Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@19:07:20 GMT

محورهای نمازجمعه شهرستان‌های اصفهان

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۷۲۸

محورهای نمازجمعه شهرستان‌های اصفهان

سمیرم

 امام جمعه سمیرم گفت: حل مشکلات متعدد فرهنگی و اقتصادی اولویت اول مردم و کار در دولت و سایر قوای  مستقر است.
حجت الاسلام سیف الله دهقانی فیروزآبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمیرم، با اشاره به دیدار اعضای هیات دولت با رهبر انقلاب، اظهار داشت: معظم له در این جلسه صمیمانه سالانه بار دیگر بر حمایت از تولی داخل تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، تولید کننده به فرموده رهبر معظم انقلاب رزمنده جنگ اقتصادی نابرابر امروز است و باید حمایت شود  تا چرخ صنعت و تولید و معیشت مردم بچرخد.

وی خاطر نشان کرد: مدیران و مسوولان نظام و دولت اسلامی در هر مقام و جایگاهی که هستند باید قدر این فرصت به دست آمده را بدانند و شبانه روز و بی وقفه برای خدا و خلق خدا تلاش کنند.

وی نترسیدن از دشمن را در دوران حساس کنونی موثر و سازنده قلمداد کرد و گفت: هر چند آنها مشکلات زیادی برایمان درست کرده اند اما عبور از مرز ۴۰ سالگی و ورود به گام دوم انقلاب با این نهراسیدن و تاکید بر مقاومت همه جانبه محقق خواهد شد.

خطیب جمعه سمیرم با بیان اینکه تاکید رهبری معظم بر موضوع فرهنگ و کار فرهنگی نیز همچنان باید مورد توجه مسوولان باشد  اظهار داشت: حجاب و عفاف یکی از ارکان این بحث است که متاسفانه در مواردی مغفول مانده و به قانون عمل نمی شود.

به گفته حجت الاسلام دهقانی، امروز دیگر دشمن حریف از نبرد علیه ما نمی زند چرا که می داند و می بیند صنعت دفاعی ما توانمندتر و مدرن تر شده و اقتدار ایران اسلامی روز به روز بیشتر و بیشتر می شود.

وی با یادآوری روز جهانی مسجد تصریح کرد: مساجد جایگاه امن الهی و محلی مقدس برای زندگی، عبادت و آموزش فرزندان ما هستند که اگر به آنها توجه شود آثا رو برکات زیادی را نصیب جامعه و خانواده ها نیز خواهد کرد.

سخنرانی فرماندار سمیرم در جمع نمازگزاران و برپایی میز خدمت با حضور مدیران سازمان ها و نهادهای دولتی سمیرم به مناسبت هفته دولت از برنامه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر بود.

۷۱۴۷

نایین

امام جمعه موقت نایین گفت:  مسئولان بکوشند تا مسیر و راه برای رونق تولید در کشور هموار شود.

حجت الاسلام بهزاد حبیبی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نایین با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: همه مسئولان باید صفات ارزشمند این شهدا نظیر ساده زیستی، پرهیز از دنیا طلبی، دلسوزی و خدمتگزاری به مردم را الگو قرار دهند.

حبیبی با اشاره به سخنان اخیر رهبری در دیدار با دولتمردان  افزود: تلاش برای رونق تولید، کمتر از جهاد نیست.
وی با بیان اینکه در همه دولت ها ما ایستایی نداشتیم اما اگر توجه عام می شد گام های بلندتری برداشته می شد، اظهار داشت: اعضای مجلس شورای اسلامی باید التزام عملی به شعارهای انقلاب و حمایت از آن داشته باشند و توجه به اقتصاد مقاومتی را مورد اهتمام قرار داده و  باید در دستگاه تقنین، با رانت خواری و فساد اقتصادی مبارزه شود.
وی ادامه داد: سیاه نمایی، گناه کبیره است اما اینکه هر روز تلویزیون را باز کنیم و  خبر خیانت افرادی را بشنویم که در نظام مسئولیت داشته اند، موجب شرمساری در پیشگاه مردم است.
امام جمعه موقت ادامه داد: هرکجا به بیگانه دلبسته شدیم ، فقیر شدیم و هرگاه به مردم تکیه کردیم، موفق بوده ایم و دولت باید جوان‌گرا باشند و از جوانانی استفاده کند که دارای تجربه هستند.

امام جمعه موقت نایین اظهار داشت:  مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و اگر مشکلی وجود دارد با کمال صداقت و صراحت به رفع آن بپردازند و اطلاع دهند تا مردم امیدوار شوند.امام جمعه
۷۱۳۶

امام جمعه خور و بیابانک گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای شناخت بیشتر به سیره انقلابی شهیدان رجایی و باهنر و الگوگیری از آنها در خدمت بیشتر و بهتر به مردم و جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در خطبه های نماز جمعه شهر خور در جوار امامزاده سید داود ع افزود: مدیران اجرایی در هر موقعیتی در حال خدمت رسانی به مردم هستند باید بیش از گذشته قدر لحظه با مردم بودن و خدمتگزاری به آنها را بدانند که کاری بسیار ارزشمند و دارای برکت است.
وی ادامه داد: همکاری مردم با مسئولان در تحقق اهداف دولت و نظام اسلامی بسیار موثر است و باید همواره برای اجرایی شدن آن دارای طرح و برنامه های مدون بود.
وی تصریح کرد: خدمت به مردم و رسیدگی به مطالبات آنها یک وظیفه مهم و اساسی است که مدیران اجرایی باید همواره با تمام افتخار در راستای تحقق آن تلاش کنند.
وی گفت: ایام هفته دولت فرصت مغتنمی برای ارایه گزارشی از آخرین وضعیت طرح های عمرانی به مردم است و امیدواریم مسوولان اجرایی شهرستان نیز در ایام این هفته مردم را در جریان وضعیت طرح های در حال اجرا قرار دهند.
۹۸۶۰

اردستان
امام جمعه موقت اردستان با اشاره به بمب‌گذاری منافقان کوردل در هشتم شهریور سال ۶۰ و شهادت محمدعلی رجایی، رییس جمهوری و محمدجواد باهنر، نخست وزیر وقت گفت: هفته نخست شهریورماه به همین مناسبت با عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده که باید راه و روش آنها برای دولتمردان الگو قرار گرفته و از این فرصت برای تبیین دستاوردهای یکساله نظام به مردم استفاده کنند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی افزود: خبرگزاری‌ها و سایر رسانه‌ها باید دستاوردهای نظام را به دور از مسائل گروهی و جناحی و منتشر کرده و واقعیت‌ها را برای جامعه تشریح کنند تا با انتقال موفقیت‌های کشور در زمینه‌های گوناگون، امید را در جامعه افزایش دهند.

وی به دیدار هیات دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان تصریح کردند که اساس دولت اسلامی جهت دادن به مسائل دینی است و امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی و مسائل فرهنگی نظام را هدف قرار داده که در این راستا باید با ترویج بدحجابی، بی‌حجابی، سایر نمادهای غربی و مخالفان اجرای احکام دینی مقابله شود.

امام جمعه موقت اردستان همچنین دیدار ائمه جمعه کشور با مقام معظم رهبری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: توصیه به تقوا و بیان مصادیق تقوا در خطبه‌های نماز جمعه در این دیدار تاکید شد که باید این مهم را در فضای مجازی، کسب و کار، مسائل خانوادگی و سایر شئونات زندگی رعایت مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه نیز مناسبت‌های روز مباهله و روز پرشک را یادآور شد.

۷۴۳۱/۸۱۲۳/۶۰۲۶/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اصفهان امام جمعه بدحجابی خدمت رسانی به مردم خطبه های نماز جمعه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود