Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@10:15:23 GMT

دلیل عدم حضور بشار رسن در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۹۰۲

دلیل عدم حضور بشار رسن در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس

دلیل عدم حضور بشار رسن در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس در بازی با پارس‌جنوبی مشخص شد. ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نام بشار رسن در شرایطی در لیست 18 نفره پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر دیده نمی‌شد که این بازیکن چند هفته‌ای است که در تمرینات گروهی سرخپوشان شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسن اگرچه از نظر بدنی شرایط خوبی دارد، اما با توجه به اینکه او عمل جراحی کتف را پشت سر گذاشته است باید از بازی درگیرانه پرهیز کند و رفته رفته در مسابقات حاضر شود.

با توجه به اینکه بازی‌های لیگ بعد از هفته دوم دو هفته‌ای تعطیل خواهد شد، ممکن است کادر فنی و پزشکی پرسپولیس برای بازی با تراکتور هم بشار رسن را به تبریز نبرند تا او در شرایط بهتری در بازی‌های آینده تیمش به میدان برود.

کالدرون کاملاً به هافبک عراقی تیمش اعتقاد دارد، اما می‌خواهد او را از هر نظر آماده و بدون ترس از مصدومیت در اختیار داشته باشد.

نادری: کالدرون بین دو نیمه گفت چطور ضد تاکتیک تخریبی حریف کار کنیم/ همه تلاشم را می‌کنم تا در اردوی بعدی تیم ملی باشم

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته با برد زمین را ترک کرد اما یولیان ناگلزمان خوشحال نیست، البته دلیل عدم خوشحالی او به تیمش مربوط نمی‌شود.

تیم ملی آلمان شب گذشته در بازی دوستانه با نتیجه 2-1 هلند را از پیش رو برداشت. این نتیجه 4 روز پس از آن اتفاق افتاد که آن‌ها فرانسه را 2-0 مغلوب خود کرده بودند.

آلمان به نظر به یک تیم مدعی تغییر چهره داده و یولیان ناگلزمان باید خوشحال باشد اما علیرغم پیروزی، سرمربی تیم ملی آلمان پس از سوت پایان بازی از شرایط موجود در دویچه بانک پارک فرانکفورت ناراحت بود.

ناگلزمن در مصاحبه‌ای با RTL پس از پایان بازی گفت:"متأسفانه زمین بازی فاجعه بود.  بسیاری از بازیکنان لیز خوردند. مخصوصا جمال موسیالا روی دریبل‌هایش."

در واقع اشاره ناگلزمان به  موقع دقیقه 81 موسیالا بود که با لغزش و عدم کنترل خوب  نتوانست یک موقعیت گل مناسب را وارد دروازه کند. به غیر از این ناگلزمان حتی گلی که تیمش دریافت کرده بود را به گردن زمین فرانکفورت انداخت!

ناگلزمان درباره گلی که تیمش دریافت کرد گفت:"البته که ضربه خوبی نبود اما مشکلات دیگری هم وجود داشت. فکر می‌کنم جاناتان تاه می تواند آن توپ را در یک زمین معمولی به راحتی کنترل کند."

ناگلزمان همچنین درباره بازیکنانی که برای این دو بازی به اردوی آلمان دعوت نشدند، گفت:"اگر همه آماده باشند، در تابستان 10 بازیکن را جایگزین نخواهیم کرد. نه حتی 5 بازیکن. شاید فقط 1-2 بازیکن جایگزین شوند. آن‌هایی که اینجا نبودند الان باید بهتر از کسانی باشند که اینجا هستند‌."

دیگر خبرها

  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • سال اولین ها
  • خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست!
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • غیبت ستاره پرسپولیس در دور جدید تمرینات
  • حضور منشا در پرسپولیس صحت دارد؟