Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@16:39:18 GMT

جهرمی در پی حذف یارانه پردرآمدها

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۸۴۳

جهرمی در پی حذف یارانه پردرآمدها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اتصال بانک‌های دولتی برای تشخیص سطح درآمد افراد و شناسایی دهک‌ها، یکی از الزاماتی است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است زیرساخت لازم برای ایجاد اتصال و تعامل دستگاه‌ها را فراهم کند.

به گزارش صدای ایران از خانه ملت، محمد‌جواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگویی در پاسخ به اینکه نقش وزارت ارتباطات در کارگروه حذف یارانه نقدی دهک‌های بالای درآمدی چیست؟، گفت: در حذف یارانه دهک‌های پردرآمد، اتصال بانک‌های دولتی برای تشخیص سطح درآمد افراد و شناسایی دهک‌ها، یکی از الزاماتی است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است زیرساخت لازم برای ایجاد اتصال و تعامل دستگاه‌ها را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر ارتباطات که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو کرده است، افزود: وظیفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کارگروه حذف دهک‌های بالای درآمدی، اقداماتی است که در تمام پروژه‌های دولت الکترونیک باید انجام دهد.

براساس این گزارش، برای حذف یارانه نقدی دهک‌های بالای درآمدی، کارگروهی با حضور وزارتخانه‌‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کشور و ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شده است.



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: یارانه پردرآمد جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه گفت: در خصوص انعقاد تفاهم نامه با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، تعداد ۶ پایان نامه شامل ۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و یک رساله دکتری مورد حمایت قرار گرفت.


ابوالفضل اکبرپور افزود: براساس این تفاهم نامه، مبلغ مورد حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد ۲۴۰ میلیون ریال و رساله‌های دکتری ۷۲۰ میلیون ریال است.


در سال گذشته نیز تعداد ۵ پایان نامه‌ی این دانشگاه، مورد حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران قرار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • ۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند