Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته از مسائل فرهنگی و اقتصادی به عنوان دو اولویت مهم کشور یاد کرد و اظهار داشت: خطر روی این دو نقطه می چرخد و بنابراین باید مواظبت بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان دست به دست هم داده اند تا از این ناحیه جوانان را از ما بگیرند، افزود: دشمن در مسائل فرهنگی به دنبال نابودی و دست کاری در باورها و ترویج بی بندوباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند نگاه مثبت به آینده را در بین جوانان به یاس تبدیل کنند و نشاط را از آنها بگیرند و بنابراین رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه ای به جوانان داشته است.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی راه پیروزی دشمن را از ناحیه فرهنگ و اقتصاد به صورت تهی کردن فرهنگ دینی و تبدیل آن به فرهنگ غربی دانست و گفت: امروز بازار و لباس پوشیدن مردم نوعی از تلاش های دشمنان است.
وی  از مانتوهای موجود در بازار بشدت انتقاد کرد و گفت: این نوع پوشش در شان زن ایرانی نیست.

وی با بیان اینکه مسئولان منشا این مساله را که همانا کارگاه های تولید کننده این عوامل فساد هستند،  نمی بینند، اظهار داشت: چرا باید زنان مسلمان برای یافتن یک مانتوی اسلامی بازار را زیر و رو کنند و کمتر پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به ورود دشمن از این راه برای تهی کردن انقلاب از درون، گفت: حجاب مساله شرعی و قانونی است و نباید از کنار آن بی تفاوت عبور کرد.

وی با اشاره به نشانه رفتن غیرت مردان و حیای زنان در هجمه فرهنگی دشمنان، افزود: اگر دشمن این دو چیز را از مردم ما بگیرد دیگر نمی توان کاری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با تاکید بر هجمه اقتصادی دشمن و تاکیدات رهبری مبنی بر رفع اشکالات و کاهش وابستگی به نفت، گفت: امروز حربه تحریم نفت در دست دشمن است و با آن سیاست بازی می کند تا سلطه خود را بر کشورها بیشتر کند.


وی افزود: باید به سمت تولید فرآورده های نفتی و کاهش خام فروشی برویم و اقتصاد را مقاوم سازی و به پیشران های اقتصادی برای کسب ثروت بیشتر توجه کنیم.

وی همچنین توجه به رونق مسکن و کشاورزی برای بهبود وضع معیشت و اشتغال و پویایی بیشتر جامعه و برداشتن دست اندازهای موجود در بخش تولید و صنعت را مورد تاکید قرار داد و گفت: دولتمردان باید سخنان رهبری را به منزله قانونف تابلو راه قرار دهند.

امام جمعه بجنورد در ادامه با تبریک هفته دولت از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو یار دیرین امام یاد کرد که با خصوصیات تواضع و مردم دار بودن در خدمت مردم و ولایت بودند و بر الگوگیری سیاست مداران از این دو مرد بزرگ تاکید کرد.

وی  همچنین به ۳۱ مرداد روز صنایع دفاعی نیز اشاره کرد و افزود: امسال همزمان با این روز موشک دوربرد ایران به نمایش گذاشته شد که دشمنان را گیج کرد و پیشرفت های ایران را به رخ جهانیان کشاند.

امام جمعه بجنورد فعالیت گروه های جهادی در نقاط محروم را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: باید این روحیه زیبای جهادگران را به عنوان فرهنگ در کشور نهادینه کنیم.

ط/ ۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان شمالی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ادعای گنبد آهنین را برهم زد

امام جمعه اصفهان گفت:امام خمینی (ره) هنگامی که دشمنان و برخی افراد نادان در داخل انحلال ارتش را مطرح می‌کردند در ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ ارتش را تثبیت کردند و فرمودند ارتشیان با تمامی تجهیزات خود در خیابان‌ها رژه بروند و مردم نیز از آنها استقبال کنند و ارتش اسلامی نام‌گذاری کردند.
 آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد افزود: در روز‌های ابتدایی تأسیس سپاه پاسداران وظایف سنگینی بر عهده داشت، حفاظت از پرواز، جهاد سازندگی و حضور در دفاع مقدس در کنار ارتش گوشه‌ای از خدمات ارزنده سپاه پاسداران است، نقش سپاه در دفاع مقدس همواره موجب ترس دشمنان ایران بوده است. خداوند در آیه‌ای که آرم سپاه به آن مزین شده است، می‌فرماید با تمام قدرت بر دشمنان وارد شوید و آنها را بترسانید و آگاه باشید در این مسیر هرچه هزینه دادید خداوند جبران خواهد کرد.


او  تاکید کرد: بعد از هشت سال دفاع مقدس ارتش و سپاه پاسداران خدمات فراوانی را از جمله دستیابی به تجهیزات مدرن دفاعی داشتند، عملیات وعده صادق بسیار پیچیده و در نوع خود بی‌نظیر بود، بسیاری از موشک‌های ایرانی علی‌رغم ادعا‌های دشمنان به هدف برخورد کرده است، دشمنی که ادعای گنبد آهنین داشت در ابتدا توسط طوفان الاقصی و در ادامه عملیات وعده صادق بهم ریخت.


آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند خسارات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌ناپذیر است، قطعاً عملیات وعده صادق نیز خسارات جبران ناپذیری برای رژیم غاصب صهیونیستی به همراه داشته است، امروز جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه موجب شده است برخی ملت‌های جهان حتی آمریکا علیه جنایات رژیم غاصب فریاد بکشند.


او تاکید کرد: امروز صهیونیست‌ها به آلت دست آمریکا و انگلیس تبدیل شده است، جنگ غزه درس‌های فراوانی برای ما دارد، با این عملیات پیروزمندانه توانستیم از دیوار آهنین و حریمی که دشمن صهیونیستی و حامیان آن به ظاهر برای خود ساخته بودند و به آن می‌بالیدند به مدد الهی عبور کنیم و این نشان داد که این دیوار‌ها از تار عنکبوت نیز سست‌تر است.


امام جمعه اصفهان  با اشاره به انهدام امروز ریزپرنده‌های دشمن توسط پدافند هوایی گفت: دشمن نتوانست غلطی انجام دهد و پرواز‌ها نیز در کمال آرامش از صبح امروز در حال انجام است.


امام جمعه اصفهان ادامه داد: مقاومت و نابودی هیمنه رژیم صهیونیستی نشانه پیروزی اسلام و جبهه مقاومت است و با برجا گذاشتن خسارت‌های جبران‌ناپذیر دشمن را درهم شکست.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • امام جمعه یزد: دانشگاه و مدارس برای مقابله با بی‌حجابی پای کار بیایند
  • عملیات وعده صادق اسرائیل را در چشم جهان تحقیر کرد
  • واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها
  • امام جمعه شیراز: اسرائیل دست از پا خطا کند، آن‌ها را سر جای خواهیم نشاند
  • راهپیمایی مردم بجنورد در حمایت از اقدام موشکی و مقتدرانه سپاه + فیلم
  • عملیات وعده صادق ادعای گنبد آهنین را برهم زد
  • دشمن از نیرومندی سپاه پاسداران ترس دارد
  • تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل
  • «وعده صادق» عملیات مشروع و به موقع رزمندگان در برابر اسراییل
  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار