Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به مسوولان در دیدار با هیات دولت افزود: مسوولان در رده های مختلف برای خدمت به مردم و تجلیل از مشارکت مردم باید هم افزایی و دوستی بین خود ایجاد و تمام مسوولان کشور با همدیگر و رفاقت گونه و بدون دشمنی و تخریب به مردم خدمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تفرقه و رفتارهایی که موجب دشمنی و دوری دل ها از همدیگر بشود این کار خیانت است و افرادی که به دنبال این موضوع هستند به کشور خیانت می کنند.

امام‌جمعه تیران ادامه داد: هم افزایی بین مسوولان برای خدمت به جامعه ضروری است و باید از حاشیه ها دور شویم و به اصل خدمت به مردم و توسعه کشور بپردازیم.

وی با بیان این که حاشیه پردازی موجب تامین محتوا برای رسانه های خارجی می شود، تصریح کرد: به جای فعالیت های حاشیه ای باید به فکر تولید و رفع مشکلات جامعه باشیم و فرصت سازی برای دشمنان انجام ندهیم.

وی به روز خانواده اشاره کرد و گفت: زندگی اهل البیت(ع) الگویی برای همه خانواده هاست تا به زنذگی متعالی برسیم و مشکلات اجتماعی رفع و عاقبت به خیری برای اعضای خانواده ها در دنیا و آخرت به همراه داشته باشد.

رشیدیان بر فراگیری مهارت های زندگی تاکید کرد و گفت: متولیان امر مثل آموزش و پرورش به این موضوع بپردازند و با اصلاح رفتارها در خانواده ها تفرقه از بین برود و اهل یک منزل با دوستی و محبت و به دور از عیب جویی از همدیگر زندگی کنند.

وی یادآورشد: توهین و اهانت اعضای خانواده به همدیگر باعث تنزل این بنیان مهم می شود و نباید شخصیت و ابهت یک جوان در جمع خانوادگی و جامعه به سبب یک اشتباه شکسته شود بلکه باید روحیه همدیگر را تقویت کنیم.

7131/6026/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام جمعه جامعه خطبه های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب مهارت های زندگی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم کبیری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر اظهار داشت: در مدت ایام تعطیلات عید نوروز، بیش از ۵۴ تیم تخصصی، بهداشتی درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای در قالب طرح ملی شهید دکتر رهنمون، در قرارگاه نوروزی ۱۴۰۳ و روز جهانی قدس بصورت جهادی خدمات رایگان ارائه کردند.

وی افزود: با فعالیت این تیم‌ها، ۲ هزار و ۳۷۲ خدمت در قرارگاه نوروزی و ۳ هزار و ۵۱۸ خدمت در روز جهانی قدس به مردم و مسافران ارائه شد.

کاظمی ادامه داد: این خدمات رایگان شامل بیش از ۷۸۰ مورد آموزش‌های فرهنگی (فرزند آوری و جوانی جمعیت و …)، ۴۳۳ نفر غربالگری فشار خون، ۲۰۶ مورد آموزش‌های بهداشتی، ۲۶ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص داخلی، ۳۶ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص اطفال، ۲۱ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص زنان و ۱۹۰ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک عمومی، ۱۷۲ نفر ارائه داروی رایگان و… بود.

وی افزود: بسیجیان جامعه پزشکی استان علاوه بر حضور در مناطق صعب العبور و دوردست استان و ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار، با شرکت در راهپیمایی و تجمعات حمایت از جبهه مقاومت علیه جنایات اسرائیل همواره پرچمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

کد خبر 6081728

دیگر خبرها

  • همکاری مردم و مسوولان سبب عادی شدن شرایط پس از سیل مخرب بلوچستان شد
  • بی حجابی سمی مهلک برای جامعه و خانواده است
  • بی حجابی و بدحجابی به استحکام خانواده‌ها آسیب می‌زند
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • اژه‌ای خطاب به مسوولان: تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی