Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:42:57 GMT

جنگ اقتصادی کنونی نیازمند مدیریت جهادی است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۵۸۲

جنگ اقتصادی کنونی نیازمند مدیریت جهادی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه های نماز جمعه این هفته لواسان ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی عامل مهم پشتیبانی و حمایت از رزمندگان اقتصادی مسوب می شود اظهار داشت: در دیدار رهبر با هیات دولت تولیدکننددگان نام رزمندگان اقتصادی را از رهبر به خود اختصاص دادند لذا باید از این رزمندگان حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواسانی در ادامه با بیان اینکه ما در جنگ اقتصادی قرار داریم و جنگ، نیازمند مدیریت جهادی است گفت: جوانان انقلابی، متدین و کاردان در حوزه اقتصادی باید وارد میدان شوند چرا که این جوانان هستند که می توانند آینده این مرز و بوم را بسازند و قله های پیشرفت و ترقی را درنوردند.

خطیب جمعه لواسان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت گفت: این هفته را به همه اعضای دولت تبریک عرض می کنیم و اعلام می کنیم که دولت بیبش از پیش قدر و قیمت مردم را بداند چرا که این مردم هستند که ولی نعمت می باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید روحیه مطالبه گری خود را حفظ و تقویت نمایند افزود: دولت وظیفه دارد که پاسخگوی مطالبات و خواسته های مردم باشد.

امام جمعه لواسان بیان داشت: مشکل اصلی امروز جامعه شرایط سخت اقتصادی است و باید به این باور برسیم که شرایط عادی نیست تا با روحیه جهادی وارد میدان شویم و تمام توان خود را به کار بگیریم و دشمن به این موضوع دل بسته است که ما را با تحریم ها به زانو در بیاورد اما به لطف الهی مردم و ملت ما محکم ایستاده اند.

کد خبر 4699672

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه شمیرانات بوشهر شیراز قزوین شهرکرد هفته دولت ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف عید سعید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد

 آذر کیخا  ، با اشاره به گرامی داشت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: از مهم‌ترین نیازهای انقلاب اسلامی پس از پیروزی، جلوگیری از فعالیت ناجوانمردانه عناصر ضدانقلاب در داخل و خنثی‌سازی توطئه‌های عوامل خارجی بود.
 
 وی ادامه داد: در آن زمان، دستگاه دفاعی و امنیتی بازمانده از دوره پهلوی به پاک‌سازی و بازسازی نیاز داشت؛ بر پایه همین نیاز کمیته‌های انقلاب اسلامی با حضور و شرکت فعال مردم در مساجد به‌صورت خودجوش تشکیل شد.
 
 مدیر سازمان جامعه زنان سپاه سلمان تصریح کرد: سپاه پاسداران نهاد تازه‌تأسیس، زیر نظر حضرت امام (ره) قرار گرفت و در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸، به‌صورت رسمی فرمان تشکیل این نیرو صادر شد.
 
 وی ادامه داد: در آن زمان اما شاید هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این سازمان نوپا که برای حفاظت از انقلاب ملت ایران به وجود آمده است، در مدت‌زمان کوتاهی تنها چند سال پس از تأسیس توانست در برابر انواع تهدیدات پیچیده داخلی و خارجی علیه نظام اسلامی ایستادگی و با آنها مقابله کند.
 
  کیخا اظهار کرد: پاسداران با همان تفکر اوایل انقلاب وارد عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی شدند و با مدیریت جهادی و اخلاص و تعهد در این میدان نیز به‌خوبی ورود کردند و توانستند کارهای ماندگاری در کشور انجام دهند و به ثبت برسانند.
 
 مدیر سازمان جامعه زنان سپاه سلمان استان تشریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درختی تنومند برای پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب، توسعه و آبادانی ایران و تأمین رفاه و آسایش ملت ایران تبدیل شده و در این راه بسیار خوب می‌درخشد و روزبه‌روز بر موفقیت‌هایش اضافه می‌شود
 
 وی افزود: طبق فرمایشات امام و رهبری شکل‌دهی سپاه پاسداران صرفاً برای دوران جنگ نبود، اگرچه در ظاهر جنگ پایان‌یافته اما دفاع همچنان باقی است؛ در هر زمینه‌ای در کشور و انقلاب ما احساس نیاز شود سپاه پاسداران وارد می‌شود، سپاه در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی، برون‌مرزی حضور دارد و تمام‌قد از آرمان‌های کشور و انقلاب دفاع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم
  • بدون حمایت دولت نمی‌توانیم بازار برنج را مدیریت کنیم
  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی
  • جزئیات مدیریت سرخابی‌ها توسط دو کنسرسیوم پتروشیمی و بانکی از زبان وزیر اقتصاد
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • بزرگترین مجتمع  دامداری  بخش خصوصی استان اردبیل نیازمند حمایت دولت
  • طرح جهش ملی مسکن در کرمان نیازمند هم افزایی و کار جهادی است
  • چرا معطلی تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در مجلس به ضرر کشور است؟