Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت زنجان بر لزوم التزام عملی به شعارهای انقلاب توسط دولتمردان تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام محمد خدیری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه هفته دولت باید هفته گره گشایی از مشکلات مردم باشد، ابراز کرد: در خصوص نگرانی مقام معظم رهبری در رابطه با فرهنگ دولتمردان باید موضوع را مورد توجه جدی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر توجه دولتمردان به موضوع اقتصاد عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی موضوعی است که دولت باید به آن توجه جای کند.

وی با انتقاد از وضعیت حجاب در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها نسبت به حجاب کم توجه هستند، وضعیت حجاب و فرهنگ در بیمارستانها، ادارات و نهاد نامناسب بوده و صدای مراجع را درآورده است.

حجت‌الاسلام خدیری با تاکید بر توجه به اشتغال جوانان تصریح کرد: دولت باید نسبت به اشتغال جوانان فکری کند چرا که فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نگران شغل و آینده خود هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از آن مستضعفان است، گفت: التزام عملی به شعارهای انقلاب باید توسط دولتمردان دنبال شود و حرکت جدی درر این زمینه صورت گیرد.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی، اتکا به درون و جوانگرایی را برای دولت طزار انقلاب اسلامی  ضروری دانست.

وی با تاکید بر نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌ها برای جلوگیری از ایجاد کانون فساد اظهار کرد: از قوه قضائیه بخاطر عملکرد مثبت قدردانی کرد چرا که مردم احساس امید می‌کنند و خواب از چشم مفسدان اقتصادی گرفته شده و هر کس در هر پستی از برخورد قوه قضائیه مصون نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک دستور عملیاتی است

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: مسوولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی ادامه داد: ریل گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب نظران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تشویق جوانان به فرزند آوری تاکید و اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی هایی است که جوانان مطرح می کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی رسانی به بندگان است.

وی به عملیات وعده صادق و موفقیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی