Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@19:47:54 GMT

خوزستان چند سالن تئاتر دارد؟

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۲۱۲

خوزستان چند سالن تئاتر دارد؟

شفیعی رئیس اداره هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سالن‌های تئاتر در اهواز و برخی شهرستان‌های استان وجود دارد که در حوزه‌های نمایشی فعالیت دارند.

او افزود: در اهواز تالار آفتاب، تالار آینه در  آغاجاری سالن ارشاد در امیدیه تالار باران و پلاتو ارغوان در  بندرماهشهر سالن شهید آوینی، پلاتو امین کاکولکی در  بندرامام خمینی (ره)، فرهنگسرای مهر در رامشیر مجتمع ارشاد در بهبهان تالار ارشاد، پلاتو خانه فرهنگ، تالار آفاقدر رامهرمز تالار هنر پلاتو فرهنگ در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی بیان داشت: برخی شهرستان‌ها سالن تئاتر ندارند و باغملک در تالار فردوسی در  ایذه تالار سیمرغ در شوشتر تالار فرهنگ در دزفول تالار ارشاد،  مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول در اندیمشک تالار خورشید، پلاتو هنر در شوش تالار نیایش، پلاتو شهید حیاری در سوسنگرد تالار ارشاد، تالار حافظ در شادگان، تالار ابن سکیت در کاروان، فرهنگسرای اشراق در مسجدسلیمان فرهنگسرای جوان فعال هستند.

انتهای پیام/م

نمایش تئاتر در سالن های فعال خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیداحمد موالی زاده با اشاره به برگزاری نشست بررسی موضوع راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز گفت: همچنین راه اندازی مجموعه پارک و پردیس علم و فناوری استان خوزستان در مجاورت این شهرک مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست، مصوبه‌های خوبی داشتیم که امیدواریم به زودی اجرایی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم
  • سرانجام برگزاری کنسرت در استان بوشهر به کجا رسید؟
  • جزئیات کنسرت‌های تهران در اردیبهشت ۱۴۰۳ + تاریخ، قیمت بلیط و خوانندگان
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • اعلام برنامه کنسرت‌های تهران و شهرهای دیگر با طعم چند اما و اگر
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت
  • اجاره سریع تجهیزترین سالن‌های همایش بصورت آنلاین در سلام حرفه‌ای
  • رسانه در اختیار موسیقی پاپ است/کنسرت «هوران» با ۱۴ قطعه به صحنه تالار وحدت می‌رود