Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته کرج در خصوص به کارگیری افراد مسئله‌دار در استان از جمله محکوم دادگاه‌ها، مجرمان سیاسی و کسانی که دستگاه‌های امنیتی درباره آنها تامل دارند، اظهار کرد: این افراد نباید در دستگاه‌های استان به خصوص در شهرداری‌ها و دستگاه‌های مربوطه به کار گرفته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اضافه کرد: یکی از مسائلی که جلوه بدی دارد و باید به سرعت به آن رسیدگی شود زیرا چهره استان را تحت تاثیر قرار داده است، عدم رسیدگی به کودکان کار است که سن برخی نیز بزرگ‌تر از کودک است.

خطیب جمعه کرج خطاب به دستگاه های متولی، گفت: در این خصوص باید کار عاجلی صورت گیرد زیرا این پدیده اجتماعی چهره شهر و حتی اتوبان را کِدر کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: مردم باید شیوه‌های تبلیغ و معرفی کاندیداها را رصد کنند، زیرا آغاز تبلیغات پیش از موعد شده است. برخی وعده های دروغ می گویند، وعده ای که به لحاظ قانونی نیز نمی توانند اجاریش کنند، افرادی که تبلیغات زودهنگام را آغاز کرده اند، صادق نیستند.

ادامه دارد...

کد خبر 4699642

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در البرز شهرداری کرج شورای شهر کرج بوشهر شیراز قزوین شهرکرد هفته دولت ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح سه‌شنبه سید محمد حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی البرز، مسؤولان و رؤسای شرکای اجتماعی، معاونان و رؤسای ادارات شهرستان‌ها با حضور در مزار شهدای چهارصد دستگاه کرج، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز نیز با حضور در گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهدای کارگری با اهدای گل و غبار روبی قبور مطهر شهدا، دستور اجرای برنامه‌های هفته کار و کارگر و تکریم منزلت کار و تولید در سراسر استان را صادر کرد.

وی در آئین گل افشانی غبارروبی شهدای کارگری گفت: تکریم و تعظیم ارزش‌های الهی و پاسداشت مقام شهدا به ویژه شهدای کارگری در البرز به عنوان اولین برنامه بزرگداشت هفته کارگر در استان با حضور خدمتگزاران جامعه کار و تولید، تشکل‌های کارگری، کانون بازنشستگان شوراهای اسلامی کار و نمایندگان کارگری و کارفرمایی انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اظهار کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون فداکاری همین شهداست، اگر امروز در جهان ندای حق طلبی سر داده می‌شود و پرچم دفاع از مظلوم و ایستادگی مقابل حکومت‌های ظالم بلند است، هزینه‌ای ارزشمند با خون بهای پاک شهیدان پرداخت شده و این عزت در جهان وامدار شهدای عزیز ماست.

دارایی با اشاره به شعار سال و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بیان کرد: اقتصاد مردم پایه و تحقق شعار توسعه اشتغال و تولید با مشارکت مردم بر توجه به رفع نیازهای جامعه کار تولید و همراهی و مشارکت همه دستگاه‌هاست، امروز هم کارگران و هم کارفرمایان ما در خط مقدم این شعار قرار دارند.

شایان ذکر است در این مراسم مسؤولان بسیج کارگری، مسؤول بسیج اقشار سپاه استان، مسؤولان تشکلات کارگری و کارفرمایی البرز، خانواده‌های معظم شهدای کارگری و معاونان و رؤسا و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز نیز حضور داشتند و ضمن قرائت فاتحه و گلباران مزار شهدا یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای کارگر را گرامی داشتند.

کد خبر 6086176

دیگر خبرها

  • کم‌کاری و اهمال دستگاه‌ها در خصوص ناهنجاری‌های اجتماعی قابل پذیرش نیست
  • تفکیک از مبدا زباله سبب کاهش جمعیت سگ‌های ولگرد می‌شود
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • تحویل زباله خشک از درب منزل و ارائه پول به ازای آن
  • بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری سیرجان و نماینده البرز
  • اهدای پنج دستگاه ویلچر به افراد دارای معلولیت
  • در مشهد هیچ کارتن‌خوابی وجود ندارد!
  • نسخه شهرداری برای کاهش تنش آبی درختان تهران
  • جلسات شورای قضایی خوزستان مسئله‌محور باشد