Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیمهای ملی تیروکمان جوانان و نوجوانان در حالی در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا نتایج ضعیفی گرفتند که مسوولان تیروکمان امید به کسب مدال در این مسابقات داشتند.

به گزارش ایسنا، تیمهای ملی تیروکمان جوانان و نوجوانان در حالی با ۱۰ کماندار در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا حضور پیدا کردند که مسوولان تیروکمان پیش از اعزام این تیم امید به کسب مدال داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که برخلاف انتظارات اکثر کمانداران ریکرو و کامپوند در دور اول و دوم حذفی با شکست برابر‌ جهانی از راهیابی به مرحله بعد بازماندند، تنها دانیال حیدرزاده در کامپوند جوانان و تیم میکس کامپوند جوانان توانستند به جمع هشت کماندار و هشت تیم برتر جهان راه پیدا کنند که البته دانیال حیدرزاده نیز در مرحله یک چهارم نهایی برابر کماندار آمریکایی پس از تساوی ۱۴۴ بر ۱۴۴ در تیر طلایی شکست خورد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.
تیم میکس کامپوند نیز با ترکیب گیسا بایبوردی و دانیال حیدرزاده در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۱۵۵ بر ۱۴۸ برابر تیم ترکیه به پیروزی رسید. تیم ایران در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۵۳ مقابل آمریکا به پیروزی رسید و حریف هند در نیمه‌نهایی شد.
 در مرحله نیمه نهایی تیم ایران با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۵۱ مغلوب هند شد و از صعود به فینال بازماند. در دیدار رده بندی نیز تیم ایران با نتیجه ۱۵۸  بر ۱۵۶  مغلوب نروژ شد و با کسب مقام چهارمی، به مدال نرسید.
تیم ایران با ترکیب نیلوفر علیپور و رضا شبانی ریکرو نوجوانان، گیسا بایبوردی و دانیال حیدرزاده کامپوند جوانان، آرمین پاکزاد و امیر محمد قربان زاده کامپوند نوجوانان، امیر یزدانی، امیر علی شیر غلامی، پارسا زمانی نژاد و نگار رجبی ریکرو جوانان در مسابقات حضور داشتند و هدایت تیم را بهزاد پاکزاد و زهرا شعبانی بر عهده داشتند.

به گزارش ایسنا، در دوره گذشته این رقابتها تیم ایران به یک مدال برنز در کامپوند توسط گیسا بایبوردی و سهمیه المپیک جوانان دست یافت اما امسال دست کمانداران به مدال نرسید.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تیروکمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور

تیم ذوب‌آهن اصفهان با برتری مقابل تیم کاله مازندران پیروز به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، شامگاه _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ بازی‌های چهارم مرحله یک چهارم نهایی پلی آف تیم کاله مازندران با تیم ذوب آهن اصفهان در سالن پیامبر اکرم آمل برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۵ تیم ذوب‌آهن اصفهان و ۳ بر یک پیروز میدان شده و به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال کشور صعود کند.

کاله مازندران که نایب قهرمان فصل گذشته با این شکست شانس خود را برای یک پنجم از دست داد، نبود دو بازیکن تأثیرگذار و وجود حساسیت‌های ایجاد شده که حتی باعث توقف نیم ساعته بازی در کوارتر چهارم شد.

مهران حاتمی، سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در پایان این بازی با کاله مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با تلاش بازیکنان خداروشکر موفق شدیم و توانستیم شکست قبلی را جبران کنیم، اظهار کرد: کالا تیم بزرگی است و مسئولین آن افراد بزرگی هستند، لیاقتشان خیلی بالاتر از این است.

وی افزود: جایگاه این تیم هفتم نبود، لازم است حمایت بیشتر از بازیکنان کنند که خیلی بازیکنان با لیاقتی دارند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به بازی بعدی این تیم خاطرنشان کرد: فقط منتظر بازی بعد هستیم و تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

کد خبر 744978

دیگر خبرها

  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • تیم تفنگ میکس ایران در رده پنجم ایستاد
  • پنجمی تیم تفنگ میکس ایران در مسابقات جهانی
  • پنجمی تیم تفنگ میکس ایران در مسابقات فدراسیون جهانی
  • پایان کار تیم‌های میکس تفنگ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۴ تیرانداز در خط آتش
  • آبادانی‌ها یک گام تا نیمه‌هایی لیگ برتر بسکتبال
  • برد شیرین پالایش نفت آبادان مقابل طبیعت تهران
  • برگزاری مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان