Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با هیئت دولت فرمودند بهترین راه مقابله با تحریم‌ها، رونق تولید است و موفقیت این موضوع در کشور ملزم به تقویت تولیدات داخلی است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، ظهر امروز (1 شهریور) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر، اظهار کرد: ارتقای توان دفاعی کشور عامل اصلی بازدارندگی در برابر تجاوز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی با اشاره به اینکه امروز با تکیه بر دانش و توان جوانان انقلابی و متعهد شاهد دستیابی به فناوری‌های پیچیده نظامی و موشکی هستیم، ابراز کرد: رونمایی از سامانه «باور ۳۷۳» نشان‌دهنده باور به توانمندی‌ها و استفاده از ظرفیت‌ها و نیروی جوان متعهد در کشور است.

 

امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه رونمایی از این سامانه موجب افزایش قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در برابر دشمنان و طمع نظام سلطه جهانی است، یادآور شد: با رونمایی از سامانه «باور ۳۷۳» اثبات و عمل به شعار «ما می‌توانیم» در جهان به نمایش گذاشته شد.

 

حجت‌الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه قدرت ما امروز برای جهان احرازشده و احراز این قدرت دشمنان را به‌ زانو درآورده است، گفت: رونمایی از سامانه «باور ۳۷۳» ضمن تقویت قدرت سخت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان، قدرت نرم نظام اسلامی را نیز که همان «ما می‌توانیم» است را نیز به جهان اثبات کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام در ادامه با اشاره به نزدیکی همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی، افزود: در بازدیدی که با همراه استاندار و مسئولان استانی از طرح‌های مسیر ایلام به مهران انجام شد، خوشبختانه کارهای بزرگی در حوزه اربعین در استان انجام‌شده است اما نیازمند تزریق اعتبارات مناسب در راستای تسریع درروند امور است.

 

امام‌جمعه ایلام با تأکید بر اینکه متناسب با ابلاغ اعتبارات و شرایطی که در کشور وجود دارد، پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها قابل‌قبول است، یادآور شد: سرمایه‌گذارانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در ایلام دارند بنده به‌عنوان خدمتگزار نظام با تمام وجود از طرح‌های آنان در راستای اشتغال‌زایی جوانان این استان حمایت خواهیم کرد.

 

 وی بابیان اینکه ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در استان وجود دارد، گفت: باید زمینه برای ورود سرمایه‌گذاران به استان نیز با کمک همه مسئولان و مردم فراهم شود، در این راستا نیز کمک خواهم کرد و امید است که شاهد رونق توسعه هر چه بیشتر استان باشیم.

 

خطیب نماز جمعه ایلام خاطرنشان کرد: برای ساماندهی مسافرینی که از این مرز تردد می‌کنند که یا زائرین امام حسین (ع) و یا زائرین عراقی امام رضا (ع) هستند مشکلاتی وجود داشت که در جلسه‌ای که در مهران تشکیل شد این مشکلات مطرح گردید و امیدواریم که هر چه سریع‌تر آن‌ها هم برطرف شود و زائرین محترم به‌آسانی و سهولت هر چه بیشتر بتوانند از این مرز تردد داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام کریمی تبار در ادامه با اشاره به هفته دولت و لزوم اطلاع‌رسانی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با هیئت دولت فرمودند بهترین راه مقابله با تحریم‌ها، رونق تولید است و موفقیت این موضوع در کشور ملزم به تقویت تولیدات داخلی است.

 

امام‌جمعه ایلام بابیان اینکه امروز کشور در جنگ اقتصادی قرارداد، افزود: عدم سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران و نبود برنامه‌ریزی مناسب به مشکل بزرگی برای اقتصاد کشور تبدیل‌شده است، بنابراین در راستای استفاده بهتر و بیشتر از ظرفیت‌های موجود باید تلاش شود.

 

وی با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاران اقتصادی رزمندگان جنگ اقتصادی هستند، یادآور شد: اگر مسئولان شعار سال «رونق تولید» را در رأس برنامه‌های خود قرار دهند، بدون شک تحریم دشمن برای کشور تأثیرگذار نخواهد بود، بنابراین انتظار می‌رود مسئولان دولت زمینه حضور سرمایه‌گذاران در این استان را فراهم سازند.

 

وی با تبریک روز کارمند به‌تمامی کارمندان، ابراز کرد: خداوند فرصت خدمتگزاری را در اختیار کارمندان قرار داده تا بتوانند در کنار مردم، به آنان خدمت کنند، کارمندان باید این فرصت را مغتنم بشمارند و در راستای خدمت صادقانه، از هیچ کوششی در خدمت به اقشار مختلف مردم و کار و تلاش فروگذار نکنند.

 

امام‌جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: دشمن تلاش می‌کند بانفوذ به فرهنگ و بنیان خانواده عفت و پاک‌دامنی را از جامعه بردارد و از طریق فیلم، کتاب، هنر و سینما اهداف خود را دنبال می‌کند تا با حرمت‌شکنی موجب فروپاشی خانواده‌ها شود.

 

حجت‌الاسلام کریمی تبار در پایان خواستار توجه جدی مسئولان به وضعیت معیشتی مردم، نظارت بر بازار و مقابله با گرانی‌ها شد و خاطرنشان کرد: مردم در برابر همه تحریم‌ها و تهدیدها و در همه صحنه‌ها با حضور خود به میدان آمده‌اند و این مردم شایسته بهترین‌ها هستند، مسئولان نیز در راستای رفع مشکلات مردم بیش از گذشته تلاش کنند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم غدیر روز جهانی مسجد شیراز روز جهانی مساجد مسجد مساجد بیرجند روزنامه رونق تولید جنگ اقتصادی اقتدار ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام

                                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: این آیین معنوی در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام به امامت حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اقامه می‌شود.   نماز باشکوه جمعه در سایر مناطق استان ایلام نیز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • ارتش سبب اقتدار ایران اسلامی و مسلمانان شده است
  • حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی باعث اقتدار نظام است