Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت : ساقط کردن پیشرفته ترین پهپادهای آمریکایی توسط ایران و نیروهای یمن نشان دهنده شکستن ابهت ابرقدت‌های جهان توسط تفکر بسیجی است.

به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار مهدی ربانی روز جمعه در نخستین یادواره بین المللی ۱۰ هزار شهید گمنام ایران و شهدای جبهه مقاومت در منطقه خوشواش شهرستان آمل افزود: شکل گیری نیروهای مردمی در یمن ، سوریه ، عراق نشات گرفته از تفکر بسیج است و نیروهای مردمی و مسلح در این کشورها توان نظامی ابرقدرت ها را به سخره گرفته اند که نشان دهنده پیروزی تفکر بسیج بر هر قدرتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر نوع استراتژی بیگانه در منطقه به دلیل شکل گیری تفکر بسیجی و مردمی و با مسلح شدن نیروهای مردمی با شکست مواجه است.

سرتیپ پاسدار ربانی با اظهار این که برتری تفکر بسیج امروز در حشد الشعبی ، انصار الله و حزب الله به خوبی برای دشمنان روشن است و آنها را از کوچک ترین خطایی باز می دارد، گفت: امروز جمهوری اسلامی به بزرگ ترین هدف خود در صدور انقلاب رسیده و آن هم نشان داد چهره اسلام وهابی تفرقه بر انگیز است.

وی افزود: صدور انقلاب امروز به والاترین هدف خود رسیده و چهره وهابی– صهیونیستی را که قرن هاست در لباس اسلام به دنبال تفرقه است ، برای همه نمایان کرده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی رژیم های غاصب و جعلی منطقه جای خود را به نیروهای متعهد به اسلام و مردم داده است ، گفت : صدور انقلاب به بهترین شکل خود را در ارتش مردمی و مسلح در کشورهای عربی نشان داده است.

وی افزود: امروز نگاه به مردم ایران در اقصی نقاط دنیا بر خلاف مردم کشورهای عربی با عزت و شرف است. متاسفانه تصور کشورهای غربی به حاکمان برخی از کشورهای عربی نگاه مطیعانه است در حالی که هیچگاه جرات چنین تصوری نسبت به مردم ایران را ندارند.

ربانی با اظهار این که در آینده نه چندان دور تغییرات سیاسی در عربستان از درون و با آگاهی مردم آن خواهد بود، گفت: مردم عربستان امروز بهتر از هر کسی به چهره منفور حاکمانشان آگاه هستند و از خیانت آنان نسبت به اسلام و مسلمانان با خبر شدند .

وی حمایت آشکار عربستان از رژیم غاصب صهیونستی را بخشی از آشکار شدن چهره حاکمان آن دانست و افزود: عربستانی که روزی سردمدار مبارزه با اسرائیل بوده ، به دلیل عدم مشروعیت و محبوبیت داخلی دست به دامن این رژیم غاصب شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ستاد نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۶۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فروریخت/ امروز دنیا به اقتدار جمهوری اسلامی ایران معترف است

به گزارش حوزه سیاست خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز «ارتش جمهوری اسلامی ایران» ضمن تبریک این مناسبت، ارتش را از سویی نیرویی متکی به سرمایه عقیده، ایمان به خدا و اتکال به قدرت لایزال الهی و از سوی دیگر دارای مهارت، آموزش دیده و برخوردار از اطلاعات نظامی، فناوری‌ها و نوآوری‌های به‌روز دانست و تصریح کرد: تجهیزاتی که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی باید به دست کارشناسان دیگر کشورها نگهداری شده و به‌روز می‌شد امروز به دست نیروهای مسلح خود ما اداره می‌شود و این مسئله ارتش جمهوری اسلامی ایران را ممتاز کرده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه استقلال فنی، صنعتی و نظامی بومی امروز نیروهای مسلح کشور به برکت تلاش و مجاهدت جوانان عزیز کشور در ارتش و سپاه به دست آمده است، افزود: ساخت جنگنده‌های پیشرفته در نیروی هوایی، شناورهای سطحی و زیرسطحی در نیروی دریایی، تانک‌ها و خودروهای زرهی در نیروی زمینی و ساخت سامانه‌های هوشمند در ارتش و سپاه، جمهوری اسلامی ایران را نه فقط در منطقه، بلکه در جهان به عنوان یک قدرت برتر مطرح کرده است.

رئیسی با اشاره به اینکه توانمندی‌ها و قدرت نیروهای مسلح ما نه عاریه‌ای، بلکه بومی است، اظهار داشت: امروز بنیه دفاعی ارتش و سپاه با مهارت، مجهز و به‌روز ما پشتوانه اقتدار برای کشور و فراتر از برای منطقه است؛ امروز کشورهای منطقه نیز می‌توانند به نیروهای مسلح مقتدر ما در ایران اسلامی اتکا کنند.

رئیس جمهور انسجام بین نیروهای چهارگانه ارتش، انسجام میان ارتش و سپاه، انسجام میان ارتش، سپاه، فراجا و نیروهای بسیج مردمی و انسجام میان نیروهای مسلح کشور با عموم مردم در سراسر میهن اسلامی را از دیگر ویژگی‌های مهم نیروهای مسلح کشور برشمرد و گفت: با مردم و در کنار مردم بودن و غمخوار مردم بودن از مهمترین ویژگی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند. مردم در سختی‌ها و حوادث طبیعی همواره نیروهای مسلح را در کنار خود دیده‌اند و لذا نیروهای مسلح در دل مردم جا دارند و این مایه افتخار است.

رئیسی دفاع از مردم، وطن، ارزش‌های انقلاب اسلامی، ایستادگی در مقابل گروه‌های تروریستی و حفاظت شبانه‌روزی از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی را از دیگر ویژگی‌های نیروهای مسلح کشور عنوان و خاطرنشان کرد: امروز نه فقط ما، بلکه مردم منطقه و جهان به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران واقف هستند. مردم جهان مشاهده کردند که پس از طوفان الاقصی، «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت و ثابت کرد که قدرت این رژیم و حامیانش تار عنکبوتی است.

رئیس جمهور اضافه کرد: نیروهای سپاه و ارتش ما در اقدامی عقلانی، حکیمانه، حساب‌شده و دقیق به فرموده فرمانده معظم کل قوا رژیم صهیونیستی را تنبیه کرده و سر جای خود نشاندند و اقتدار و عزت آفریدند و امروز دنیا و سران کشورهای مختلف به این اقتدار معترف است.

رئیسی با بیان اینکه عملیات جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی کاری کاملا حساب شده بود، گفت: این اقدام، اعلامی به همه جهان و قدرت‌های به ظاهر مجهز دنیا، به‌ویژه آمریکایی‌ها و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی بود که ملت بزرگ ایران ملتی در صحنه است و نیروهای مسلح ما با مهارت، مجهز، مومن، مقتدر، آماده و منتظر فرمان فرماندهی معظم برای اقدام هستند.

رئیس جمهور افزود: عملیات وعده صادق، اقدامی محدود و نه فراگیر و گسترده بود، اگر قرار بود این عملیات فراگیر و گسترده باشد، آن وقت حامیان رژیم صهیونیستی می‌دیدند که دیگر چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی‌ماند، اما قرار بر این بود که این عملیات، اولا اقدامی محدود باشد، دوما به قصد تنبیه باشد و سوما همان مراکزی مورد هدف قرار گیرد که از آنجا علیه منافع جمهوری اسلامی ایران اقدام شده بود.

رئیسی با تاکید بر اینکه مسئولین جمهوری اسلامی ایران مکرر اعلام کرده‌اند که کوچکترین تعرضی از ناحیه رژیم صهیونیستی به خاک یا منافع ایران با برخوردی شدید و سهمگین مواجه خواهد شد، اظهار داشت: آن زمان است که حامیان رژیم صهیونیستی درخواهند یافت که قدرت پوشالی آنها نیز هیچ کاری از پیش نخواهد برد.

رئیسی با بیان اینکه اگر امروز در ادبیات نظام سلطه دیگر صحبت از گزینه‌های نظامی روی میز حذف شده است، به خاطر اقتدار و عزت‌آفرینی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: شکست اخیر رژیم صهیونیستی از محور مقاومت در منطقه علاوه بر شکست نظامی، اطلاعاتی و امنیتی، شکستی راهبردی بوده است، چرا که روند عادی‌سازی روابط با این رژیم جعلی که در حال رواج در میان کشورهای اسلامی بود به طور کامل شکست خورد و آن دسته از کشورهایی که به دنبال عادی‌سازی روابط با این رژیم سفاک و جنایتکار بودند، امروز در مقابل ملت‌های خود سرافکنده‌اند.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز حمایت از آرمان قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین به پرچمداری جمهوری اسلامی ایران به گفتمانی جهانی تبدیل شده است، افزود: در راهپیمایی روز قدس امسال شاهد بودیم که همه ملت‌های آزاده جهان همپای ملت ایران به خیابان‌ها آمدند و رهایی قدس و مردم مظلوم فلسطین و غزه را فریاد زدند که از جلوه‌های مهم این رویداد بزرگ حمایت از مقاومت، نه در سطح منطقه، بلکه در سطح جهان در مقابل گزینه سازش و تسلیم بود.

رئیسی تصریح کرد: امروز تنفر از آمریکا و رژیم صهیونیستی در دنیا از هر زمان دیگری بیشتر است و به همان میزان حمایت از مقاومت در برابر ظلم نظام سلطه افزایش یافته و این به معنای پیروزی گفتمان جریان مقاومت اسلامی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران به عنوان پرچمدار ایستادگی در مقابل نظام سلطه است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه برای تامین امنیت منطقه هیچ نیازی به حضور نیروهای بیگانه نیست، خطاب به کشورهای منطقه گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، نیروهایی امنیت‌ساز، صلح‌آفرین، قابل اتکا و اعتماد و موجب افتخار امت اسلامیست. به جای ارتباط با رژیم جنایتکار صهیونیستی و قمار بر روی اسب بازنده به داشته‌های خود و نیروهای مقتدر مسلمان اتکا کنید و بدانید ارتباط با این رژیم جنایتگر و در عین حال متزلزل و ضعیف امنیت‌ساز نخواهد بود.

رئیسی همچنین خطاب به ملت بزرگ ایران گفت: بدانید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه، بسیج و دیگر نیروها با فرماندهی حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی، شبانه‌روز برای استقلال، اقتدار و امنیت هر چه بیشتر کشور و همچنین صیانت از آب و خاک و هوا و دریای وطن عزیزمان در تلاشند و در مقابل هر تهدیدی با قدرت و اقتدار ایستاده‌اند.

رئیس جمهور با بیان اینکه کسانی که تا دیروز فکر تعدی به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشتند، امروز دریافته‌اند که در صورت کوچک‌ترین خطایی ضربه‌ای پشیمان‌کننده دریافت خواهند کرد، افزود: دولت مردمی و خدمتگزار در وزارت دفاع، پشتیبانی از نیروهای مسلح را وظیفه خود می‌داند و پیگیری مسائل فردی و سازمانی قهرمانان امنیت‌ساز کشور در دستور کار دولت است.

رئیسی تصریح کرد: همکاری و هماهنگی دولت با نیروهای مسلح در سطح بسیار خوبی است و جلوه‌های بسیار زیبای آن در جای جای کشور در مسیر خدمت‌رسانی به مردم قابل مشاهده است و حتما در گره‌گشایی از مشکلات و زندگی آنان موثر و نقش‌آفرین خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • برگزاری راهپیمایی مردمی برای دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • اثبات توانمندی‌های ایران با اقدام مقتدرانه موشکی و پهپادی نیروهای مسلح
  • «وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است
  • هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد، با پاسخ پشیمان کننده رو به رو خواهد شد
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فروریخت/ امروز دنیا به اقتدار جمهوری اسلامی ایران معترف است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است
  • پیام ابراهیم رئیسی به کشورهای منطقه/ عملیات وعده صادق اقدامی محدود بود نه فراگیر