Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قشم گفت: دشمن به خوبی می‌داند که در جنگ صرف اقتصادی موفق نخواهد بود از همین رو به جنگ اقتصادی فرهنگی روی آروده است. ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جزیره قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو اظهار داشت: با دقت به جزییات ماه ذی‌الحجه متوجه می‌شویم که وقایع و رویدادهای تاریخی این ماه متعلق به مبحث ولایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سالگرد ازدواج حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و واقعه مباهله از جمله رویدادهای این ماه است، ادامه داد: همه برای اعتلای هر چه بیشتر جامعه و استحکام نظام و بنیان خانواده باید تدبر کنیم.

امام جمعه کیش: حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی کشور را مقتدرتر می‌کندهشدار آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی نسبت به پرهیز از سیاسی‌کاری در انتصابات‌آیت الله نورمفیدی: دشمن با ‌مشکلات اقتصادی به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام است

امام جمعه شهرستان قشم افزود: در روزهای آینده هفته دولت را پیش رو داریم، هفته‌ای که باید به عنوان یک فرصت برای اندیشه در رفتار و کردار دولتمردانی همانند رجایی و باهنر مورد توجه قرار گیرد.

تارم گفت:‌ کارگزاران نظام اسلامی باید مطابق با معیارهای طرح شده در عهدنامه مالک و براساس صلاحیت، اخلاق‌مداری و تقوا انتخاب شوند.

امام جمعه شهرستان قشم یادآور شد: در روزهای گذشته هیئت دولت با مقام معظم رهبری دیدار داشت که با توجه به سخنان مقام معظم رهبری متوجه می‌شویم که فرهنگ و اقتصاد دو اصل اساسی است که مورد تاکید معظم‌له نیز هست.

تارم با بیان اینکه دشمن متوجه شده که از طریق جنگ صرف اقتصادی به پیروی نخواهد رسید، اضافه کرد: در چنین شرایطی است که به جنگ توامان اقتصادی فرهنگی روی آورده است و از این روست برای تغییر عقاید و افکار جامعه اسلامی هدفگذاری کرده، که مقام معظم رهبری در این برهه نیز همانند همیشه به درستی متوجه شده و تذکرات و راهکارهای لازم را ارائه داده و می‌دهند.

وی ادامه خطبه‌های این هفته به موضوعاتی همانند اهمیت مدیریت فضای مجازی و حجاب و عفاف اشاره و افزود: همه دنیا در جریان دزدی دریایی انگلیس متوجه اقتدار و حقانیت ایران اسلامی شد که این خود نشانه‌ای از درست بودن رویکرد مقاومت ایران است.

انتهای پیام/ ت

R7558/P/S6,1433/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشست برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد که با حضور امام جمعه بخش خضرآباد؛ مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر؛ سرهنگ معینی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیا (ص) اشکذر؛ بخشدار و شهردار خضرآباد؛ رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد و رئیس شورای اسلامی شهر خضرآباد حضور داشتند حاضران درباره چگونگی برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدا بحث و تبادل نظرکردند.


امام جمعه بخش خضرآباد به چگونگی و اهداف برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد اشاره کرد و خواستار هر چه باشکوه‌تر برگزاری این مراسم شد.

 

حجت الاسلام غالبی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که‌ این برنامه با حمایت و همکاری مسئولان شهرستانی و پیگیری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، بخشدار و شهردار خضرآباد و اعضای شورا‌های اسلامی با کیفیت بهتر و متنوع‌تر برگزار شود.

 

امام جمعه بخش خضرآباد هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پدران و مادران آسمانی شهدا عنوان کرد و گفت: تجلیل و تکریم پدران ومادران آسمانی شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

در این نشست مقرر شد یادمان پدران ومادران آسمانی شهدای بخش خضرآباد جمعه چهارم خرداد ماه در محل حسینیه شهر خضرآباد برگزار شود.

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • آغاز هفته کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند