Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی مرکز استان با اشاره به دیدار روز گذشته مقام معظم رهبری با هیأت دولت و درخواست ایشان از مسؤولان برای قدر دانستن فرصت خدمت به مردم، اظهار داشت: مسؤولان هیچ منتی بر سر مردم ندارند و باید از مسؤولیت‌های خود به‌عنوان فرصت خدمت به مردم استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه تأکید و توجه مقام معظم رهبری در این دیدار بر روی اقتصاد و فرهنگ بود، گفت: ایشان دولت را به حمایت از تولید داخلی توجه دادند.

وی با اشاره به اینکه از نظر رهبر انقلاب حمایت از تولید داخلی کلید اصلی حل مشکلات کشور است، افزود: دولت باید مشکلات اداری و کاغذبازی‌ها را حذف کند و زمان صدور مجوز برای تولید را کاهش دهد.

علما با بیان اینکه مقام معظم رهبری تولید‌کنندگان را همچون رزمندگان می‌دانند، ادامه داد: رهبر انقلاب تاکید دارند که باید از وابستگی به نفت خارج شویم و به اقتصاد، مسکن، کشاورزی و شرکت‌های دانش‌‌بنیان و تولید کنندگان توجه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با یادآوری 31 شهریورماه روز صنعت دفاعی، اول شهریورماه سالگرد شهادت شهید لاجوردی به دست منافقین و بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک، دوم شهریورماه شروع هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، سالگرد شهید اندرزگو، چهارم شهریورماه روز کارمند و پنجم شهریور‌ماه روز خانواده، این ایام را گرامی داشت و از افراد جامعه خواست به خانواده به‌عنوان سلول نخست تشکیل جامعه اهمیت داده و از آن مراقبت کنند.

وی به مناسبت عید غدیر به تشریح اهمیت موضوع امامت و ولایت پرداخت و گفت: رسول خدا از ابتدای بعثت و به هر مناسبتی مسأله ولایت و امامت را مطرح می‌کرد و این جزو اصول کار ایشان بود و شیوه ائمه نیز همین بود، چون این موضوع اساس اسلام و روح و جوهره تمام اصول اسلام است.

علما بیان کرد: رسول خدا(ص) فرمودند: حضرت علی‌(ع) هر کجا باشد حکم خدا و هدایت آن‌جاست.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه تاکید کرد: صلاح آخرت و دنیای ما را امام تعیین می‌کند و عزت ما زمانی است که امام حاکم باشد.

وی در پایان همگان را به تقوا و پرهیزگاری و دوری از گناه و معصیت دعوت کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد.

به گزارش تسنیم، داوود منظور در پاسخ به این پرسش که میزان نرخ تورم و افزایش حقوق و دستمزد کارمندان با هم تناسخی ندارد، گفت: افتخار همه ما در دولت این است که وضعیت معیشت کارکنان در دولت و همه مردم بهبود یابد و در حقوق و دستمزد علاوه بر ۲۰ درصد تلاش شد تا سایر پرداخت مانند رفاهیات، عائله‌مندی و اضافه‌کاری نیز افزایش یابد.

وی گفت: تلاش است امسال با پایین نگه‌داشتن تورم این امکان فراهم شود که افزایش حقوق و دستمزد به رفاه مردم منجر شود.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور تصریح کرد: اگر در شرایط تورم بالا، حقوق و دستمزد را افزایش دهیم و رفت‌وبرگشت بین تورم و دستمزد‌ها باشد کمکی به افزایش رفاه و معیشت کمک نمی‌کند و همان‌طور که در سال گذشته تورم کاهش قابل‌ملاحظه داشت تلاش دولت بر این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم.

دیگر خبرها

  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان
  • اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم
  • قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم
  • در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • چرا استفاده از کارت سوخت شخصی برای دولت به یکباره مهم شد؟
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی