Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@18:20:17 GMT

شفاف سازی سولسشر در مورد پنالتی زنان منچستر

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۸۸۲

شفاف سازی سولسشر در مورد پنالتی زنان منچستر

پنالتی ای که پل پوگبا برابر وولوز از دست داد، به قدری حاشیه ساز شد که اوله گنار سولسشر در نشست خبری امروز خود مجبور به توضیحاتی در این زمینه شد.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا پنالتی زن اول منچستریونایتد بود؛ در حالی که سابقه خراب کردن پنالتی را در کارنامه دارد. در سوی دیگر مارکوس راشفورد هر زمان پشت ضربه پنالتی ایستاده، موفق به گل کردن آن شده است و هواداران یونایتد معتقدند او باید پنالتی زن اول تیم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوگبا در بازی هفته گذشته مقابل وولوز و در حالی که بازی 1-1 بود، پنالتی اش را از دست داد تا در پایان بازی مورد انتقاد گسترده هواداران قرار بگیرد. به او در شبکه های اجتماعی توهین های نژادپرستانه زیادی نیز شد که واکنش هم تیمی های او را در پی داشت. سپس رسانه ها ادعا کردند که اوله گنار سولسشر سرمربی منچستر، مارکوس راشفورد را پنالتی زدن اول تیم کرده است.

 

 

 

 

سرمربی نروژی یونایتد در نشست خبری بازی با پالاس در این رابطه گفت:« مطمئنم که شما دوست دارید پوگبا بازهم پنالتی بزند و آن را گل کند. ما تمرین پنالتی انجام می دهیم و هم راشفورد و هم پوگبا مسئول زدن این ضربات در تیم هستند. البته اینگونه نیست که ما این قضیه را به بازیکنان واگذار کرده باشیم. من راشفورد و پوگبا را مسئول زدن پنالتی ها در طول فصل کرده ام. ممکن است در یک بازی یکی از آنها حضور نداشته باشند و خوب است بازیکن بداند به او برای این مهم اعتماد دارند.

اینکه آنها مختار به تصمیم گیری در مورد پنالتی باشند، نشانه ای بر بی نظمی در تیم نیست. فصل گذشته نیز پوگبا، راشفورد و جسی لینگارد پنالتی ها را می زدند و همه چیز برنامه ریزی شده بود.»

 

فصل گذشته دیدار منچستر و پالاس با تساوی بدون گل پایان یافت؛ در حالی که هنوز ژوزه مورینیو روی نیمکت شیاطین سرخ حضور داشت. سولسشر در مورد بازی با پالاس گفت:« بازی فصل گذشته را ندیدم چرا که در آن مقطع مربی مولده بودم و خودمان بازی داشتیم. البته شنیدم که پالاس ضدحملات خطرناکی می زد و دفاع منسجمی ارائه داد.

بازی فردا هم قطعا بازی سختی خواهد بود و ما باید خوب و سازمان یافته در همه خطوط عمل کنیم. باید سریع باشیم و وقتی توپ را از دست می دهیم، خیلی زود بازپس بگیریم. آنها تیم خوبی هستند و باید مراقب ضدحملات شان باشیم. ما هم بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی داریم و برای سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد. باید همه انرژی و عشق مان را در زمین بگذاریم. بازی برابر وولوز ما به خصوصدر پاسکاری عالی بودیم ولی نیمه دوم 5 دقیقه بازی را رها کردیم و به ما گل تساوی را زدند. در حال حاضر همه بازیکنان در دسترس هستند و وقتی بازیکن روی فرم باشد، از لحاظ ذهنی نیز قوی خواهد بود. این فاکتور مهمی برای کسب پیروزی است.»

 

 

 

اوله گونار سولسشر پل پوگبا منچستر یونایتد مارکوس راشفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر پل پوگبا منچستر یونایتد مارکوس راشفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابین بارتز، استاد بازی های روانی در ضربات پنالتی / فیلم

فابین بارتز، استاد بازی های روانی در ضربات پنالتی / فیلم

دیگر خبرها

  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • مزایای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران
  • فابین بارتز، استاد بازی های روانی در ضربات پنالتی / فیلم
  • رئال با هشدار زرد به منچستر رفت
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ