Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@06:53:44 GMT

فریدونکنار آماده برگزاری سی و دومین یادواره شهدا

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۱۵۳

فریدونکنار آماده برگزاری سی و دومین یادواره شهدا

مسئول ستاد یادواره شهدای فریدونکنار برنامه‌های هفته ایثار و شهادت این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان فریدونکنار، اظهار کرد: امسال هم مانند سال‌های گذشته ستاد برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین بصیر و ۳۵۰ شهید خطه مبارک فریدونکنار برنامه های مختلفی را به نام هفته ایثار و شهادت از تاریخ یکم شهریور آغاز و تا تاریخ هفتم شهریور ادامه پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته ایثار و شهادت فریدونکنار در روز جمعه یکم شهریور ماه با همایش رزمندگان آغاز می‌شود و در طول این هفته برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی با دعوت از هنرمندان، شاعران و ورزشکاران اجرا می‌شود.

مسئول ستاد یادواره شهدای فریدونکنار تصریح کرد: همایش بزرگ رهروان حضرت زهرا(س) با محوریت فریدونکنار و با حضور شهرستان‌های همجوار ویژه خواهران برگزار می‌شود.

این مسئول از برگزاری مسابقات ورزشی در هفته ایثار و شهادت فریدونکنار با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و یادآور شد: شب شعر حماسی با حضور شعرای جوان با موضوع شهید و شهادت، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در این شهرستان برگزار می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: تمامی این برنامه ها مقدمه‌ای است برای برگزاری مراسم سی و دومین یادواره شهدای شهرستان فریدونکنار که در روز پنجشنبه هفتم شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشا به صرف شام با سخنرانی حجت‌الاسلام مومنی و مداحی امیر عباسی در مصلی قدس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: وظیفه اصلی همه ما این است تا فضای جامعه را بر اساس منویات مقام معظم رهبری نسبت به یاد شهدا زنده نگه داریم و به لطف الهی فریدونکنار توانست در دوران دفاع مقدس از نظر جمعیت و تعداد شهدا بر اساس میزان جمعیتی که در سال‌های جنگ داشت حماسه‌سازی کند که امیدواریم در حال حاضر بتوانیم پیام شهدا را در زندگیمان جاری و انتقال دهنده خوبی به نسل جدید باشیم.

مسئول ستاد یادواره شهدای فریدونکنار حضور جوانان را در مراسم یادواره شهدا بسیار مهم دانست و گفت: یکی از اهداف مهم ستاد یادواره شهدای فریدونکنار حضور جوانان در این مراسم است که خوشبختانه این امر انجام گرفت و نه تنها در مراسم که حضور پرشور جوانان را شاهد هستیم بلکه در ستاد یادواره که برنامه‌های آن از ماه‌ها قبل انجام می‌شود این جوانان در کنار رزمندگان حضور دارند و کمک می‌کنند.

این مسئول وحدت، همدلی و همراهی را یکی از اهداف دیگر برنامه‌های یادواره شهدا دانست و اظهار کرد: همه ساله در زمان مراسم سالگرد شهدا تمام مسئولان و مردم با گرایش‌های مختلف پای کار هستند.

جعفری افزود: یکی دیگر از اهداف ما در هفته ایثار و شهادت تقویت روحیه سلحشوری، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی است که در زندگی شهدا و ایثارگران ما مشهود است که باید این حس در بین جوانان تقویت شود چراکه از نظر معرفتی و بصیرتی بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه مولفه‌هایی برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان وجود دارد، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مولفه‌های نرم جمهوری اسلامی ایران در مقابل با جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی دشمن، تقویت، ترویج و تبلیغ زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

 روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش استان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مسئولین و روسای ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران صبح امروز در سالن اجتماعات شهید عالی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک روز ۲۶ فروردین ماه که روز بزرگی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله، حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران ثبت شده است گفت: دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغالی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند که شکستی بزرگ برای رژیم نامشروع و جنایتکار اسرائیل محسوب شد.

????مجتبی میرحسینی معلمان شهید را ستاره های پرفروغ آســــمــــان ایران اسلامی برشمرد و افزود: معلمان شهید به همه ما و جامعه اسلامی رسم شهادت و پایمردی  را آموختند.

 حسن بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، تنها ترین نجات نسل جدید را قدم زدن در مسیر شهدا بیان کرد و در ادامه افزود: در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خصوصا آشنایی دانش آموزان با شهدا، سال گذشته توانستیم ۱۳۵۵ یادواره را در استان برگزار کنیم. 

 در پایان ضمن تقدیر از هشت خانوده شهید حوادث تروریستی استان سیستان و بلوچستان از کتاب شهید معلم جواد نوروزی رونمایی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • سرپل‌ذهاب آماده برگزاری یادواره عملیات بازی‌دراز است
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس + فیلم
  • یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • کنگره شهدا در زرقان برگزار می‌شود
  • کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری دومین کنگره ملی شهدا
  • برگزاری نشست هماهنگی کنگره شهدای شهرستان ملارد
  • یادواره ۱۵۱ شهید بخش برزک کاشان