Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، همزمان با آیین افتتاح مرحله پایلوت کهورت با انجام مصاحبه‌ها و معاینات آزمایشگاهی برای اعضای خانوارهای مدعو در محل کلینیک سلامت و ایمنی ترافیک بصورت رسمی آغاز و اجرا شد.

مطالعات کهورت مبتنی بر جمعیت طولانی مدت می باشند و مطالعه کهورت ترافیک نیز برای بیش از سی سال طراحی شده است که انجام آن در دوره زمانی شش ماه، سه ساله، ده ساله و پانزده ساله برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطالعه از دو بخش اصلی تشکیل شده است: بخش اول، بخش پیش حادثه می باشد که در این بخش عوامل موثر بر بروز و ایجاد حوادث و مصدومیت های ترافیکی مورد مطالعه قرار می گیرند. بخش دوم، بخش پس از حادثه می باشد که در این بخش نیز بروز و عوامل موثر بر بروز پیامدهای بعد از سانحه اعم از پیامدهای کوتاه مدت یا پیامدهای تاخیری حادثه مانند مصدومیت، شدت مصدومیت، مرگ، معلولیت و ناتوانی، اختلالات روانشناختی ناشی از تروما و حادثه، کیفیت زندگی و پیامدهای اجتماعی ناشی از آن مورد مطالعه قرار می گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک سلامت مرگ مصاحبه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ شهرداری جدید در شهرستان تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز از افتتاح شهرداری‌های لاهیجان و اسفهلان در این شهرستان خبر داد. 

یونس فاتح عصر امروز یکشنبه در حاشیه آئین افتتاح شهرداری‌های لاهیجان و اسفهلان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم، طبق تصویب هیئت وزیران، روستاهای لاهیجان و اسفهلان با اتمام مراحل اداری به شهر تبدیل شدند و امروز شاهد تاسیس شهرداری در این دو شهر هستیم. 

وی با اشاره به اخذ مجوز تاسیس شهرداری و تبدیل شورای اسلامی روستا به شورای اسلامی شهر افزود: امیدواریم با تاسیس شورای شهر و شهرداری مقدمات توسعه برای شهرهای لاهیجان و اسفهلان فراهم شود. 

وی همچنین اذعان کرد: با وجود اهمیت ماشین‌آلات سنگین در شهرداری هر دو شهر، از سوی معاونت عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی قول مساعد برای تهیه این خودروها صورت گرفته است. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری آذربایجان‌شرقی، وی احکام سرپرستی شهرداری‌ها را به امیرحسین ایمانی سرپرست شهرداری اسفهلان و محمد میرزایی سرپرست شهرداری لاهیجان تقدیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استامینوفن ممکن است برای سلامت قلب ایمن نباشد
  • توت خولان دریایی برای دیابت و چاقی مفید است
  • معرفی بهترین رژیم غذایی برای سلامت مغز
  • مصدومیت ۱۸ تن و جان باختن پنج نفر در حادثه واژگونی اتوبوس
  • مصدومیت یک نفر در پی سقوط به چاه در کرمانشاه
  • افتتاح ۲ شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • افتتاح دو شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • مرگ ۷ موتورسوار و مصدومیت ۱۲۴ نفر در تصادفات هفته گذشته
  • اجرای بیش از ۱۰ هزار متر طول خط کشی محوری در منطقه ۱۵
  • بیماری لثه یک عامل پنهان در بیماری فیبریلاسیون دهلیزی