Web Analytics Made Easy - Statcounter

آل‌هاشم گفت: اگر چنانچه اختلافی در مدیریت بحران است و یا جنگل‌داری و آبخیزداری اختلافی با سایر سازمان‌ها دارند، در این میان مردم چه گناهی دارند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز(یکم شهریور) در خطبه‌های نماز جمعه تبریز، با اشاره به آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های ارسباران اظهار داشت: چرا باید چهار روز از آتش‌سوزی بگذرد و مهار نشده باشد؟

امام جمعه تبریز با بیان این‌که نزدیک به ۳۰۰ هکتار از جنگل‌های بکر دنیا در آتش سوخت؛ ولی متولیان امر نتوانستند آتش مهار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خاطرنشان کرد: اگر چنانچه اختلافی در مدیریت بحران است و یا جنگل‌داری و آبخیزداری اختلافی با سایر سازمان‌ها دارند، در این میان مردم چه گناهی دارند؟ 

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: بنده با وزیر دفاع و پشتیبانی و رئیس سازمان مدیریت بحران، امیر حیدری و امیر قربانی صحبت کرده ام  و حتی سردار خرم با دفتر رئیس ستاد پشتیبانی صحبت کرده و پیگیر بودند ،امروز بالگردها وارد میدان شده‌اند ولی جالب است ستاد بحران اعلام کرده که بالگردها دستگاه آبپاشی ندارند، پس این وظیفه چه کسی است؟ 

آل هاشم با انتقاد از نبود امکانات لازم جهت مهار آتش گفت: چند ۱۰۰ میلیون برای هزینه کرد به این حوزه پولی نیست که مسؤولان لنگ آن باشند. کاش به ما می‌گفتند تا به  خیران تبریز می‌گفتیم پول آن آبپاش‌ها را تامین کنند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رونمایی از جدیدترین سامانه پدافند هوایی ساخت ایران(باور۳۷۳) اظهار داشت: «باور ۳۷۳» را می‌توان پیچیده‌ترین و مهم‌ترین سامانه ساخت داخل محسوب کرد.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که کار طراحی، ساخت، تست و عملیاتی شدن در کمتر از یک دهه به دست متخصصان ایرانی در داخل کشور انجام شده است، ادامه داد: سامانه پدافندی «باور ۳۷۳» برتر از سامانه آمریکایی است چراکه ما به سامانه قوی‌تر از S300 نیاز داشتیم و بهره‌برداری از این سامانه، توان بازدارندگی کشور را خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم یادآور شد: تاخیر در تحویل سامانه S300 روسیه؛ سرآغازی برای اتکا به توان داخل و باور به مفاهیم کلیدی چون ما می‌توانیم و خواستن توانستن است، بود و هر چند روسیه به تعهد خود عمل کرد و سامانه S300 را به ایران تحویل داد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: این موضوع مانع عدم کارآیی و کار نکردن در حوزه صنعت دفاعی برای بومی‌سازی تسهیلات سامانه هوایی نشد و پروژه «باور ۳۷۳» دیروز که فرمانده معظم کل قوا به آن امید داشت، به سرانجام رسید. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به شکاف در ائتلاف سعودی گفت: ائتلاف عربستان و امارت با آنکه موفقیت‌هایی در کاستن برخی دستاوردهای گروه انصارالله داشت، اما نتوانست بر کنترل آنها در پایتخت یمن پایان دهد.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم روز جهانی مسجد مساجد مسجد غدیر روز جهانی مساجد اردبیل روزنامه سومین جشنواره طنین مسجد نماز جمعه تبریز آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت شدید امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مساجد نصیرالملک و وکیل را اداره کنید، خودم مدیریت کنم

لطف‌الله دژکام نسبت به برخی بدرفتاری‌های گردشگران در مسجد نصیرالملک گفت: این چه وضعیتی است که ما می‌خواهیم دو رکعت نماز در مسجد خودمان بخوانیم غوغا و جنجال پیش می‌آید و انگار طلبکار هستند. ما که بلیت به کسی نفروختم که طبلکار هستید. 

لطف‌الله دژکام امام جمعه شیراز، نسبت به برخی بدرفتاری‌های گردشگران در مسجد نصیرالملک گفت: صریح عرض می‌کنم هر گردشگر محترمی که به بازدید مسجد نصیرالملک می‌آید قدمش بر چشم، اما آداب و مقررات فرهنگی را باید رعایت کنند. این‌مکان برای ما وقف شده، بهره‌برداری مسجد وکیل و مسجد مشیر ما هستیم، اگر دیگری می‌خواد بیاید استفاده کند تا وقتی مزاحم ما نیست حق دارد اگر مزاحم شود شرعا و قانونا حق ندارد.

بنابر روایت انتخاب، وی افزود: در این خصوص از مسئولان مطالبه داریم و گاه سکوت می‌کنیم که خودشان متوجه شوند، اما ظاهرا بدتر می‌شود و اگر نمی‌توانند مدیریت کنند اعلام می‌کنم که مسجد نصیرالملک و مسجد وکیل را خودم و به سبک خودم مدیریت کنم.

وی گفت: من شنیدم امروز به یک خانم محترم فحش دادند، اگر چنین چیزی ثابت شود می‌دانید که چه کاری سر همه در می‌آورم. هرچه ما هیچ چیزی نمی‌گوییم فکر می‌کنند همه کاره هستند. هیات امنای پوسیده‌ای که نمی‌تواند اداره کند برود کنار، کسی که نمی‌فهمد حالی‌اش می‌کنیم. فضای شهر را به بازی‌گرفتند، اگر نمی‌توانند اعلام کنند ما حداقل فضا‌های مذهبی خودمان را که می‌توانیم اداره کنیم.

tags # شیراز سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • انتقاد سخت امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مدیریت کنید، به سبک خودم مدیریت کنم
  • انتقاد تند یک امام جمعه از زاکانی بعد از جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • عصبانیت شدید امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مساجد نصیرالملک و وکیل را اداره کنید، خودم مدیریت کنم
  • امام جمعه سابق لواسان: ساخت مسجد کار شهرداری نیست؛ شهرداری به وظایف اصلی خود بپردازد که درباره آن‌ها به غایت کم کاری می‌کند
  • فیلم| انتقاد امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مدیریت کنید، به سبک خودم مدیریت کنم
  • (ویدئو) ️انتقاد امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مدیریت کنید، به سبک خودم مدیریت کنم
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • تدوین اولین استاندارد آموزشی اطفای حریق در قطار
  • اطفای حریق پنبه یک دستگاه تریلی در چمن بید
  • انتقاد فرماندار از کمبود امکانات، تجهیزات ونیرو درآتش نشانی