در اولویت دانست و تأکید کرد: پرهیز از موازی کاری‌ها توسط دستگاه‌های متولی و مسئولین شهری در عملیاتی سازی شعار سال باید مورد توجه باشد.

فرماندار خوی ابراز کرد: در مسائل مختلف حضور موثر مردم نقش کلیدی در تحقق هدف گذاری‌ها داشته که باید در این راستا نیز زمینه و بسترهای لازم برای حضور فعال مردم فراهم شود.

وی تصریح کرد: بازنگری دستورالعمل‌های قانونی با در نظر گرفتن ضروریات شهرستان در جهت جریان سازی مشارکت مردم در امر تولید، الزامی است.

علی نژاد خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه‌های اندیشه ورز جهت ارایه راهکارهای تخصصی و عملی با توجه به اقتضائات شهرستان می‌تواند موثمر ثمرباشد.

وی یادآور شد: برای شکل گیری جهاد همگانی در راستای تحقق شعار سال، لازم است در این زمینه جهاد تبیین صورت بگیرد که این امر می‌تواند در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • دولت با تسهیل و تقویت تولید در عرصه تحقق شعار سال گام بردارد
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • جبلی : میدان دادن به مردم برای اظهارنظر درباره موضوعات مختلف در صداوسیما تقویت خواهد شد
  • رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی درمورد تقویت همکاری دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی بر تقویت همکاری‌ دو کشور در عرصه‌های مختلف