Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@09:15:30 GMT

پیام خاص اینیستا برای فرناندو تورس

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۶۳۵

پیام خاص اینیستا برای فرناندو تورس

به گزارش وانانیوز،  آندرس اینیستا، برای همبازی سابقش در تیم ملی اسپانیا، فرناندو تورس که امروز جمعه در ژاپن آخرین بازی دوران فوتبالی خود را انجام می‌دهد یک پیام خداحافظی احساسی منتشر کرد. تورس ۳۵ ساله که در حال حاضر در باشگاه ژاپنی ساگان توسو بازی می‌کند امروز جمعه در مقابل ویسل کوبه قرار می‌گیرد که دو همبازی سابقش در تیم ملی اسپانیا، آندرس اینیستا و داوید ویا در ترکیب آن حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورس بعد از این بازی به دوران فوتبالی ۱۸ ساله‌اش پایان داده و بازنشسته خواهد شد. دوران ۱۸ ساله‌ای که برای او با قهرمانی در جام جهانی، جام ملت‌های اروپا، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا همراه  بوده است.

توریس و اینیستا که تاریخ تولدشان تنها دو ماه با هم فاصله دارد از رده نوجوانان در تیم‌های ملی اسپانیا همبازی بوده‌اند. در فینال جام جهانی ۲۰۱۰ پاس تورس به سسک فابرگاس بود که توسط او به اینیستا رسید تا او گل پیروزی بخش اسپانیا را به ثمر رسانده و اسپانیایی‌ها را قهرمان دنیا کند.

اینیستا در نامه خداحافظی‌اش با تورس که در الموندو منتشر شده نوشت:" خیلی عجیب است. به طرز زیبایی عجیب است. مایی که قرار است آخرین بازی‌هایمان را انجام دهیم. برای من چند بازی دیگر باقی مانده، ولی ما حالا اینجاییم، در این سوی دنیا. مثل زندگی خیلی جالب است که دست تقدیر ما را برای خداحافظی به ژاپن آورده است".

اینیستا در ادامه این نامه نوشته است:" فوتبال بیشتر از ۲۰ سال پیش ما را به هم رساند، زمانی که کودک بودیم. تو برای من همیشه ال‌نینو خواهی ماند و هیچ چیز نمی‌تواند ما را از هم جدا کند".

زننده گل پیروزی‌بخش اسپانیا در فینال جام جهانی ۲۰۱۰ خطاب به تورس نوشت:" گلی که در رقابت‌های زیر ۱۶ سال اروپا برای ما زدی را هرگز فراموش نمی‌کنم. زمانی که با تیم ملی اسپانیا به انگلستان رفته بودیم و در آن رقابت‌ها بازی می‌کردیم. هیچوقت یادم نمی‌رود که آن گل را با چه ژستی به من تقدیم کردی. آن صحنه را از تلویزیون دیدم، چون مصدوم شدم و به اجبار به خانه برگشتم".

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا

رویای بزرگ ستاره کلمبیایی لیورپول، پوشیدن پیراهن بارسلونا است.

طرفداری | لوئیز دیاز علاقه شدیدی به پوشیدن پیراهن بارسلونا دارد.

به ادعای اوندا سرو، لوئیز دیاز، ستاره کلمبیایی لیورپول عاشق بازی برای بارسلونا است و تمایل شدیدی به پوشیدن پیراهن آبی‌واناری دارد. دیاز که از تابستان 2022 عضوی از تیم یورگن کلوپ بوده، دوست دارد در صورت ترک آنفیلد راهی بارسلونا شود. البته که این علاقه و اشتیاق یک طرفه نیست و بارسا نیز از به‌خدمت گرفتن این وینگر 27 ساله استقبال می‌کند. 

با وجود تمایل زیاد طرفین، کار بارسلونا برای جذب لوئیز دیاز به دو دلیل بسیار سخت است. اولاً ارزش دیاز از زمان پیوستن به لیورپول افزایش زیادی داشته و دوماً با توجه به قرارداد این ستاره کلمبیایی با قرمزها تا تابستان 2027، مدیران باشگاه انگلیسی رقم بالایی را برای او درخواست خواهند کرد. بارسلونا در تابستان ابتدا باید چندین بازیکن را به فروش برساند تا استطاعت مالی لازم را برای خرید بازیکنان گران‌قیمتی چون لوئیز دیاز داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • پیام احساسی کامران قاسم‌پور برای خداحافظی آقای عضله / کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • عکس| پیام احساسی کامران قاسمپور برای جیدن کاکس