Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:33:57 GMT

۵۱۲ پروژه در خراسان‌شمالی آماده افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۴۹۴

۵۱۲ پروژه در خراسان‌شمالی آماده افتتاح شد

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ظهر روز جمعه در نشست خبری در این باره گفت: همزمان با هفته دولت، ۴۷۵ پروژه در بخش دولتی افتتاح می شود که برای اجرای این پروژه ها یکهزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رضا رجب زاده اظهار داشت: ۱۳۰ پروژه در شهرستان بجنورد، ۵۴ پروژه در شهرستان شیروان، ۶۴ پروژه در شهرستان اسفراین، ۶۳ پروژه در شهرستان مانه و سملقان، ۶۳ پروژه در شهرستان فاروج، ۱۶ پروژه در شهرستان جاجرم، ۱۰ پروژه در شهرستان گرمه و ۷۴ پروژه در شهرستان راز و جرگلان در هفته دولت افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش خصوصی هم ۳۷ پروژه را آماده افتتاح کرده است که این پروژه ها با یکهزار و ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت افتتاح می شود.

وی خاطرنشان کرد: ۸۱ پروژه در زمینه زیربنایی، ۱۴ پروژه فرهنگی، هشت پروژه آموزشی، ۱۸ پروژه عمران شهری، ۳۲۸ پروژه عمران روستایی، ۹ پروژه بخش عشایر و یک پروژه در بخش ورزشی در هفته دولت در استان افتتاح می شود.  

رجب زاده با اشاره به اینکه شمار پروژه های قابل افتتاح در استان نسبت به سال گذشته کاهش دارد خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان در تیرماه جاری هم بیش از ۱۳۰ پروژه در قالب ۳۰ طرح با هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است و پیش از آن هم برخی پروژه های عمرانی افتتاح شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: برخی از پروژه ها از جمله موزه فرش، مرکز قلب بجنورد و ارتقای تخت های بیمارستان جاجرم از ۳۲ به ۶۴ تخت خواب پس از هفته دولت افتتاح خواهد شد.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح هفته دولت خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم

سید عماد شاهرخی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ۲۸۸ پروژه در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی افتتاح شده است، اظهار کرد: ۲۰۸ پروژه در حوزه آب و خاک، ۳۲ پروژه امور دام، ۴۸ پروژه باغبانی، ۲۳ پروژه صنایع تبدیلی، ۱۷ پروژه امور عشایر، ۱۳ پروژه شیلات و ۴۷ پروژه در حوزه منابع طبیعی افتتاح شده است.
به گفته وی اعتبار پروژه‌هایی که در دولت سیزدهم افتتاح شده است حدود ۱۶ هزار و ۵۳۲ میلیارد ریال بوده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی پروژه‌های افتتاح شده در حوزه کشاورزی ۲ هزار و ۲۳۴ نفر بوده است، گفت: ۶ هزار و ۳۰۶ خانوار از پروژه‌های تکمیل شده بهره‌مند شدند.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت