Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-19@16:42:46 GMT

تعامل دولت و ملت راهگشای مشکلات کشور است

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۶۰۹۱۱

تعامل دولت و ملت راهگشای مشکلات کشور است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهارکرد: تقویت تعامل دوسویه بین دولت و اقشار مختلف ملت راهگشای مشکلات مختلف کشور است.

نورمفیدی افزود: به هر میزان ارتباط و همکاری مردم و قوه مجریه تقویت شود امکان حل دغدغه‌ها و مشکلات جامعه بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به توطئه دشمنان نظام گفت: استکبار جهانی به صورت شبانه‌روزی و با استفاده از ایادی خود در منطقه در حال فعالیت است تا بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکاف ایجاد کند و برای این موضوع بر روی مشکلات و تنگناهای معیشتی مردم تکیه و متمرکز شده است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان بیان کرد: مشکلات و سختی‌های اقتصادی مردم در حوزه اقتصاد قابل کتمان نیست اما نباید اجازه داد تا این مسائل سبب سوء استفاده دشمنان شود.

نورمفیدی ادامه داد: ایجاد شکاف بین مردم و دولت بسیار خطرناک است و باید با تعامل بین قوای سه‌گانه و تقویت همکاری بین قوای مختلف مشکلات مردم حل شود و باید مسئولان با دلسوزی و دست در دست هم پیشرفت جامعه را رقم بزنند.

وی به فرمایشات رهبری در دیدار اخیر با اعضای هیئت دولت هم اشاره کرد و افزود: بحث اقتصاد و فرهنگ محوری ترین مباحث معظم الله در این دیدار بود که باید برای اجرای منویات ایشان حداکثر تلاش از سوی مدیران اجرایی کشور انجام شود.

نورمفیدی گفت: تقویت کالاهای داخلی و ضرورت استفاده از محصولات ساخت ایران یکی از راهکارهای تقویت اقتصاد کشور است که باید با تکیه بر توان داخلی محصولات مطلوب و شایسته ملت ایران تولید کرد و با این کار علاوه بر رفع مشکلات حوزه تولید و اشتغال را هم کاهش دهیم.

امام جمعه شهرستان گرگان به سالروز ولادت بوعلی سینا هم اشاره کرد و گفت: پزشکی شغل شریف و بسیار حساسی است و خوشبختانه اغلب جمعیت پزشکان ایران اخلاق محور و درست کار هستند اما عده ای قلیل پزشکی را به عنوان دکان کسب و کار در نظر گرفتند که ما به آنها توصیه می‌کنیم این رویه را اصلاح کنند.

وی گفت: مردم هم در ارزیابی‌های خود از جامعه پزشکان منصف باشند و خطای چند نفر را به کل جامعه تعمیم ندهند.

وی با اشاره به شخصیت والای ابوعلی سینا، زکریای رازی و دیگر دانشمندان قدیم ایران گفت: این شخصیت‌ها باید سرمشق جوانان ایران باشند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان است

امیر سرتیپ دوم عبدالرحمان ساسانیان روز پنجشنبه در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تایباد گفت: در زمان حاضر هم اکنون همه زیرساختهای لازم برای انجام مراحل مختلف عمرانی این طرح در نقاط مرزی ایران و افغانستان فراهم شده است.

وی ادامه داد: امید است با تلاش و هم افزایی مثال زدنی همه دستگاههای اجرایی و متولی این حوزه، طرح انسداد مرزهای ایران و افغانستان در شمال شرق در مدت زمان پیش بینی شده خود به اتمام برسد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه گفت: عملیات انسداد، از مرز دوغارون به سمت شهرستان خواف است و این طرح به صورت دیوارکشی به ارتفاع چهار متر و فنس کشی بخش بالایی آن خواهد بود.

ساسانیان افزود: تعامل و همراهی همه نیروهای مسلح مستقر در مرز دوغارون امنیت پایداری را در این نقطه از کشور برای همه به ارمغان آورده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تایباد هم نشست گفت: به برکت وجود نیروهای مسلح و مرزنشینان امنیت ۱۰۰ درصدی در مناطق مرزی شرق کشور ایجاد شده که این خود جای شکرگزاری دارد.

محمدرضا رضایی افزود: بدون شک افزایش تعامل و حفظ روابط بین ۲ کشور همسایه ایران و افغانستان می تواند در بخشهای مختلف نقش زیادی داشته باشد که باید از این فرصت طلایی در سایر حوزه ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها به ویژه محرویت زدایی برای اقتدار و سربلندی کشور ورود کرده و تاکنون از خود کارنامه موفقی به یادگار گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجب به رخ کشیده شدن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران شد
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • دولت با تسهیل و تقویت تولید در عرصه تحقق شعار سال گام بردارد
  • نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان است
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • تعطیلی پنجشنبه به جای شنبه تقویت تحریم اقتصادی است
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • دولت‌ها مسئولیت سعادت افراد جامعه را بر عهده دارند