Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@04:09:35 GMT

امروز همه بر غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا اذعان دارند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۳۰۲

امروز همه بر غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا اذعان دارند

به گزارش ايكنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی قابل، امام‌جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در آیات قرآن کریم همواره تأکید بر این دارد که از ظن و گمان شخصی نسبت به دیگر برادران مؤمن خود بپرهیزید و از آن دوری کنید.

وی با تبریک میلاد خجسته امام موسی کاظم (ع) بيان کرد: آن حضرت در مبارزه با نفاق قد علم کرده و توطئه‌های نفاق گونه چهار خلیفه عباسی که در زمان آن حضرت حکومت داشتند را نقش بر آب کردند، ما شاگردان چنین امام و مکتبی هستیم لذا نیاز است همه ما قدردان آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسئول ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی و پیش از آن شهدای بزرگی تقدیم شده که می‌توان آن‌ها را پرچم‌دار انقلاب اسلامی نام برد، ازجمله آن شهید لاجوردی است که سالگرد شهادت وی را به نام روز اصناف نام‌گذاری کرده‌اند، این نام‌گذاری نشان می‌دهد اصناف در این نهضت سهم بزرگی داشتند.

نقدهایی به عملکرد دولت وارد است

امام‌جمعه موقت قزوین با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: در این هفته باید از خدمات دولتمردان تقدیر کرد هرچند کم مهری‌ها و سختی‌هایی را مردم از سوی برخی از تصمیمات و عملکردهای اشتباه دولت متحمل شدند.

وی با اشاره به اینکه نقدهایی به عملکرد دولت وارد است، عنوان کرد: دست آورد برجام تقریباً صفر بود و امروز باید این موضوع توسط کسانی که زمانی از آن دفاع می‌کردند اعلام شود.

حجت‌الاسلام قابل خاطرنشان کرد: امروز همه بر غیرقابل‌اعتماد بودن مذاکره با آمریکا اذعان دارند حتی رئیس‌جمهور کشورمان هم اعلام کرد «مگر کسی دیوانه باشد با آمریکا مذاکره کند»؛ لذا باید ازاین‌گونه موضع‌گیری‌ها و خدمات ارائه شده دولتمردان تقدیر کرد.

این مسئول با اشاره به اشغال کشور ایران در سال 1320 توسط آمریکا و انگلیس تصریح کرد: امروز شاهد قدرت بالای ایران اسلامی هستیم که نشان دهنده تحقق وعده الهی مبنی بر تکیه‌بر قدرت داخلی و پشتیبانی الهی دارد.

وی اضافه کرد: باید از همه کسانی که در راستای دور شدن سلطه بیگانگان از ما تلاش وهمت کردند تشکر کرده و بگوییم به وجود شما افتخار می‌کنیم و در مقابل شما سر کرنش فرود می‌آوریم.

انتهای پيام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ايكنا قرآن قزوين امام جمعه نماز جمعه دولت برجام امام خمینی شهدا انقلاب اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان به ۴۸۰مددجوی نهادهای حمایتی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی حجتی‌پور، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با تأکید بر توجه خاص دولت سیزدهم بر انجام مسئولیت‌های اجتماعی و دستگیری از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر، بیان کرد: در سال گذشته لوله‌کشی گاز داخلی منازل حدود ۴۸۰مددجوی سازمان بهزیستی و کمیته امداد به‌صورت رایگان انجام شد.

وی افزود: طبق مصوبه ابلاغی دولت شرکت گاز استان قزوین سال گذشته ۵ میلیارد تومان اعتبار صرف انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود اعم از لوله‌کشی رایگان منازل مددجویان، اشتراک‌پذیری رایگان و... کرده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اشتراک‌پذیری رایگان برای مددجویان نهادهای حمایتی از آغاز به کار دولت سیزدهم در حدود هزار و ۱۶۰مورد بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897899

دیگر خبرها

  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • برخی رشته‌های تخصصی پزشکی در حال حذف شدن است
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری
  • اعزام زائران خانه خدا به سرزمین وحی از امروز
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • ارائه خدمات رایگان به ۴۸۰مددجوی نهادهای حمایتی
  • معاریو: آمریکا اذعان کرد که ایران قدرت منطقه‌ای است