Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:01:02 GMT

امام جمعه پردیس:‌ منافذ فساد در سیستم بانکی باز است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۵۳۲

امام جمعه پردیس:‌ منافذ فساد در سیستم بانکی باز است

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حسین توسلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پردیس ضمن تبریک هفته اظهارداشت: پس از ۴۰ سال نظام بانکی ما کارآیی لازم را ندارد و اختلاس‌های میلیاردی در سال‌های اخیر گواه این مدعاست.

وی افزود: کالاهای قاچاق از مبادی و پایگاه‌های رسمی وارد کشور می‌شود که در نتیجه این واردات بی‌رویه شاهد اختلال در امر اشتغال و رونق تولید داخلی و رشد نرخ بیکاری در داخل کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پردیس با بیان اینکه ثروت در جامعه ما به طور عادلانه تقسیم نشده است، خاطرنشان کرد: فساد اقتصادی بسیار زیاد است و با وجود اینکه در حوزه منابع نفت، گاز و سایر محصولات پتروشیمی غنی هستیم، تعداد زیادی از مردم کشور ما در فقر و نداری به سر می‌برند و برای تامین معاش خود مشکل دارند زیرا دولت مدیر اقتصادی خوبی نیست.

وی با اشاره به حذف چهار صفر از پول ملی کشور اظهارداشت: کشورهای زیادی با حذف صفر از پول ملی اقتصاد خود را رونق بخشیده‌اند؛ ترکیه و آلمان در این حوزه موفق و آرژانتین و زیمبابوه ناموفق بوده‌اند.

امام جمعه پردیس گفت: تقویت اشتغال، اصلاح سیستم بانکی در ارائه تسهیلات، تقویت و حمایت از تولید داخلی، ارزش پول ملی ما را در مقابل ارز تقویت خواهد کرد.

توسلی با اشاره به مشکلاتی که با حذف صفر از پول ملی ایجاد خواهد شد خاطرنشان کرد: افزایش تورم و گرانی ارزاق، ایجاد مشکل در ترازهای مالی و کاهش درآمد در بخش واردات در نتیجه حذف صفر از پول ملی خواهد شد.

شهرستان پردیس به مرکزیت شهر پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرام/۹۴۴۱/ ۱۰۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس بانک نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود

رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم، اعتراض به استمرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در روزجمعه ۱۰ فروردین‌ماه در شهرستان‌های استان خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره مراسم یوم الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: این مراسم فردا جمعه 10 فروردین‌ماه 1403 ساعت 11 پیش از خطبه‌های نماز جمعه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با سخنرانی احمد همتی بوشهری (استاد دانشگاه و از مسئولان سابق استان فارس) همراه با اجرای زنده سرود جمهوری اسلامی ایران توسط رزم نوازان ارتش برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم  در راستای اعتراض به استمرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در سراسر استان فارس و مراکز شهرستان‌ها فردا جمعه 10فروردین‌ماه پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه از شبستان امام خمینی (ره) به سمت بست شهید آیت الله دستغیب (ره) و ابتدای بلوار 9 دی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به برگزاری این مراسم راهپیمایی در 5 استان‌ کشور،  از مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی فردا شرکت کنند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آذر ماه» سال گذشته
  • جشن روزه اولی‌ها در خضرآباد
  • پیشنهاد ادغام مراجع نظارتی دولت
  • وجود موریانه های بی صدا در اقتصاد ایران
  • اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند
  • مردمی کردن اقتصاد منجر به جلوگیری از فساد و رانت می‌شود