Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر،  شنبه دوم شهریور در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، ۱۵۰،۰۰۰ کیلووات برق توسط شرکت تولید نیروی جنوب غرب صبا- نیروگاه خرمشهر برای دوره تحویل هفتگی شهریور عرضه خواهد  شد.

همچنین در روز شنبه کالاهای برش سبک شرکت پتروشیمی نوری، برش سنگین، گاز پروپان صنعتی، گاز مایع صنعتی و هگزان پتروشیمی بندر امام و قطران عمده ذوب آهن اصفهان در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارشنبه نیز، کالاهای پنتان پلاس پتروشیمی پارس، ریفورمیت پتروشیمی بوعلی سینا، متانول پتروشیمی زاگرس و نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در رینگ داخلی و  گاز مایع پالایش نفت اصفهان، گاز مایع پالایش نفت تبریز و گاز مایع پالایش نفت شازند در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران داد و ستد شد. 

طی معاملات این روز بیش از ۱۶.۰۰۷ تن انواع فرآورده‌های هیدروکربوری به ارزش  ۵۱۵ میلیارد و ۳۳۳ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در تابلوی قراردادهای سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر در نماد "سمانک ۹۸۲"، تعداد ۱۰۵ قرارداد به ارزش بیش از ۵ میلیارد و ۵۹۶ ریال داد و ستد شد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: فرآورده های نفتی پتروشیمی بورس انرژی بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱ هزار و ۶۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحدی قرار گرفت و هفته نخست اردیبهشت را با سبزپوشی به پایان رساند.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۴ هزار و ۶۵۰ واحدی در ارتفاع ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۹ همت و ۶۰۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۴۳ هزار و ۷۷۷ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فملی و شبندر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های پارسان، فولاد، کگل، شپدیش و بوعلی بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ۱۱۶ رشد واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۴۰ میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار پایه فرابورس ایران به ۳ همت و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۰۱ هزار و ۱۳۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد آریا بیشترین تاثیر بر ریزش فرابورس ایران داشتند.

دیگر خبرها

  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مرکز مبادله ایران فاقد وجاهت قانونی است؟
  • توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران