Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اگر ستاد بحران یا سازمان جنگل ها و مراتع با سایر دستگاه ها اختلاف دارند، جنگل های ارسباران چه گناهی دارند که طعمه حریق شوند؟ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نمار جمعه این هفته، با اشاره به رونمایی از سامانه پدافند هوائی "باور 373"، اظهارداشت: باور 373 را می‌توان پیچیده ترین و مهم ترین پروژه دفاعی در تاریخ ایران به شمار آورد که تمام مراحل آن به دست متخصصان بومی در کمتر از یک دهه ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که این سامانه به مراتب پیشرفته تر از سامانه‌های آمریکائی است، ادامه داد: ما در دهه‌های قبل به سامانه‌ای قوی تر از اس 300 نیاز داشتیم که بهره برداری از این سامانه تاثیر بسزائی در افزایش توان بازدارندگی دفاعی کشور داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با تاکید بر این که ساخت این سامانه، دروازه‌های جدیدی از فناوری‌های نوین دفاعی را به روی کشور گشود، گفت: عدم تعهد روسیه به فروش سامانه اس 300 در دهه گذشته، سرآغازی برای تحقق شعار "ما می‌توانیم" و "خواستن توانستن است"، بود، هر چند که روسیه در سال‌های اخیر به تعهد خود عمل کرده و اس 300 را به ایران تحویل داد. 

امام جمعه موقت تهران: جمهوری اسلامی الگویی برای مبارزه با ظلم و ستم در هر نقطه‌ای از عالم استامام جمعه رشت: ‌اخذ عوارض در امام‌زاده هاشم برداشته شود/این عوارض موجب سختی مردم گیلان استامام جمعه بجنورد: چرا لباس‌های غربی نامناسب با فراوانی زیاد در بازار وجود دارد؟‌امام جمعه کرج: سامانه باور 373 نفس دشمنان و بدخواهان ایران را در سینه خفه می‌کند‌

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری با امیدواری از سامانه باور 373 یاد کرده اند، سه توصیه امام خمینی(ره) را یادآور شد و گفت: باور به خدا، مردم و خود باعث شد تا ایشان با قاطعیت، شجاعت و استقامت تمام در مقابل مشکلات بایستند. 

حجت الاسلام آل هاشم طبق روال نماز جمعه هر هفته، توصیه‌ای نیز به کاندیداهای احتمالی آینده مجلس شورای اسلامی داشت و گفت: مردم باید دقت کنند تا کاندیداهای آینده، دارای سعه صدر باشند تا مقابل دشمنان، مشکلات و انتقادات به خوبی تصمیم گیری کنند.

وی با انتقاد و گلایه از وزیر کشور در جریان حادثه آتش سوزی جنگل‌های ارسباران، اظهارداشت: چهار روز است که 300 هکتار از این جنگل‌ها سوخته است و تابحال نتوانسته اند آن را مهار کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، افزود: اگر ستاد بحران یا سازمان جنگل‌ها و مراتع با سایر دستگاه‌ها اختلاف دارند، جنگل‌های ارسباران چه گناهی دارند که طعمه حریق شوند؟

 وی به نبود هلی کوپتر در ستاد بحران استان و نبود آب پاش در هلی کوپترهای ستاد بحران کشور اشاره کرد و ابرازداشت: تامین این تجهیزات وظیفه ستاد بحران بود، اما اگر هزینه تامین آن را نداشتند، خیرین تبریزی خود می‌توانستند با چند صد میلیون پول این تجهیزات را خریداری کنند تا در چنین مواقع بحرانی جنگل‌ها قربانی بی تدبیری نشوند.

امام جمعه تبریز، با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری ماه محرم، توصیه ای به هیات عزاداری داشت و گفت: گرچه این توصیه همه ساله تکرار می‌شود، اما باز تکرار می‌کنم که دستجات عزاداری باید به موقع عزاداری را به اتمام برسانند تا موجبات سلب آسایش از همسایگان این دستجات نشود.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است

ستاد بحران زرند اعلام کرد، آموزش حضوری مدارس این شهرستان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش ایرنا و بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف این شهرستان تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها خودداری کندد.

همچنین ریس ستاد بحران شهرستان زرند از اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان طی این مدت در زرند خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

دیگر خبرها

  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم