Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-29@10:43:13 GMT

شبکه استارز یک سریال می‌‌سازد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۱۹۴

بعد از مدتی فاصله شبکه STARZ‌ از ساخت سریال، حالا دو سریال جدید در حال تولید است. شبکه STARZ یک کمدی با نام Shining Vale درباره یک خانواده ناکارآمد می‌سازد که از یک شهر به یک شهر کوچک نقل مکان می‌کنند و در آنجا دچار مشکلاتی می‌شوند. این سریال دارای مضامین مشترکی با سریال طلاق ساخته HBO ‌و همینطور سریال «Trial & Error» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این سریال توسط چند کمپانی و با همراهی برادران وارنر ساخته می‌شود. دیگر شرکت‌هایی که در ساخت این اثر همکاری دارند عبارت اند از Other Shoe Productions، Aaron Kaplan’s Kapital Entertainment و  Lionsgate Television. همچنین نویسندگان این سریال از شرکت‌های مذکور به طور هماهنگ مسئولیت نگارش این کار را به دنبال دارند.   خبر ساخت این سریال بعد از خبر ساخت سریالی درباره کشتی‌گیران هیل منتشر شد که در آن «استیون امل» بازیگر سریال ابرقهرمانی «ارو» (Arrow)  بازی می‌کند. لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Eqm برچسب ها: سریال ، استارز ، شبکه

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سریال استارز شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود

سریال «زیرخاکی ۴» که از شب اول ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه یک سیما رفت امشب به‌پایان می‌رسد و بعد از شب‌های قدر (۱۵ فروردین) قرار است فصل پنجم «نون خ» روانه آنتن این شبکه شود.

در این فصل از سریال «زیرخاکی» که همچون فصول قبل ساخته جلیل سامان است بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی و اصغر نقی زاده و... به ایفای نقش پرداخته اند.

در «نون خ ۵» نیز بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، سیروس میمنت، حمیدرضا آذرنگ، پاشا جمالی و... حضور دارند.

سعید آقاخانی، کارگردان و بازیگر «نون خ» پیشتر بیان کرده بود: فصل جدید نون خ اولین سریال جاده‌ای رسانه ملی است که لوکیشن ثابت ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند
  • چهره‌های خبرسازی که تیتر شدند/از اوج‌گیری رشیدپور تاپرونده مدیری
  • عکس| چگونه آمالگام دقیق‌ترین ماکت‌های جهان را می‌سازد؟
  • (عکس) چگونه آمالگام دقیق‌ترین ماکت‌های جهان را می‌سازد؟
  • بهترین مینی سریال های شبکه HBO که حتما باید ببینید
  • «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • بن‌سلمان با الهام از یک بازی شهربازی می‌سازد/ عکس